Skocz do zawartości

Toyota Avensis T25 - moje boje z CA


disaster3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 580
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Bartek kiedyś wspominał o BMW E60 zdaje się

 

jeśli chodzi o CA to chyba nie jest najlepszy pomysł, ale jako samochód :serce:

 

tak czy tak, z tymi tw nie może być źle... Wszelkie kolce i wstęgi się chowają :wink: (i to na szybkiej wrzutce :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylko w benzynie, jest też 2.0DCI 150KM (ten od 2005r.),ten właściwy, a nie usterkowy... Byłem takim (Grand Espace w najwyższej wersji wyposażenia, łącznie z tym ich daremnym audio Cabasso) właśnie w Chorwacji i nie nazywałbym tego auta średnim, zwłaszcza w porównaniu do np. S-Maxa, który też zły nie jest ;) Główna wada jak to w Renault, prawie nowy samochód a już np. zasłona solara terkocze przy rozsuwaniu etc Natomiast stylistycznie, mechanicznie i funkcjonalnie to naprawdę solidne auto... Gdyby jeszcze siedzenia chowały się w podłogę :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, spokojnie samochód już wybrany..... no jak może być inny niż nie pod CA. To jest głowne kryterium ale i poniekad inne mają też wpływ. Chce jak najmłodsze i z niewielkim przebiegiem. Nie powiem taki mundek czy C5 fajna opcja ale tam tylko diesle a mi on nie potrzebny, druga sprawa taki 2009-2010 bedze w *uj kosztował (poza moj budzet) no i bedzie mial troche kilosów nakulane. Dlatego biorę w tej chwili tylko 2 opcje albo Skoda Octavia II FL po 06.2010 (najchętniej 1.8 TSI lub 1.4 TSI) lub Ford Focus ale tutaj znowu Diesel by sie kłaniał a tego raczej ni chce. Wiem ze w skodzie problemem są drzwi ale to od razu oddałbym do fachowca zeby miec cos ala Nexus u siebie (sam juz sie z samochodem kolejnym nie bede pierd******). Druga sprawa na pewno bedzie 2way z Dynaudio wiec musowo trzeba przeniesc woofer do przodu. Ten samochód akurat najczesciej jest surowy jak ziemniak na wiosne, nie ma tak poje*** elektroniki a miejsce na zabudowe bagaja ..... uchuchu i jeszcze troche. I na tym mi zalezy bo im wiecej elektro tym wiecej jest co sie zje***** a poza klimą, poduszkami, abs, esp i nawet tylko z przodu eletrycznymi szybami, nic mi wiecej nie potrzeba..... Jesli nic sie w moim zyciu zawodowym nie zmieni to bede mial max ok 45k PLN na rozporządzenie wiec samochody segmentu D w kombii bede musiał kupic starsze a tym samym beda mialy duzo wiecej nalatane.... więc dlatego biore wlasnie te oba z 80% wskazaniem na Skode.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylko w benzynie, jest też 2.0DCI 150KM (ten od 2005r.),ten właściwy, a nie usterkowy... Byłem takim (Grand Espace w najwyższej wersji wyposażenia, łącznie z tym ich daremnym audio Cabasso) właśnie w Chorwacji i nie nazywałbym tego auta średnim, zwłaszcza w porównaniu do np. S-Maxa, który też zły nie jest ;) Główna wada jak to w Renault, prawie nowy samochód a już np. zasłona solara terkocze przy rozsuwaniu etc Natomiast stylistycznie, mechanicznie i funkcjonalnie to naprawdę solidne auto... Gdyby jeszcze siedzenia chowały się w podłogę :)

Czyli awaryjna "tylko" elektronika:) Auto bajeranckie.

 

Focus II świetne auto, ale właśnie się prosi o diesla bo są niezłe i tanie w serwisie. Widzę, że też lubisz proste auta i podobne typy mamy;)

 

A 45k na Focusa to już świeżak będzie.

 

Mimo wszystko nie skreślam Francuzów. Fakt, że taki maxymalnie wyposażony Espace może wkurzać drobnym awariami. Ale Laguna III to już dobracowane autko;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najchętniej 1.8 TSI lub 1.4 TSI

 

To już tylko 1.8.... chyba że lubisz tankować w trasie 14l na 100 jak pogonisz tego malucha :)

 

Miałem okazję pojeździć troszkę z 1.4, 1.8 i 2.0, pomijam fakt dynamiki 2.0 :) to 1.8 to idealne połączenie niskiego w miarę spalania i dynamiki, 1.4 tylko i wyłącznie na miasto, choć i tak spalanie podobne jak 1.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4 tfsi szczytem bezawaryjnosci nie jest... powiedzial bym ze autko w ktorym silnik pokazuje fige po 30tys jest typowa jednorazowka...poczytaj troche o nim w necie...

no wlasnie od jakiegos czasu studiuje forum OCP i juz pare tematów (po 60 zakladek) udalo sie ogarnac i faktycznie, najbardziej wadliwą sa wersje 160 i 170KM (ktore sa z turbiną i kompresorem) - na szczescie ich nie ma w Octaviach II, natomiast w wersji 122KM - ten motor jest w O2 i Superbie, tam kicha jest z napinaczem paska i duzo ludzi nawet bez objawów jezdziło wymieniało na nowy (pozbawiony problemu) . Fabrycznie skoda poprawiła to w autach wyprodukowanych od 06.2010 i po tym roku auta nie maja juz tego problemu ....... no ale badz cos dalej studiuje tamte posty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się zetknąłem (oprócz opinii w internecie) z 1.4tsi (bo chyba tylko u Audi jest jako TFSI) w Polo i nie wygląda to ciekawie... Po 12tys. km zaczęły się problemy i z tego co wiem, do dziś się nie skończyły, a ASO w ramach gwarancji zrobiło już nieprawdopodobne rzeczy, mogę się dowiedzieć konkretów jak komuś zależy. W każdym razie auto zastępcze jest non stop w użyciu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup po prostu zwykłe 2.0, albo nawet 1.6 w benzynie

 

Omijaj z daleka wszelkie 1.2 i 1.4 tsi (po 2008r już chyba tfsi nie było, przynajmniej w VW)

 

2.0 nie kupie mlodej bo nie ma a 1.6 to bym sie zabil wlasna piescią bo to nie idzie....... badz co badz jak patrze na nie to dalej mi sie podobaja, np. :

http://moto.allegro.pl/toyota-avensis-kombi-2007-benz-1-8-fvat-igla-i2605925438.html

http://moto.allegro.pl/avensis-2-0i-executive-srebrna-alu17-kolor-navi-i2597311808.html

http://otomoto.pl/toyota-avensis-sol-premium-C25666703.html - tutaj troche pojechał z cena......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...