Jump to content

michas75

Użytkownik
  • Posts

    523
  • Joined

  • Last visited

Kontakt

  • Skype
    michas75

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa

Recent Profile Visitors

1,238 profile views
  1. Niestety jak widać możliwości poznawcze niektórych osób zamykają się na pewnym etapie rozwoju, lepiej pisac wypracowania o swoich osiągnięciach i prawdach życiowych niż poprostu posłuchać.
  2. Na tą chwilę dyskusja jest jałowa bo Ty wiesz lepiej chociaż nie slyszaleś masz pewność że ja nie wiem co to mid bass, znasz zasady i tyle lecz czasem warto wyjść z własnej bańki informacyjnej usiąść i posłuchać, to takie proste i nie boli. Zamiast wklejania tabelek oraz tracenia czasu na pisanie farmazonów o sąsiadkach trochę pokory było by tu wskazane ale wtedy moglo by się okazac że te wszystkie prawdy są nic nie warte i trzeba zrewidować światopogląd. Prawisz tu jak pewni jegomościowie z grup FB którym wydaje się że zjedli wszystkie rozumy bacznie komentując wszystkie instalacje spoglądając ze swojego piedestału na odległość a kiedy pojawiają się od nich samochody ze sprzętem za worki pieniędzy i jedynymi słusznymi rozwiązaniami totalnie nie robią na nikim wrażenia wręcz negatywne a właścicielowi ciężko przyjąć krytykę face to face i zaczynają szukać pomocy u tych u których poprostu dobrze gra. Tylko tak się składa że z jakiś nieznanych powodów oni sami omijają imprezy branżowe by pokazać swoje samochody poparte nie kończącymi się teoriami, wnioski nasuwają się same. Przekaż pozdrowienia sąsiadce ona pewnie rację ma.
  3. Kacper porozmawiaj sobie z osobami które znają mój samochód czy z Kamilem czy z Łukaszem a może z Marcinem K. który go stroił. Ja nie zamierzam się z tobą licytować na długości fal i walczyć z teorią kiedy praktyka się broni, trzeba było posłuchać nie było by kontrowersji. Kiedy nie wiesz że czegoś się nie da zrobić i poświęcisz temu troszkę więcej czasu niż wrzucenie czegoś po czym stwierdzenie że to nie działa uwierz mi że się da i żadna tabelka tego nie zmieni. Ja nie twierdzę że wsadziłem tam głośniki i od kopa to była bajka, sporo pracy, kombinacji i czasu poświęciłem by dojść do dobrych efektów.
  4. To że tobie się nigdy nie udało to znaczy że się nie da? Nie mierz wszystkich swoją miarą. Bez wchodzenia w szczegóły bo nie zamierzam burzyć przekonań forumowych ale da się to zrobić woofer normalnie kopie po środku deski. Auto było w Gliwicach każdy mógł posłuchać jakoś nikt zastrzeżeń do pracy woofera nie miał. Jak bierzesz jak to napisałeś jaki kolwiek woofer i zakładasz pod siedzeniem oczekując efektów to nie dziwne że ich nie ma.
  5. To załóż tam same woofery bez sekcji średnio wysoko tonowej i utnij odpowiednio to będą wspomagały dolne rejestry i nie będą dezintegrować sceny.
  6. Jak dla mnie duży plus za wykorzystanie seryjnych miejsc pod fotelami na woofery bez udziwnień typu jakaś rzeźba w drzwiach czy na dole słupka A, z moich doświadczeń w F40 wynika że warto wytłumić zewnętrzne nakładki progowe przy mocnym graniu bo tam skierowane jest wyjście z tej komory woofera. Nie jest to dużo pracy a efekt był bardzo dobry, totalna cisza z progu i brak wibracji. Kolejna sprawa to otwór stratny w podłodze, u mnie zatkanie go powodowało dużo słabsza pracę tej komory i zanik niskich częstotliwości. Co do trójkąta na tweeter wytapicerowanie go w materiale podobnym jak na drzwiach czy też coś typu alcantara znacznie podniesie walory wizualne. Jeśli chcesz przejść na P SIX to u mnie sprawdzało się wejście bezpośrednio z jednostki OEM do wejścia RCA a nie po HI Input, omijasz w ten sposób tę cześć wejściowa która ma swoje ograniczenia ze wzgledu że musi tolerować syhnał nawet do 30V, radio musi być zakodowane jako HiFi oczywiście, maksymalny poziom sygnału który się tam pojawiał było to 7/8V nie pamiętam dokładnie w tej chwili, wtedy odpusczasz grę z BT i zaczynasz grać z pendrive FLAC co znacznie zmienia system jakościowo a do tego masz pełną integracje OEM, w F40 jest idealnie płaska charakterystyka z seryjnego radia warto sprawdzić co jest u Ciebie wejsciowym analizatorem z DSP Tool nawet teraz MATCHem tylko przekoduj najpierw system. Powodzenia przy dalszym rozwoju instalacji.
  7. Wniosek z tej dyskusji powinien być jeden, nie ma jednego złotego środka i każdy musi dobrać sprzęt pod swoje oczekiwania na podstawie własnych doświadczeń. No to ja na tą chwile też, na następną imprezę branżową rozważę jakieś oznakowanie by nie było wątpliwości. 😉
  8. To i ja coś dołożę od siebie chociaż już o tym pisałem, przesiadka na DSP Ultra z niższych modeli Helixa wskazuje jednoznacznie że grają jak by były popsute, bez wnikania w niuanse brzmieniowe Ultry w porównaniu do reszty stawki takie się odnosi wrażenie. Sukcesem Helixa jest dobry marketing i forma sprzedaży przez instalatorów na wysokiej marży dla tego tyle tego się zakłada. Niestety nigdy w moje ręce nie trafiło żadne Zapco ani Mosconi więc nie mam porównania.
  9. Procesor, wzmacniacz 6 kanałowy, aktywny przód 3 drogi, monoblok, subwoofer, klocki wedle uznania.
  10. Da radę ale jeden porządny system spełnia oba założenia.
  11. michas75

