sobih pięknie- to co lubię studio500 i do tego 3 sztuki Ciekawi mnie jak brax wykazuje się w tym aucie, ale jak Radek przyłożył rękę to musi być ciekawie Pozostaje teraz czekać okazji i posłuchać autka
luzik drzwi są chyba w miarę przystępne gdzieś jakieś foto mi się przewineło jak szukałem inspiracji. Z tej półki cenowej co piszesz to na monadziaka bym postawił jednak.
A ja bym proponował zwrócić uwagę na Accorda VIIIgen 2.4 Jedyne auto które mógł bym obecnie zamienić moja czarnulkę. Jak mówiecie że mondziak dobrze się prowadzi (bo to prawda) to proponuję się przejechać Hondzią ;)
Panowie cóż mogę powiedzieć bardziej banalnego jak to że okrótnie żałuję że nie mogłem podjechać i napić się z wami dobrego piwka (z Jarkiem soku ;) ). Po fotach widzę że szło na szeroko i dobrze !
Głośnik wisi na boczku a za sobą ma blachę, cudów tutaj nie będzie. Obecnie znajomy w zwykłym audio posiada alpine 95XX niby zrobiło się głośniej, ale co z tego jak całe boczki grają i tak naprawdę lipton po całości.
Nie ma co bać się mocy na subiku. Dobrze zestrojony potrafi się naprawdę fajnie odwdzięczyć. AS HX08SQ dostawał moc z SS Rubicona 702 Czyli dostawał dużo dobrej mocy.
Oddał bym radio co masz oryginalne do magika i je zreanimował. Dlaczego... Skoro chcesz pozostawić oryginalne głośniki i cała resztę instalcji to nie ma sensu zmieniać radio (co za tym idzie trzeba mocno podłubać po zmianie radyjka żeby nie zagrało to gorzej od seri) a tym bardziej co w przypadku BMW e46 ważnym aspektem jest wygląda deski rodzielczej. Każde inne radio niż seryjne bardzo mocno psuje całokształt. Z kumplem ostanio rozmawalismy nad modyfikacją jego audio w e46 i wnioski są takie Seryjne radio z "wyciągniętym" wyjściem optycznym Do tego proc/DAC system odseparowany dwudrożny (morelowo)+wzmak subik 10cali+wzmak Wszystko tak żeby nie kaleczyło seri jak wsiądzie się do auta.