SebekDS Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Panowie, ze względu na zmianę auta i coraz większe prawdopodobieństwo ze będzie to hybryda, zacząłem myśleć o oszczędnościach prądu. Wiem, ze to DSP jest montowane w drogich systemach ale nie mogę znaleść rzetelnej opinii odnośnie jakości dźwięku. Przesiadał się ktoś z dobrych klocków na tą klasę D? Miałby zastąpić Synfoni 50.4 na mid i high oraz 150.2 na wooferze. A może jest jakiś posiadacz z Łodzi, który znalazłby czas na rozmowę i odsłuch?Zasilałby Focale TB872 i 3w2 oraz prawdopodobnie TEC LS185. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas75 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Jeśli będziesz miał ochotę przejechać 100 km to zapraszam na odsłuch, mieszkam zaraz przy obwodnicy. Cały setup masz w stopce, czysta D klasa. W porównaniu do integry Helixa której mam czasami okazje słuchać u Stanec brzmienie i jego charakter jest bardzo zbliżone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Czasami bywam na naradach w Wawce, jak będę miał jechać to na pewno się odezwę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanec Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 U siebie w aucie mam tego Helixa i uważam, że całościowo jest to bardzo dobry sprzęt. Dźwięk wysokiej klasy, duże możliwości, dobra kontrola nad przetwornikami, brak odczucia braku mocy, że są jakieś niedostatki, niski pobór prądu, można słuchać długo na postoju. Brzmienie raczej detaliczne, neutralne, bardziej chłodne niż ciepłe, przejrzyste. Od siebie mogę bardzo polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonek Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 kukimiszczu26 na tym gra. Mam podobne odczucia jak stanec. Jest detal, dynamika, ogólny przekaz chłodny, lekko sterylny. Do muzyki elektronicznej, na co dzień, bez spuszczania się nad smaczkami i niuansami super sprawa. Kompaktowe wymiary, niewielkie (w porównaniu do klas a / ab) zapotrzebowanie na prąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 chcesz to do 2way czy 3 way ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Panowie, ze względu na zmianę auta i coraz większe prawdopodobieństwo ze będzie to hybryda, zacząłem myśleć o oszczędnościach prądu . Wiem, ze to DSP jest montowane w drogich systemach ale nie mogę znaleść rzetelnej opinii odnośnie jakości dźwięku.Przesiadał się ktoś z dobrych klocków na tą klasę D?Miałby zastąpić Synfoni 50.4 na mid i high oraz 150.2 na wooferze. A może jest jakiś posiadacz z Łodzi, który znalazłby czas na rozmowę i odsłuch?Zasilałby Focale TB872 i 3w2 oraz prawdopodobnie TEC LS185. 1 KM ≈ 735, 5 W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukimiszczu26 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 kukimiszczu26 na tym gra. Mam podobne odczucia jak stanec. Jest detal, dynamika, ogólny przekaz chłodny, lekko sterylny. Do muzyki elektronicznej, na co dzień, bez spuszczania się nad smaczkami i niuansami super sprawa. Kompaktowe wymiary, niewielkie (w porównaniu do klas a / ab) zapotrzebowanie na prąd.Dokładnie jak mówisz. U mnie w elektronice/progressive house jest idealnie. Mocy nie brakuje, prądu dużo nie łyka samo brzmienie klasy Ultra HD stoi na wysokim poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Do 3way, z grania nie zrezygnuje, ale mając hybrydę (fajne silniki w toyocie występują tylko w tej konfiguracji) chciałbym skorzystać z tych oszczędności, które ma zapewnić. Czyli jakościowo bomba ale chłodny, bez odsłuchu nie kupie na pewno, będę się odzywał jak będę miał możliwość podjechania. Zostaje kwestia tych 120waciszy dla TECa, najwyżej kupie inne wooferki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas75 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Rozważałem nowa corollę ale po rozmowie z serwisem kiedy okazało się że podczas okresu gwarancji nie mogę nawet samemu wymienić głośników w drzwiach podziękowałem. Jeśli myślisz o tym samym to lepiej idź spytaj że by nie było rozczarowania po fakcie. Właśnie ze względu na układ hybrydowy nie życzą sobie żadnej ingerencji w elektrykę. Wszelkie zmiany tylko w autoryzowanym serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Właśnie Corolla TS zaczęła mi chodzić po głowie... Tan na prawdę każdy producent jak będzie mógł to pozbawi Cię gwarancji za byle co, ale... jak sprawa będzie podbramkowa (droga naprawa) to przed sądem to on musi udowodnić, ze dana ingerencja wpłynęła na powstałe uszkodzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas75 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 W fordzie nie robią problemów, można wszystko. Powiedzieli byle nie modyfikować silnika i potem jak będzie jakiś problem nie powoływać się na gwarancję. W hondzie też nie było problemu jak rozmawiałem ale skrzynia CVT to nieporozumienie moim zdaniem a na sądy szkoda czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_smok Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Zostaje kwestia