Skocz do zawartości

Po prostu OFF TOPIC


mastah22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zostaw go w garazu cały czas podłączonego pod cteka. Aku sie nic nie stanie a ctek tez przewiduje taka opcje. Ja tak w zimę robie z aku od motocykli.

Ctek przechodzi w tryb monitorowania i jesli tylko spadnie w jakims okresie czasu napięcie w aku puszcza impuls doladowujacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 


Grzesiu a czy czasami nie masz pcheł po jeżyku? Bo pamiętam jak kiedyś ojciec z lasu przyniósł jeża aby siostrze pokazać jak na żywo wygląda,to zostało po nim predziesiąt pcheł i trza było ostro chemią traktować mieszkanie.

Jakoś mi Twój post umknął... Ten mój tez jest a właściwie był pchlarzem jak cała reszta jeży. krótko po tym jak do nas trafił był u weterynarza na odpchlaniu i później podczas kąpieli całkiem sporo się z niego pchlich trupów wysypało. Kleszczy jakimś trafem nie miał a z ze dwa tygodnie temu jeszcze  na wściekliznę został zaszczepiony. Już za jakieś dwa tygodnie odzyska wolność i myślę, że w całkiem dobrej kondycji wystartuje w dorosłe życie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się Mylisz się Juby ;-)

Ciężko zrobić efektowny drift przy aucie w serii bez mega negatywu, zawieszenie ori auta jest ustawione na samoistne dążenie do stabilizacji stąd np ujemny promień zataczania we współczesnych samochodach.

 

Osobna kwestia, że mając negatyw auto Jest bardziej przewidywalne dla kierowcy ciągle idzie w równym uslizgu, zaś na serii gdy jedzie na całym laczku siły ciągle skaczą po powierzchni styku opony z asfaltem.

 

Szału nie zrobił więc ale nie było źle, tesla ma dość momentu na kołach od samego początku. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego zazwyczaj używają jakieś japonce z tylnym napędem albo stare bumy.

Mają klasyczną mechaniczną szpere albo wręcz zaspawany mechanizm, w nowych gdzie układ szpery to tak naprawdę funkcja realizowana elektronicznie przez przyhamowanie koła i przekazanie go drugiemu to zabawka. Na drodze się przyda ale po takim drifcie tarcze i klocki do wyj... ;-)

Ta, zabawka nazywa się eds, i pozostaje elektronicznym gadżetem.

EDS Elektronische Differential Sperre lub EDL Electronic Differential Lock

To samo się ma z napędem 4x4 gdzie większość "terenowek " realizuje blokady przyhamowujac koła hamulcami nijak się to ma do klasycznego układu napędowego typu quattro na torsenie czy 4x4. Chwila zabawy w grzaskim terenie i dym z kół. Zabawka stoi. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani szybkości, ani kątów wychylenia, odprostowania, spin.

Ocena przejazdu 0

A co do pojazdów używanych to wymienię z nietypowych:

Passat

Scion xC

Subaru Impreza

Mitsubishi Lancer

Nissan GTR R35

 

Więc nie tylko tylno-napędowce z serii i stare beemki ;)

 

Oczywiście szpera to podstawa.

Odnośnie negatywów. Meganegatyw nie jest do końca wymagany. Oczywiście częściowo zapobiega kładzeniu się koła prowadzącego w zakręcie.

Ważniejsze chyba jest jednak odbijanie kierownicy i zabawa z Akermanem by koło "wleczone" nie hamowało zbytnio.

A i przejazd 2 pozytywnych świrów z naszego podwórka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...