No bez przesady, to samochód który wszedł do sprzedaży 8 lat temu, każdy zakład audio robi w nowszych samochodach na codzień 😅
Niestety nie jest prosty do budowy audio, bo z jednej strony nie jest tak łatwy do zrobienia audio jak BMW czy Mercedes, z drugiej strony tak jak pisze autor, trudno jest nawet o kodowanie bo to mało popularne auto i mało kto to robi. To jest cała trudność tego samochodu + trzeba wiedzieć co się robi, żeby nie dorzucić zbędnych kg… Fabryczne audio jest paskudne i nie ma łatwego sposobu na jego poprawę, tak jak np. w BMW, tylko trzeba budować osobną instalację jak w samochodzie sprzed X lat. Mam nadzieje, że uda się to ogarnąć dobrze z fabryczną jednostką, żeby było po prostu wygodnie.
Co do planów i sprzętu to mi się wydaje, że ten średniak szybko wyleci, patrząc na półkę pozostałych elementów instalacji. Sam miałem ten średniak z tym tweeterem - jest spoko, pasują do siebie, ale są lepsze propozycje na rynku. Jak coś to mam takiego średniaka i TW na sprzedaż, też z Alfy Romeo, ale starszej 🙂