Skocz do zawartości

Helix P-six


SebekDS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, ze względu na zmianę auta i coraz większe prawdopodobieństwo ze będzie to hybryda, zacząłem myśleć o oszczędnościach prądu. Wiem, ze to DSP jest montowane w drogich systemach ale nie mogę znaleść rzetelnej opinii odnośnie jakości dźwięku.

Przesiadał się ktoś z dobrych klocków na tą klasę D?

Miałby zastąpić Synfoni 50.4 na mid i high oraz 150.2 na wooferze. A może jest jakiś posiadacz z Łodzi, który znalazłby czas na rozmowę i odsłuch?

Zasilałby Focale TB872 i 3w2 oraz prawdopodobnie TEC LS185.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będziesz miał ochotę przejechać 100 km to zapraszam na odsłuch, mieszkam zaraz przy obwodnicy. Cały setup masz w stopce, czysta D klasa. W porównaniu do integry Helixa której mam czasami okazje słuchać u Stanec brzmienie i jego charakter jest bardzo zbliżone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie w aucie mam tego Helixa i uważam, że całościowo jest to bardzo dobry sprzęt. Dźwięk wysokiej klasy, duże możliwości, dobra kontrola nad przetwornikami, brak odczucia braku mocy, że są jakieś niedostatki, niski pobór prądu, można słuchać długo na postoju. Brzmienie raczej detaliczne, neutralne, bardziej chłodne niż ciepłe, przejrzyste.

 

Od siebie mogę bardzo polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kukimiszczu26 na tym gra. Mam podobne odczucia jak stanec. Jest detal, dynamika, ogólny przekaz chłodny, lekko sterylny. Do muzyki elektronicznej, na co dzień, bez spuszczania się nad smaczkami i niuansami super sprawa. Kompaktowe wymiary, niewielkie (w porównaniu do klas a / ab) zapotrzebowanie na prąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Panowie, ze względu na zmianę auta i coraz większe prawdopodobieństwo ze będzie to hybryda, zacząłem myśleć o oszczędnościach prądu . Wiem, ze to DSP jest montowane w drogich systemach ale nie mogę znaleść rzetelnej opinii odnośnie jakości dźwięku.
Przesiadał się ktoś z dobrych klocków na tą klasę D?
Miałby zastąpić Synfoni 50.4 na mid i high oraz 150.2 na wooferze. A może jest jakiś posiadacz z Łodzi, który znalazłby czas na rozmowę i odsłuch?
Zasilałby Focale TB872 i 3w2 oraz prawdopodobnie TEC LS185.

 

1 KM ≈ 735, 5 W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kukimiszczu26 na tym gra. Mam podobne odczucia jak stanec. Jest detal, dynamika, ogólny przekaz chłodny, lekko sterylny. Do muzyki elektronicznej, na co dzień, bez spuszczania się nad smaczkami i niuansami super sprawa. Kompaktowe wymiary, niewielkie (w porównaniu do klas a / ab) zapotrzebowanie na prąd.

Dokładnie jak mówisz. U mnie w elektronice/progressive house jest idealnie. Mocy nie brakuje, prądu dużo nie łyka samo brzmienie klasy Ultra HD stoi na wysokim poziomie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 3way, z grania nie zrezygnuje, ale mając hybrydę (fajne silniki w toyocie występują tylko w tej konfiguracji) chciałbym skorzystać z tych oszczędności, które ma zapewnić. Czyli jakościowo bomba ale chłodny, bez odsłuchu nie kupie na pewno, będę się odzywał jak będę miał możliwość podjechania. Zostaje kwestia tych 120waciszy dla TECa, najwyżej kupie inne wooferki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozważałem nowa corollę ale po rozmowie z serwisem kiedy okazało się że podczas okresu gwarancji nie mogę nawet samemu wymienić głośników w drzwiach podziękowałem. Jeśli myślisz o tym samym to lepiej idź spytaj że by nie było rozczarowania po fakcie. Właśnie ze względu na układ hybrydowy nie życzą sobie żadnej ingerencji w elektrykę. Wszelkie zmiany tylko w autoryzowanym serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie Corolla TS zaczęła mi chodzić po głowie... Tan na prawdę każdy producent jak będzie mógł to pozbawi Cię gwarancji za byle co, ale... jak sprawa będzie podbramkowa (droga naprawa) to przed sądem to on musi udowodnić, ze dana ingerencja wpłynęła na powstałe uszkodzenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W fordzie nie robią problemów, można wszystko. Powiedzieli byle nie modyfikować silnika i potem jak będzie jakiś problem nie powoływać się na gwarancję. W hondzie też nie było problemu jak rozmawiałem ale skrzynia CVT to nieporozumienie moim zdaniem a na sądy szkoda czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 