    Woofery 6x9.

    Kupię woofery elipsy 6x9 w stanie bardzo dobrym, nie interesują mnie głośniki zintegrowane. Ewentualnie zestaw odseparowany.
  12. Słupek A nie gryzie. 🙂 Postaraj się ustawić lewy TW na prawy zagłówek a prawy TW na lewy zagłówek, symetrycznie. Kup sobie drugie słupki nie są to jakieś duże kwoty i w nich to zrób a swoje odłóż w ten sposób zawsze będzie alternatywa powrotu do fabryki.
  13. Poszukaj warsztatu który w cenie montażu ustawi Ci wstępnie system by poprawnie grał, najlepsza opcja kiedy nie masz doświadczenia.
  14. Witaj. Masz zacne klocki, powinieneś wobec tego zrozumieć że by twój Magnat był w stanie przeprowadzić totalną destrukcję w kabinie przewody powinny być doskonałej jakości z miedzi beztlenowej OFC, najlepsza tu będzie nasza polska miedź z KGHM. W celu zabezpieczenia tak wysublimowanego przewodnika proponuje Ci użyć bezpiecznika o wartości 100A i umiescic go nie dalej jak 25 centymetrów od dodatniej klemy akumulatora a grubość przewodu powinna się wachać od 20 do 25 milimetrów kwadrat by uniknąć spadków napięcia. Masę możesz podłączyć z budy a plus należy poprowadzić prosto z akumulatora, bezpiecznik w oprawce zamocować.
  15. UP8 spokojnie zasili aktywnie taki zestaw, w BMW z 20 centymetrowymi wooferami pod fotelem spiętymi w 2 Ohm na ostatnich kanałach dosłownie trzęsie budą, wybór zacznij od posłuchania u kogoś tego co chcesz kupić i zobacz jaką wybrane przez ciebie rozwiazanie ma efektywność bo waty ze specyfikacji i kierowanie się nimi jako głównym kryterium wyboru to zły pomysł.
×
×
  • Create New...