TomoMadej Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Jeździłem na T1R, Rainsportach 2 i 3, PremiumContact 4.Powiem tak, UR RS 3 to już nie jest to samo, co 2. Chyba zauważyli duży sukces 2 i chcieli go jeszcze powiększyć w 3 schodząc z ceną, a przez to zeszli z jakością. Mimo to, w tej cenie nie jest to zły wybór, jeśli komuś nie zależy na głośności. Aktualnie najlepsze oponki, jakie miałem to Dunlop SP Bluresponse, dla mnie same zalety. Moim zdaniem nie ma sensu dopłacać do przereklamowanych Conti. Myślałem jeszcze na SP Sport Maxx RT, ale facet sprzedający także ten model powiedział, że oponki super do agresywnej jazdy, ale połowa żywotności SP Br. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonless Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Nie dany model tylko wszystkie. Wiesz napisałem co mnie spotkało. Po prostu sprawdzam co jakiś czas że te premium są nic nie warte i trzy razy tańsza opona lepiej wypada Co do sportu to nie wiem, ale nie znam (a może w tej chwili nie kojarzę i)takiego w którym by się CONTI krecil. Jak pisałem w srebrnej esce na tyle zrobiły może 12 tysięcyJa za to jestem ostatnio zwolennikiem opon Conti, mam je na dwóch autach i innych na lato raczej nie będę szukał. SportContacty są świetne na suchej nawierzchni bardzo dobre na mokrej i jak na razie nie znalazłem wad tych opon (no może poza ceną ). Miałem jeszcze doświadczenia z PremiumContact i też nie mam większych zastrzeżeń.Bardzo chwalę sobie również zimówki od Conti. Maiłem przez dwa sezony TS800 i też świetnie sobie radziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Dobra jaki dokładnie to samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvov40 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Ja od siebie mogę dodać iż uniroyal rain sport 3 nie mają nic dobrego poza fajnym wyglądem z tanich opon osobiście mogę polecić SPORTIVA Z40. produkowane we Francji odziwo z 5 letnia gwarancja cena? Za 17 cali sztuka 148zl ☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 uniroyal rain sport 3 nie mają nic dobrego poza fajnym wyglądemJa to jednak szczęściarz jestem. Trafił mi się wyjątkowo udany komplet,może dlatego że już stare(3 sezon latam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 uniroyal rain sport 3Mojemu znajomemu starczyły na 1,5 sezonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvov40 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Na to wychodzi zależy kto i ile jeszcze jeździ autem. Moje nie były eksploatowane jakimś demonem prędkości całe 88 km. Wytrzymały przebieg około 30 tys do ogranicznika obecne sportivy przy takim przebiegu mają 6mm. Przy czym auto zmienione na szybsze☺☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Na to wychodzi zależy kto i ile jeszcze jeździ autem.Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarodziej Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 SportContacty są świetne na suchej nawierzchni bardzo dobre na mokrej Na jakim aucie używane, jaki rozmiar? Pytam, bo ja mam trochę inne odczucia. Konkretnie mam "Continental Sport Contact 6" w rozmiarze 235/35 R19 na Hondzie Civic R 2016. Na suchym faktycznie świetne opony, bez jakiegoś dogrzewania kapitalnie się kleją do drogi. Dają dosyć dobre odczucie kontaktu z drogą, w sensie można przewidzieć kiedy zaczynają puszczać. Nie są takie zero/jedynkowe. Na mokrym natomiast bardzo średnie. Dość szybko łapią aquaplaning. W porównaniu do zimówek " Nokian WRD4" w takim samym rozmiarze, niebo a ziemia. i jak na razie nie znalazłem wad tych oponJa znalazłem... dosyć szybko się zużywają. Mam na nich przejechane jakieś 12 tyś i na oko może jeszcze 5 tysi zrobię i to będzie ich koniec. A znam takich co trochę ostrzej jeżdżą takim samym autem i kończą żywot przy 10 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek S Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Auto to Lancia Lybra 2.0 154KM w kombiku. Przebiegi robię nieduże, bo wszędzie mam blisko, a w trasy rzadko jeżdżę. Nóżkę mam raczej cięższą Toyo Proxes T1R miałem. Na suchym bradzo OK, ale na mokrym lepsze były zdecydowanie Uniroyal RainSport 2 ( te miałem na niskim profilu ).Do tego te Toyo przy dynamicznej jeździe, starczyły na 1,5 sezonu, lub nawet nie ! Potenza i Eagle F1 asymetric ( te bym brał bez szemrania jak by więcej kasy było ) przekraczają budżetContinentala Premium Contact miałem w drugim aucie wcześniej i nie byłem z nich zadowolony. Było to już jakiś czas temu i pewnie obecne to już inny model, ale może im się przyjrzę.Te Nexeny niestety nie mają rantu ochronnego co bym też chciał, żeby opona miała, bo bez tego szybko felgę załatwię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_smok Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Uniroyale rain sport są extra za te kasę ale autko nie może być za mocne mam w 2 autach i tam gdzie auto ma 115 kucy latają już 3 sezon i nie widać co by miały się skończyć a w drugim gdzie jest 170 zjadło w 2 sezony gdzie jeżdżę sporo mniej , jedyna wada to poziom hałasu ale na to bym też nie wpadł gdybym nie założył cichszych goodyear F1 a czas pokaże co warte . