Jump to content

truck

Użytkownik
  • Posts

    5,076
  • Joined

  • Last visited

About truck

  • Birthday 05/07/1980

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Słubice/Bawaria

truck's Achievements

  1. Będzie normalnie się ładował i pracował w starszym aucie , jedynie od czasu do czasu warto podłączyć ładowarkę do agm, bo do pełnego naładowania napięcie jest odrobinę wyższe 14,8/14,9 Volt zamiast 14,4 w instalacji auta. Natomiast warto być świadomym , że w normalnym użytkowaniu praktycznie nigdy akumulator nie jest naładowany w 100% , ważne aby jego napięcie na co dzień zawierało się między 12 a 14 volt i tyle. Więc te mądrości z internetów można zignorować , są to bzdury.
  2. Poza tym sądząc po doborze komponentów jak i samych komponentach oferta o której mówisz pochodzi spod Warszawy a jeśli dobrze myślę , to oprócz zakupu klocków zlecilbym temu instalatorowi zabudowę i strojenie . Lub jako alternatywę zwrócił się odnośnie tego auta do wyżej wspomnianego Nakamichi , bo nikt w kraju a i podejrzewam w Europie nie ma tego auta lepiej rozpracowanego jak zagrać aby zagrało a nie tylko wydać worek kasy a efektu nie ma. Oba adresy są odpowiednie do wyboru wedle uznania . Jeśli mam być szczery to auto nie zagra jak potrafi zrobione amatorsko , przepraszam za szczerość , ale szkoda czasu i pieniędzy na samodzielne dłubanie we mgle.
  3. Cześć wszystkim , a ja nie wiem Józiu czy nie uśmierciłem tego wątku wraz ze zezłomowaniem auta kilka lat temu. Co do kwestii założyciela tego tematu w pełni się zgadzam , że problemem w tym aucie nie jest dobór klocków a ich instalacja np w drzwiach nie ma blachy jak we współczesnych więc trzeba kombinować jak je zamknąć i dać postawę głośnikowi , chyba że ma wisieć na tapicerce. Ale takie coś nie ma szans zagrać poprawnie bez dużego nakładu pracy . Druga alternatywa zastosowana w obu wymienionych wyżej Audi to budowa kickpaneli co stwarza już bdb warunki dla mid woofera. Co do piccolo to zagrało swego czasu na tyle udanie (tytuł MP m.in) i na tyle mi pasuje na przestrzeni lat , że kolejne tym razem MK2 leżą w szafie i użyje ich jeśli najdzie mnie jeszcze wena budowy systemu (klocki i materiały są , czasu brak ). Kolejna kwestia w tym aucie to kabel zasilania który idzie od alternatora z przodu do akumulatora z tyłu pod kanapa , sieje niemiłosiernie zakłócenia i w zasadzie jedynym rozsądnym wyjściem jest zastosowanie radia Plus procesor połączonych cyfrowo np światłowodem . Wtedy mając procesor w bagażniku ma się spokój. Reasumując to nie jest auto z gatunku mało nakładu i kosztów a gra. Ps. Zdrówka Józef, kopę lat...
  4. Ma grać lepiej niż Tru albo porównywalnie ale kasa ma się zgadzać... Pewne wzmacniacze z klasy TRU i wyżej nie będą kosztować 200 zł . Dam Ci przykład kupiłem swego czasu Zeusa VIII generacji , następnie jako że mają swoje lata wysłałem go na przegląd i tuning sekcji zasilania na lepszych nowych komponentach plus wymianę kabli prądowych na nowe ofc, ładne parę lat temu gdzie ceny usług wzrosły . Więc jeśli dzisiaj ktoś by powiedział dam tysiąc , to się uśmiechnę i niech dalej leży na półce z innymi bo jest ich coraz mniej , wchodzą cyfrowe pudełka i to już się nie zmieni . A mówimy tutaj o zwykłym zedzie a nie Phoenixach MS czy ZPA. To nie krytyka broń Boże tylko czasami aby mieć coś dobrego ( czytaj nie złom z eBay albo Olx) trzeba liczyć się z wydatkiem lub też chcąc zachować budżet w ryzach zejść trochę z wymogami w dostępny finansowo poziom. Jak mawiają Czesi " to se ne da" ;-)