Panowie, pracuje w Toyocie już prawie 10 lat i nie ma z czymś takim problemu że stracimy gwarancję śmiało kupować i zakładać

 

Sugerujesz że sobie to wymyśliłem? Najpierw powiedział to doradca który sprzedaje na salonie a potem poszliśmy do serwisu i usłyszałem to samo od pracownika serwisu.

 

Więc napisze jeszcze raz, jakakolwiek ingerencja w układ elektryczny w nowej Corolli z hybrydą właśnie ze względu na układ elektryki skutkuje utratą gwarancji. Wszelkie modyfikacje mogą być wykonywane tylko w autoryzowanych przez nich punktach.

 

Takie informacje dostałem w Toyota Chodzeń Warszawa ul. Czerniakowska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacje, które dostajesz od pracownika firmy ustnie, który może być lepiej przeszkolony lub nie, są nic nie warte. Ważne są informacje, które dostaniesz na piśmie. Sorry, ale pracownicy salonu to nie jest wykwalifikowana i wysoko opłacana kadra. Jak kupowałem Lexusa to pracownik salonu wmawiał mi, że skrzynia automatyczna ma 8 biegów, a naprawdę ma 6 i nie ma żadnej opcji że będzie miała 8 w tym modelu. To taki tylko przykład.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmienia to faktu, ze serwis lub dystrybutor w przypadku poważnej naprawy i możliwości uniknięcia kosztów nie skorzysta z takiej możliwości. Czemu Renault nie montuje już instalacji gazowych? Montowali kilka lat temu i pojazd nie tracił gwarancji, aż nagle Renault Polska odmówiło pokrycia kosztów naprawy silnika ze względu na niefabryczny LPG, odpowiedzialność została scedowania na dealera, a ten odwrócił się od klienta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, wiadomo że można z nimi walczyć, żądać pisemnych oświadczeń i mieć nadzieje że będzie wszystko po naszej myśli w razie jakiejś spornej sytuacji lecz moim zdaniem szkoda na to czasu, przy poważnych problemach na weryfikacje i tak przyjadą ludzie z centrali i będą wiedzieli swoje najlepiej. Ktoś robi problem przed zakupem to wolę nie myśleć co będzie po wyjeździe za bramę. Nie pasuje to idę dalej, nie stracę a oni nie zarobią z własnego wyboru, elastyczne podejście do klienta się liczy. A co do przeszkolenia personelu to fakt, czasem ktoś przychodzi oczytany konkretnie na temat tego co go interesuje a odnosi wrażenie że otaczają go idioci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zacząłem zastanawiać się nad kolejnym Francuzem, na szczęście Renault Polska odpisuje konkretnie i w miarę szybko, oficjalne, pisemne zdanie importera pokrywa się w większości z informacją u dealera, jednak jeśli już są rozbieżności - to na niekorzyść klienta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale rozumiem problem, trochę masz racji ale nie do końca, nie w każdym salonie jest tak samo, opieram Swoje zdanie na 3 latach użytkowaniu Forda i różnych naprawach gwarancyjnych które nie zostały odrzucone z powodu tego co zostało zmodyfikowane o czym byłem poinformowany podczas zakupu. Ale skoro wiesz lepiej nie będziemy się licytować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...