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonless Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Na jakim aucie używane, jaki rozmiar? Pytam, bo ja mam trochę inne odczucia. Konkretnie mam "Continental Sport Contact 6" w rozmiarze 235/35 R19 na Hondzie Civic R 2016. Na suchym faktycznie świetne opony, bez jakiegoś dogrzewania kapitalnie się kleją do drogi. Dają dosyć dobre odczucie kontaktu z drogą, w sensie można przewidzieć kiedy zaczynają puszczać. Nie są takie zero/jedynkowe. Na mokrym natomiast bardzo średnie. Dość szybko łapią aquaplaning. W porównaniu do zimówek " Nokian WRD4" w takim samym rozmiarze, niebo a ziemia. Ja znalazłem... dosyć szybko się zużywają. Mam na nich przejechane jakieś 12 tyś i na oko może jeszcze 5 tysi zrobię i to będzie ich koniec. A znam takich co trochę ostrzej jeżdżą takim samym autem i kończą żywot przy 10 tyś. W Ibizie 06' TDI mam 205/45/16 SportContact2, w Civic-u 95' 205/40/17 SportCotact5. Auta względnie lekkie więc może dlatego nadmierne zużycie nie jest zauważalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 panowie, nie przegladalem calego tematu wiec jak sie powtarza to sorkiczy ktos tutaj jezdzi na oponach wielosezonowych? wiem ze temat kontrowersyjny wiec prosze o wypowiedzi tylko z wlasnych doswiadczen ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Mam toyo proxes ale z 08rokuNo i nie 40 ale mi zalegaja. Moze chciałbyś sie dogadac?Rant ochronny deczko poszarpany ale zawsze mozna go zalozyc do wewnatrz. A co do tematu opon to na zimowkach przejzdzilsimy ja i poprzedni wlasciciel 3pelne sezony. Koniec z cyrkami i na dwa trzy dni zimy i dwa roztopow nie bede kupowal drugiego kompletu felg. Od tygodnia mam chinskie wielosezonowe 16... i wiecie co? Nic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek S Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Auto kupiłem to na ori 15" 205/60 na wielosezonach ( nie pamiętam jakich ). Były na wykończeniu, ale zanim kupiłem felgi 17", to chwilę jeździłem. Bieżnik był już płytki i przy większym deszczu się ślizgały lekko.W jednym z aut miałem wielosezony na tyle Vredestein 195/50 15R ( modelu nie pamiętam ) i złego słowa nie powiem. Na mokrym, na suchym zachowywały się świetnie, a auto obniżone i ciasno brało zakręty bez poślizgnięcia kiedykolwiek ( tylna oś poszerzona po 20mm na stronę ). Zimą także nigdy nie miałem, żeby tył niespodziewanie odjechał na zakręcie. mastah22, jaki rozmiar tych opon i czy 17" - podaj cenę na PW i ile za jakiś transport.Nie wiem ile mechanik mnie skasuje, a czuję przez skarpetki, że może być trochę i do tego jeszcze zawieszenie kazałem robić bez dziadowania na częściach Lemforder-aMoże być i tak, że zamiast kompletu nowych opon będę musiał kupić 2 używki po rachunku od mechanika, bo na jednej przedniej wyszedł bąbel po trafieniu w dziurę, a że wyjazd nad morze, to z takim uszkodzeniem nie pojadę w trasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Od tygodnia mam chinskie wielosezonowe 16... i wiecie co? Nic!dlatego nie pisalem nic wiecej bo jak tylko poruszalem temat opon wielosezonowych to zawsze byla burza "co jest do wszystkiego to jest do niczego!"ale ze autko mam slabe, jezdze spokojnie i wlasnie jak napisales wyzej nie chce mi sie bawic w przekladanie kol to zaryzykowalem zakup wielosezonowektylko ze ja kupilem najlepsze na jakie bylo mnie stac auto seat ibiza 6k1 1,4 60kmopony GOODYEAR VECTOR 4SEASONS G2 185/60R14 zakladalem je przed swietami wielkiej nocy, czyli wtedy kiedy byla loteria z pogodazrobilem trase 800km w mokrych warunkach. od mokrego asfaltu po mega ulewe! nawet jak jechalem spora koleina pelna wody to przy 100km/h nie bylo aquaplaningu ;)w zakrety wchodzilem z coraz wiekszymi predkosciami. nawet jak celowo sie bawilem na placu to nie udalo mi sie zerwac przyczepnosci bocznej ;)opony sa mega ciche! myslalem ze mi lozyska padaja z tylu... a to byla wina opon teraz sa upaly a opony