  5. Potwierdzam jako posiadacz obu generacji . Tego w Hifonach nie ma, za to jest duży zapas mocy , kontrola i naturalne brzmienie nie idące w moim odczuciu ani za bardzo w stronę suchego grania "bez chemii" ani ulicznego podbijania i zabarwiania zakresu basu.Można się zdziwić co taki dziadzia po dobrym przeglądzie potrafi zagrać.
  6. Uważam podobnie , pod te wymagania. W tym budżecie ciężko będzie o supremo ale już MT-350 być może do znalezienia a także ma kopułkę Acuflex.
  7. Nie bardzo wiem jak najtaniej w USA skoro tam abo familijne kosztuje 29.99 USD a za to samo w Polsce (4 osobnych użytkowników i konta ) 59.90 zł .
  8. Weź , kto wypina radio totalnie z instalacji podłączając cinch? Bez przesady . Po prostu radio to tani chinol sprzedawany pod brandem GMS i się wysr... Nie potrzeba tu wiele drążyć . A właściciel radia powinien dostać informacje w jaki sposób uszkodził to radio , co zostało zepsute i w jaki sposób ? Moim zdaniem wystarczy , że sprzęt jest wyłączony tzn radio , wyłączone a nie odłączone oraz np wzmacniacze bez sygnału remote i coś takiego jak kable sygnałowe można wypinać do woli . Grzebiąc przy radiu dotykasz tyle razy uziemionej karoserii , że opowieści o ładunku elektrostatycznym są mało prawdopodobne
  9. Czytałem na forum supportu UAPP że często tego typu problemy z UAPP powoduje manegment baterii Androida , który kiedy słuchasz dłużej , próbuje "uśpić" appke jako nieaktywną. Potrzeba popatrzeć i wyłączyć ta funkcję dla UAPP, aby proces cały czas był aktywny .
  10. Ja poprosiłem brata ze Szczecina aby zarejestrował w ten sposób uniknąłem blokady regionalnej. Bo pakiet w DE jest już i dla mnie osobiście za drogi . Co do zmiany u członków rodziny , nie konsultowałem tylko oznajmiłem , że Spotify już nie ma jest Tidal i tu proszę wasze loginy Kontent i wybór jest tak samo szeroki i po 2 dniach nie było tematu jak zobaczyli , że jest dokładnie to samo co w Spotify tyle , że dużo lepszej jakości. Abo i tak ja płacę w pełni więc ...
  11. Ja zmieniłem swego czasu Spotify na Tidala i nie narzekam , poza tym UAPP obsługuje jeszcze, Qobuz i Google Music co do radia to jest Shoutcast radio. Spotify nie chce z nimi współpracować, poza tym i tak mają pliki w niskiej jakości porównując do MQA Tidala. Dogadać się w 4 wziąć Tidala HiFi Family wyjdzie po 15 zł , ma się legalna muzykę bez ściągania jakiś torrentow,o ile wcześniej aspekt ekonomiczny miał uzasadnienie to już odkąd po wyjściu w Polsce po bułki wychodzi się bez 30 zł , to naprawdę kwota 15 zł na głowę nie stanowi chyba już dla nikogo problemu ? Nikt w Tidal nie robi z tym problemu , mój pakiet używa córka w Oslo, brat w Szczecinie oraz ja z żoną na Bawarii , każdy ma osobne konto i login w tym pakiecie , swoje playlisty etc. Co do radia internetowego podałem jakie obsługuje. Więc nie rozumiem tutaj logiki w toku rozmowy , zmieniać drogie telefony dokupować jakieś przejściówki jak jest dużo prościej i wcale nie drożej ?