tych 120waciszy dla TECaJa mam pod tym woferki f1 18 i jakoś się bujają krzywdy nie ma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas75 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Stanec ma 25 cm revelatory i jak odwinie a się nie spodziewasz to dziurę w dachu głowa można zrobić tak że mocy nie brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemik Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Panowie, pracuje w Toyocie już prawie 10 lat i nie ma z czymś takim problemu że stracimy gwarancję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinpozn Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Ja mam pod tym woferki f1 18 i jakoś się bujają krzywdy nie ma .I jak wypada ten p-six w stosunku do Alpiny F1 ? Mowa o 7990 + h900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_smok Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 I jak wypada ten p-six w stosunku do Alpiny F1 ? Mowa o 7990 + h900To nie ten świat ale to nie powinno dziwić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas75 Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Panowie, pracuje w Toyocie już prawie 10 lat i nie ma z czymś takim problemu że stracimy gwarancję śmiało kupować i zakładać Sugerujesz że sobie to wymyśliłem? Najpierw powiedział to doradca który sprzedaje na salonie a potem poszliśmy do serwisu i usłyszałem to samo od pracownika serwisu. Więc napisze jeszcze raz, jakakolwiek ingerencja w układ elektryczny w nowej Corolli z hybrydą właśnie ze względu na układ elektryki skutkuje utratą gwarancji. Wszelkie modyfikacje mogą być wykonywane tylko w autoryzowanych przez nich punktach. Takie informacje dostałem w Toyota Chodzeń Warszawa ul. Czerniakowska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
khazar Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Informacje, które dostajesz od pracownika firmy ustnie, który może być lepiej przeszkolony lub nie, są nic nie warte. Ważne są informacje, które dostaniesz na piśmie. Sorry, ale pracownicy salonu to nie jest wykwalifikowana i wysoko opłacana kadra. Jak kupowałem Lexusa to pracownik salonu wmawiał mi, że skrzynia automatyczna ma 8 biegów, a naprawdę ma 6 i nie ma żadnej opcji że będzie miała 8 w tym modelu. To taki tylko przykład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Dokładnie tak jest, co serwis to inna informacja.W Mitsubishi gdzie pracowałem było odwrotnie, wszystko przyjęli na gwarancję jak serwis robiony był na bierząco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 28 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Nie zmienia to faktu, ze serwis lub dystrybutor w przypadku poważnej naprawy i możliwości uniknięcia kosztów nie skorzysta z takiej możliwości. Czemu Renault nie montuje już instalacji gazowych? Montowali kilka lat temu i pojazd nie tracił gwarancji, aż nagle Renault Polska odmówiło pokrycia kosztów naprawy silnika ze względu na niefabryczny LPG, odpowiedzialność została scedowania na dealera, a ten odwrócił się od klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas75 Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Słuchajcie, wiadomo że można z nimi walczyć, żądać pisemnych oświadczeń i mieć nadzieje że będzie wszystko po naszej myśli w razie jakiejś spornej sytuacji lecz moim zdaniem szkoda na to czasu, przy poważnych problemach na weryfikacje i tak przyjadą ludzie z centrali i będą wiedzieli swoje najlepiej. Ktoś robi problem przed zakupem to wolę nie myśleć co będzie po wyjeździe za bramę. Nie pasuje to idę dalej, nie stracę a oni nie zarobią z własnego wyboru, elastyczne podejście do klienta się liczy. A co do przeszkolenia personelu to fakt, czasem ktoś przychodzi oczytany konkretnie na temat tego co go interesuje a odnosi wrażenie że otaczają go idioci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
khazar Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Nie rozumiesz problemu, w innych salonach jest dokładnie tak samo, a Ty opierasz swoje zdanie na tym co "Pan Stasio" z innego salonu powie Ci, że można. Potem to nie będzie miało żadnej mocy sprawczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 28 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Ja zacząłem zastanawiać się nad kolejnym Francuzem, na szczęście Renault Polska odpisuje konkretnie i w miarę szybko, oficjalne, pisemne zdanie importera pokrywa się w większości z informacją u dealera, jednak jeśli już są rozbieżności - to na niekorzyść klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas75 Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Doskonale rozumiem problem, trochę masz racji ale nie do końca, nie w każdym salonie jest tak samo, opieram Swoje zdanie na 3 latach użytkowaniu Forda i różnych naprawach gwarancyjnych które nie zostały odrzucone z powodu tego co zostało zmodyfikowane o czym byłem poinformowany podczas zakupu. Ale skoro wiesz lepiej nie będziemy się licytować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.