Jump to content

szymin89

Użytkownik
  • Posts

    1,515
  • Joined

  • Last visited

About szymin89

  • Birthday 12/08/1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Berlin

Recent Profile Visitors

755 profile views
  1. Na kierowcę W Twoim przypadku pewnie na lewe ucho będzie najkorzystniej ale w tym temacie to pewnie trzeba by przetestować. Jest w planach proc czy tylko Alpinka?
  2. Są żywice poliestrowe, które mają zredukowany styrol i nie śmierdzą aż tak jak tanie produkty ze sklepu budowlanego. Może rozejrzyj się za jakąś lepszą żywicą.
  3. Do puki ich u siebie w samochodzie nie zamontujesz to się nie dowiesz. Skoro wiesz jak to gra to może warto zaryzykować.
  4. Średnio tonowe wyglądają tak jak te z YT. Poszukaj w Twojej okolicy takiego samochodu na sprzedaż i jedz posłuchać.
  5. System jest aktywny więc montując tam co kolwiek innego efekt może być odwrotny od zamierzonego. W tym F-type są inne głośniki nisko tonowe niż w Twoim XF, więc instalując tw i mid na tą lepszą wersję dalej zostaje problem z wf... Ogólnie to temat w nowszych samochodach jest trudniejszy a jak jest zamontowany jakiś 'lepszy' system to dopiero zaczynają się schody. Zaczynając od fabrycznego wzmacniacza dsp kończąc na dźwiękach systemowych takich jak kierunkowskazy czy czujniki parkowania odgrywanych przez te same głośniki co muzyka. Dowiedź się czy da się wyciągnąć w miarę czysty sygnał z przed fabrycznego wzmacniacza i czy można go pominąć, wtedy jak potroisz kwotę, którą kosztują te Audisony to może uda się postawić budżetowy system.
  6. Co zrobić? 😉 Przy tak niskiej szkodliwości to nikomu nie będzie się chciało palcem kiwnąć. Niestety ale nie wydaje mi się żeby dało się coś w tym przypadku zrobić. Inna sprawa że podłączałeś sprzęt sam i mogłeś (ale nie musiałeś) coś zrobić nie tak przez co głośnik uległ awarii. Teraz to ani Ty ani sprzedawca nie udowodni kto zawinił.
  7. Firma jest obojętna, byle kabel był OFC a nie CCA. Przewody głośnikowe 1,5-2,5 mm2.
  8. Dorzucę do puli Awave dsp A4. W razie czego można korzystać tylko z dsp. Na forum ktoś już montował sprzęt tej firmy.
  9. Wpisz model samochodu i klemą minusowa w Google to się sprawa wyjaśni. W przypadku niskiego napięcia można pewnie oszukać trochę system i włączyć jakiś dodatkowy odbiornik aby wymusić wyższe ładowanie;)
  10. Nic nie trzeba ciąć. Zwrotnica jest dwudrożna jeśli jest oryginalna... Zamów sobie zestaw montażowy lub same redukcje i podłącz czarny do minusa i czerwony do plusa w zwrotnicy. Zwrotnicę umieść gdzieś w drzwiach, od niej przewody do woofera i tweetera. Oryginalne przewody do tweeetera zostaw w spokoju, przyklej/przypnij je tak aby nie tłukły o tapicerkę i drzwi. Link do pierwszego lepszego zestawu:https://allegro.pl/oferta/dystanse-glosnik-vw-passat-b5-fl-golf-4-redukcje-10893060069
  11. Takie cuś:https://fortissimo-shop.de/epages/163773fe-4c7a-4b20-b873-875ff77fe9d3.mobile/de_DE/?ObjectPath=/Shops/163773fe-4c7a-4b20-b873-875ff77fe9d3/Products/SCCA9
  12. No i tutaj zaczynają się schody, głośnik 13 cm w tak małej obudowie nie będzie grał. Z tych instalacji co widziałem trzeba by między 5 a 10 L. komory pochylone w stronę kierowcy mogły by tyle osiągnąć. Nie wiem tylko jak mocno trzeba korygować charakterystykę żeby nie było kupy…
  13. Pewnie na żadnym bo mata lub pianka sama w sobie nie gra a może jedynie zmienić grę głośnika w mniejszym lub większym stopniu. Niemcy stosują piankę na 1/4 powierzchni blachy zewnętrznej w drzwiach. Powód jest taki że odbijające się fale od powierzchni w drzwiach trafia spowrotem w membranę głośnika powodując zniekształcenia, podbicia itp. Kiedyś miałem kawałek za głośnikiem i miałem wrażenie ze brakło kicka i basu ale ani to zmierzone nie było ani testu 1 do 1 dźwięk lewych i prawych. Obecnie nie mam pianki w środku drzwi i jakoś to gra a i nie mam czasu na ponowne testy.
×
×
  • Create New...