Jump to content

Sławek S

Użytkownik
  • Posts

    349
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Recent Profile Visitors

862 profile views

Sławek S's Achievements

  1. Witam. Jak w tytule, kupię głośnik Intertechnik MDS08
  2. Witam. Przymierzam się do instalacji w nowo nabytym Volvo V70 P2 polift w wersji Ocean Race ( chyba mój ostatni skok na prawdziwą motoryzację z 2.5T lekko dłubnięte, zanim zostaniemy zdeptani pod zielonym butem, ale nie o tym... ). Wleci już ćwiczony i przerobiony zestaw DLS DUR36S. TW i średniaki z zestawu z przeprojektowaną zwrotnicą, ale na dół zamiast 165mm ( nie zestawowy DUR6 ), chcę spróbować wcisnąć Dynaudio 8" jak to jest w Volvo C70. Wcześniej ćwiczyłem na tym zestawie woofery między innymi Focal K2 Power KX2 i woofery z zestawu Phase Linear CFS 165.25 ( te woofery czekają w odwodzie, jeżeli 8" nie podejdą ). Na zasilanie przodu myślę że Audio Art 200MS wleci z poprzedniego auta, jak i zestaw przedni. Sub może obecny DLS W312B, który mi bardzo przypadł do gustu, albo zrobię nową budę pod 2x Intertechnik MDS08 którego też lubię ( jeden mam pod ręką ). Sub ma uzupełniać przód, a nie wykręcać śrubki, ale jak lekko pomasuje, to tez jest fajnie. Przede mną zrobienie drzwi i chyba skuszę się na Vibrofiltr 3.0mm na zewnętrzną blachę, a od wewnątrz od strony tapicerki się okaże, czy też te 3.0mm, czy coś pokroju 2.0-2.2mm, kwestia co wejdzie + jak będzie trzeba pianka na tapicerkę jeżeli będzie coś rzęziło. Wzmacniacze może się zmieszczą w schowek w podłodze bagażnika, ale co i gdzie upchnąć to nie problem. Kwestia czy może ktoś robił coś przy takim Volvo. Myślę że Volvo S60 będzie podobnie z demontażem elementów, czy z drzwiami i też takie auto się liczy. Chodzi mi o puszczenie przewodów czy to sygnałowych, czy głośnikowych. Gdzie i jak rozbierać tapicerkę, maskownice progów itp. Wszelkie podpowiedzi mile widziane ! Chcę zostawić oryginalne radio, jak i oryginalne głośniki w tylnych drzwiach i bagażniku ( tylne słupki bagażnika ). Jednostkę sterującą chciał bym umieścić w miejscu głośnika centralnego i wysuwanego ekranu RTI - fabryczny ekran nawigacji umieszczony na środku pod szybą w desce rozdzielczej.
  3. Chwila minęła od zapytania, ale na realizację z braku czasu i ciśnienia. Pogoda i rozpoczęcia sezonów motocyklowych, a od tego sezonu jeżdżę z moim młodym, a raz na 4 tygodnie mamy zawody modeli zdalnie sterowanych, więc hobby też zajmuje czas. Do tego praca i praca po pracy, dom, naprawy kilku pojazdów i zbiera się tego trochę, ale do rzeczy... Przeglądałem wspomniane maty i dalej nie wiem co i jak. CTK, jak i Vibrofiltr jest trochę wersji mat do wyboru, z czego Vibrofiltr robi maty 3, 4mm Co byście polecili z tego ? Myślałem o matach nie mniej niż 2.0mm, a najlepiej 2,5mm na zewnętrzną blachę, bo duża połać drzwi w Volvo V70 P2, a np. 2.0mm na wewnętrzną stronę drzwi, bo przetłoczenia itp., które nadają sztywności, ale teraz myślę nad Vibrofiltr 3, 4mm. Do tego jeszcze są opcje PRO, ale to chyba Vibrofiltr była 2x większa i ciut tańsza wersja 2x mniejszej wersji PRO....
  4. Z czego mają być zasilane? Drzwi wygłuszone ? Bez wygłuszenia, drzwi VAG-ach z tych lat pięknie grają razem z głośnikami...
  5. Tak na szybko przychodzi mi do głowy https://www.fif.com.pl/pl/przekazniki-czasowe/156-przekaznik-czasowy-pcs-516-duo.html Tyle, że jest na 23-V, albo na 24V i trzeba by zrobić powielacz napięcia, albo dać przetwornicę step-up, żeby z 12V w aucie, zrobić 24V na zasilanie tego i pewnie jeszcze jedne przekaźnik 12V by trzeba zapodać, żeby REM wyzwalało zmianę stanu "S" tego przekaźnika. https://botland.com.pl/przetwornice-step-up/14270-przetwornica-step-up-lm2577-5-56v-3a-5903351242080.html Tak na szybkości to co mi z pamięci do głowy przychodzi o tej godzinie.
  6. Witam ponownie. Dawno mnie tu nie było, jak i dawno nie "bawiłem" się z CarAuido, dla tego zakładam temat w dziale dla początkujących. Chodzi mi konkretnie o maty wygłuszające na drzwi i niektóre elementy nadwozia ( nadkola itp. ). Trochę przez ten czas się zmieniło. Co nie co zniknęło z rynku, coś się pojawiło. Niedługo będę robił swoje kolejne auto i szukam mat. Pacjent to Volvo V70 P2 Wcześniej nie narzekałem na maty, pianki GMS. Oprócz tego, że mata była deko nierównomierna na grubości, to były niedrogie i mi się sprawdzały w 3 autach. Na rynku dalej są Dynamat, Silent Coat i STP, ale jak wygląda reszta mat wygłuszających dostępnych na rynku ? W drzwi jak się uda planuję wstawić 20cm Dynaudio ( z Volvo C70 ), średniaki DLS DUR2,5 i tweetery DUR1 na zwrotce pasywnej. Jak nie 20cm, to wlecą Phase Linear CFS 165 Sub, albo na 2x MDS08, albo DLS W312B, albo jeszcze w szafie leży sub 2x8" od STX Jednostka Alpine CDA9835, CDA7897 i zostaje oryginalne radio z podłączonymi głośnikami w tylnych drzwiach, albo zamiast radia fabrycznego wlatuje coś 2din Na przód na początek AudioArt 200MS i coś na suba, Concord CA200.2, Soundstream Rubicon 500-2, Rodek RA4100A2 itd. Coś się do napędzenia znajdzie.
  7. Jak w tytule. Kupię zmieniarkę Alpine
  8. Radio ma możliwość całkowitego wyłączenia końcówki mocy i zrobienia z niego DECK-a U mnie nie ma ani RDS-u, oraz ma tylko nieparzyste stacje radiowe. Nie ma optyka i ma blaszana obudowę. Z tego co mi wiadomo resta jest bardzo zbliżone do 7998 Natomiast dźwiękowo.... powiem tylko tyle, że mam nadzieję, że to radio się nigdy mi nie popsuje.
  9. Pobawię się w archeologa i odkopie trochę temat... Ja mam od kilku lat Alpine CDA 7897
  10. Co tutaj taka cisza.... ? Mr.Kitty - Destruction Of Us
  11. Mr.Kitty - Resurrection Dobre pod 200+ km/h na moto na niemieckiej autostradzie
  12. Jak w temacie, czyli kupię "słynnego" STX 20.300.2x2. Może komuś zalega w szafie.
×
×
  • Create New...