Skocz do zawartości

Felgi , opony - temat zbiorczy


gazownik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 533
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Pisales do producenta felg? Moze zostalo im cos na magazynie. 

Tak , producent odpisal ze wiecej ten model jest nie produkowany, ale nawiazalem kontakt ze sprzedawca z ebaya, moge kupic jedna felge tylko z innym rozstawem srub, na vw, zreszta tylko takie sa dostepne. Moze ktos pomoze czy bedzie pasowalo(oczywiscie mowa tylko o rancie), bo srodek u mnie jest nie ruszony i do niego przelozylbym z tej nowej felgi, moje felgi to 18x8, ET 42.

Rozumiem ze ET nie bedzie mialo znaczenia jesli wykorzystam tylko rant. Mam zamiar kupic jedna z tych:http://www.ebay.co.uk/itm/18-ALLOY-WHEELS-AXE-EX1-FITS-VW-EOS-5-x-1112-GLOSS-BLACK-POLISHED-LIP-/261925675163?hash=item3cfbfca09b:g:Ps0AAOSwpDdVebUB

 

Mysle ze tylko srednica ma tutaj znaczenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z samym rantem nie powinno byc najmniejszego problemu.  :wink2:

Jaki rozstaw srub masz u siebie?

Tez mi sie wydaje ze rant powinien byc standardowy a roznica w ET wynika z szerokosci srodka felgi na ktorym siedzi opona. Ja mam hondowski rozstaw czyli 5x114.3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cena dobra to brac i przekladac.  :wink2:

125 funi, nie wiem czy atrakcyjna, ale szkoda kupowac teraz nowy caly komplet...

 

A czy jestes pewien na 100% ze te felgi sa skrecane ? 

 

A dlaczego maja sie nie rozkrecac? 20 srub jak byk...co atrapa?yyyy....a jednak, atrapa, bylem, sprawdzilem...normalnie zwariowalem... :mur1: ...dobrze ze jeszcze nic nie zamowilem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku felg skręcanych et zależy zarówno od bębna jak i rotora czy rantu... Mając ten sam bęben i rotor a wstawiając szerszy bądź węższy rant zmieniamy automatycznie et felgi. Jeśli felga dawca ma tą samą szerokość i et zbliżone to twojej to różnica w et powinna być na rotorze ale nie wykluczone, że rotory są takie same a inny bęben i rant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, przegapiłem... Ale to ma małe znaczenie, w przypadku jedno częściowych felg sprawa ma się podobnie... Felga o tych samych parametrach może mieć różne szerokości rantu...


Yyy... I chyba jak to pisałem to kilka postów się pojawiło :)


Muszę częściej odświeżac strony :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do znawcow tematu, czy takie uszkodzenie jest do naprawienia w polsce? Ewentualnie czy ktos spotkal sie z mozliwoscia wymiany samej obreczy?Z tego co szukam od kilku dni na stronach UK to ciezki temat, jest cos do kupienia na ebay ale to do bbsa. Ja posiadam axe ex1.attachicon.gifIMG_20160408_094312.jpgattachicon.gifIMG_20160408_094244.jpg

Można wiedzieć co się stało, że tak felga poszła? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...