  12. A po co zmieniać coś co chodzi ?Rozmawiacie o telefonach za setki czy tysiące złotych czy aby ich nie zmienić a UAPP kosztuje w full wersji 30 zł . Bez kombinacji z fajnym wsparciem i aktualizacjami , ja to ściągnąłem , wpisałem dane logowania do tidala i słucham omijając kodeki andka z bitperfekt. Czy warto wyważać otwarte drzwi?
  13. Jako dobry tip także dla instalatorów warto spróbować na boczki i wszelkie plastiki typu osłony słupków ten materiał ( celowo unikne nazwy czy linków ) bo znowu się poleje hejt , że w influensera się bawię ;D Tak elastycznej pianki z pamięcią kształtu nigdy nie miałem , od ugina się od samego patrzenia , totalnie nie ma efektu prężenia plastików, problemów z założeniem klipsów itp. Mega fajny materiał . Nie ma za co dziękować , po to jest to forum tzn było zanim stało się głównie giełdą sprzętu bez meritum zawartego w swojej nazwie .Proponuję zmienić na "Giełda Car Audio " przynajmniej będzie sensowniej :-)
  14. Napisałem , że wyszły nowsze generacje materiałów i nie koniecznie potrzeba trzymać się kurczowo tego co znane od lat , bo i w materiałach tłumiących technologia idzie do przodu . Kryptoreklamy nigdy nie robiłem nie mam takiej potrzeby , ale jeśli jakiś materiał mi się spodobał to dlaczego miałbym o tym nie wspomnieć ? Po to jest forum . Co do zwymiarowania auta , tak jak wspomniał kolega powyżej , miara i mierzysz wysokość np drzwi od ich dolnej krawędzi do górnej gdzie zaczyna się szyba czyli poszycie zewnętrzne drzwi. Przykładowo 100 cm długości drzwi x 70 cm wysokości czyli 0.7 m2. Następnie w opisie producenta masz wymiary maty standard to 50 cm z 35 cm czyli 0,175 m2 jedna mata. Dalej już prosto potrzebujesz 0,7 m2 na drzwi / 0.175 m2 (jedna mata) = czyli 4 maty na plat zewnętrzny i 4 na poszycie wewnętrzne ( to pod boczkiem drzwi ). Więc na parę drzwi z przodu potrzeba w sumie 16 mat. Jeśli maty są większe (coraz popularniejszy rozmiar to 80 x 50 cm ) wtedy należy zmienić obliczenie. Od siebie dodam , że jeśli chcesz zrobić przednie drzwi i bagażnik to zrób już i tylne bo z wytłumieniem karoserii jest tak , że wytlumisz jedno to zaczyna przeszkadzać nam drugie , w tym wypadku wytlumisz przód i bagażnik a zaczną Ci przeszkadzać szumy z tylnej pary drzwi . Więc albo porządniej albo wcale.
  15. Możesz u nich płacić PayPal , poza tym przy tej płatności otrzymujesz wedle informacji na ich stronie 5 % rabatu , więc moim zdaniem ryzyka jako takiego nie ma. Sklep istnieje 25 lat. Natomiast musisz się liczyć z tym , że w przypadku gwarancji być może sprzęt będzie musiał trafić do Niemiec , bo nie każda firma ma swój serwis w Polsce a i Polscy dystrybutorzy patrzą niechętnie na naprawy sprzętu kupowanego po sąsiedzku a nie u nich . Niby jest GW Eu ale różnie bywa z jej respektowaniem . Są także plusy w Niemczech nikt nie robi problemów z wymianą sprzętu , nie jest wysyłany 30 razy na naprawy tylko często dostaje się kolejny nowy i cześć. Na terenie Niemiec wysyłka u nich jest za free na terenie Unii 15 euro.
×
×
  • Create New...