ani nie piszcza ani nie wykazuja zadnych problemow jeszcze na zime zatrzymalem kola z oponami zimowymi na wszelki wypadek. ja przetestuje zime i snieg to dopiero dowiem sie co opony sa warte ale i tak na chwile obecna jestem mega zadowolony bo poprzednie "no name" slizgaly sie bez powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 W sprawie wielosezonowych. Mój wspólnik do Citroena C4 grand Picasso zakupił, zimę zaliczył i nadal jedzie. Nic się nie dzieje. Nie wiem ile wytrzymają ale auto duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarodziej Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 czy ktos tutaj jezdzi na oponach wielosezonowych? Jeszcze nie, ale w Pandzie i żony Seicento kończą się już oponki i następne będą wielosezonowe. Mam dosyć wymiany co pół roku i zastanawianie się gdzie te koła w garażu poupychać. Do słabszych aut i do jeżdżenia w koło komina myślę, że to optymalne rozwiązanie. Na forum civica chwalą właśnie te "4seasons" i "crossclimate" od Michelin. Na zimę będę już miał dwa komplety, wtedy będzie można coś więcej napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 do myslenia dal mi facet od ktorego odkupilem zimowkidlaczego roczne opony sprzedaje a zaklada wielosezonowe?okazalo sie ze te zimowki powyzej predkosci miejskich strasznie sie bujaja na boki tylko ze on poszedl w debice Na forum civica chwalą właśnie te "4seasons" i "crossclimate" od Michelinpoczatkowo chcialem kupic micheliny. ale ze wzgledu na "swiezosc" opon wybralem wlasnie goodyear bo sa na rynku od wielu lat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Kupiłem w lutym Uniroyal AllSeasonExpert i chyba raz , czy dwa razy w śniegu jechałem , a właściwie w błocie pośniegowym, bo co to za zima w mieście ;) i czułem się bezpiecznie . Tak samo jeżdżąc w deszczu nie czuję dyskomfortu, choć zaznaczam iż poruszam się z prędkościami przepisowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarodziej Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 okazalo sie ze te zimowki powyzej predkosci miejskich strasznie sie bujaja na boki To nie koniecznie wina opony zimowej jako takiej. czasem wynika to z wysokości profilu, czasem z konstrukcji opony, a często ludzie nie zwracają uwagi na index szybkości i kupują te o niższym, bo myślą, że przecież 200km/h nie pojadę, to po co taka opona. A efekt jest taki, że wtedy opony pływają. Ja też pójdę w 4season, bo Michelin nie ma rozmiarów jakie potrzebuję. I świety spokój ze zmianami... uffff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 rozmiar jest odpowiedni, taki jaki zaleca producent pojazdumialem tez letnie o takich samych wymiarach i nie plywaly a moje autko jedzie max 140km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarodziej Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 To tak jak moja Panda..... w sprzyjających warunkach, czyli: lekko z górki, wiatr w plecy i wtedy udaje się rozwinąć trzecią prędkość kosmiczną. A oponki też preferuje takie bardziej twarde, dające lepsze poczucie kontaktu z podłożem. Ciekaw jestem moich odczuć po przesiadce na wielosezonowe. Po lecie będę już zmieniał u siebie. U żony w seicento chyba szybciej, bo już się kończą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
culmen Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Jakie mają minusy? Takie że za niewiele większe pieniądze jednak można kupić nie tylko trwalsze gumy ale i dające więcej czucia.W cywilnym poprzednio miałem Dunlop Blueresponse. Niewiele droższe jednak wolałbym dopłacić.Nie przeszkadza mi miękka ścianka, ale trzymanie na suchym w zakręcie i pewność pokonywania zakrętów już tak.Przeszkadza mi też trzymanie na szutrze/błocie/trawie (nie do końca typowe warunki).Jazda na mokrym OK.Obie opony toczą się całkiem cicho.Oczywiście mowie o przepisowej jeździe na co dzień.Do "wściekania się" używam Yokohama AD08R i A048. Rainsporty kupiłem by osobiście przetestować i wyrobić opinię.Znam dużo osób które chwalą tą oponę. Ba! nawet twierdzą że użytkują sportowo już 3 rok ten sam komplet ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Dużo zależy od sposobu użytkowania. Używam ich w aucie miejskim na dojazdy do pracy i na zakupy. Dla mnie idealne, komfortowe. Auto prowadzi się pewnie i zatrzymuje b. sprawnie.Woda nie robi na nich wrażenia, bo na suchym to i stare jodełki z d. fiata się trzymały.W zakrętach bezproblemowo.Fakt, nie lubię sportowych kartofli i być może z tego powodu RS3 jest dla mnie idealne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.