DawidRuno Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Witam ponownie. Zrobiłem wszystko tak jak mi zalecaliscie mimo to spadni są nadal ale już nie aż takie duże. Teraz na włączonym piecu napięcie na klemach spada do Max 11,8 v. Więc co teraz? Alternator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukassikora Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 Mam u siebie piecyk rodek 4100 który pędzi przód + Suba. Kabel od aku 16mm czysta miedź ( budowlana linka co prawda ale jednak lepsze to niż CCA) i ma ponad 4 metry długości, od kasy taki sam o długości coś ponad metr. Odpalam samochód, włączam wszystkie odbiorniki ( światła klima itp) , puszczam tłustego bita, kręcę radio na Maks możliwości czyli żeby nie było przesteru, i minimalna wartość na mierniki PRZY WZMACNIACZU to 13,5v. Jeśli ty masz 11,8 na klemach, to ewidętnie jest coś mocno nie tak. Skoro kable masz porządne, i wszystko zrobione jak koledzy radzili, to raczej altek do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znachor32 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 zmierz napięcie bez włączonego pieca późniejjak dasz radę to zmierz napięcie na alternatorze oczywiście na zapalonym silniku,( uważaj żeby paski )jak tam będzie napięcie ponad 14v to kable, łączenia alternator-akumulator dają w kość, jeśli napięcie na alternatorze poniżej 14v alternator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal 2002 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 Informacyjnie - miałem gdzieś kiedyś ( 8-9 lat wstecz ) taki ECO komplet z Dietz-a i na 100% był z miedziowanego aluminium ( CCA ). Także ten zasilający jest do wywalenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 Ja mam w vectrze dietz-a i bez problemu odpalam v6 z baterii w bagażniku (pod maską nie mam już akumulatora), czysta miedź 25mm2 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal 2002 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 Demondemidi, ale pewnie nie masz wersji ECO... Pogrzebałem w "czeluściach garażu" i oto jest ten "super" Power Cable ECO Dietz-a, " Specjalnie zaprojektowany do instalacji Car Audio, z użyciem najnowszych technologii pozwalających na dwukrotne zmniejszenie ciężaru przewodów przy zachowaniu tego samego przekroju !!!" A tak na serio to "ku przestrodze" załączam fotki przewodu, który leżał 8-9 lat szczelnie zapakowany w "strunówce" w ciepłym i suchym garażu. Widać jak wyglądają żyły wewnątrz... Pomyślcie jak by to wyglądało, gdyby ten przewód spędził kilka lat w warunkach "samochodowych"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Kable wymieniłem na spawalnicze łącznie z BIG3 tylko to kable 70mm2. Jutro sprawdzę napięcie na wyłączonym piecu. A i Gain mam ustawiony na 11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Napięcie na włączonym silniku 14,5v tu i tu bez obciążeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 A pod obciążeniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Spada do 11,8 i na klemach i na wzmacniaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Spada do 11,8 i na klemach i na wzmacniaczu Na alternatorze oczywiście pytam ile ? Bo jeżeli jest problem alternator->aku to wymiana kabla i problem z głowy. A jak okaże się że alternator do regeneracji to już parę zł trzeba będzie wydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Nie sprawdzałem. Czyli na pełnym obciążeniu sprawdzić na alternatorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Tak, masa i plus na samym alternatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Z piecem czy bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Sprawdź bez niczego i ze wszystkim włączonym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Napięcie takie samo bez obciążenia 14.5V. O.K.Ale dlaczego pod obciążeniem jest też takie samo? Czyli 11.8V klemy-wzmak? A gdzie ginie ok. 200W strat wynikających z różnicy napięcia 14.5-11.8V? Nic nie jest gorące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Napięcie na włączonym silniku po włączniu klimy, świateł i radia bez wzmacniacza 14,4v z włączonym wzmacniaczem i muzyka spada do 11,8. Jedyne co się robi ciepłe to kondensator przy śrubach mocujących kable. Dodam że dzisiaj po raz pierwszy od wymienienia instalacji pokazało protect... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Odłącz kondensator i zmierz wtedy spadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Jest określona wielkość kondensatora do 1kw mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand87sca Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Co do pojemności kondensatora raczej im więcej tym lepiej.. A zwłaszcza ze są ogólnie dostępne superkondensatory..;) Bo te marketowe i pół marketowe "cewki do car audio" to raczej średnio robotę robią.. A co dopiero przy okolicy kilowata i więcej.. Co do tych spadków to u mnie od pewnego momentu po odpaleniu auta jest 12,3-5 i spada. trzeba dodać obrotów do około 1,5k rpm i napięcie rośnie do 14,4V ale to raczej problem z regulatorem. Co do aż takiej różnicy napięć po podłączeniu wzmacniacza jak i bez to może on jest uszkodzony? Zdał by się może jakiś miernik cęgowy i sprawdzić ile drań amper pobiera.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Uszkodzony wzmacniacz? Jest nowy na gwarancji więc raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 He he he)) Niemożliwe mówisz... na gwarancji jest...A tortury, które mu zaaplikowałeś przez ten czas, to zgodnie z instrukcją i zaleceniami producenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Na odpalonym silniku 14,4v po obciążeniach 14.25v na alternatorze. Po włączeniu muzyki na alternatorze spada do Max 13,5, na kablach na wzmacniaczu 12,5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Na odpalonym silniku 14,4v po obciążeniach 14.25v na alternatorze. Po włączeniu muzyki na alternatorze spada do Max 13,5, na kablach na wzmacniaczu 12,5. Dziwne, wychodzi na to że altek trochę mało ładuje oraz jest spadek na drodze do pieca, możliwości jest wiele teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Ja widzę jedną możliwość... Big3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.