Abstynent Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Ja widzę jedną możliwość... Big3 Owszem od tego bym zaczął ale jak już auto nie chce to chociaż wszystkie połączenie rozkręcił, wyczyścił i poskładał z powrotem tak jak było i sprawdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Big3 mam zrobione. Wszystko wymienione jak pisaliście, grube kable,dobrze zakute końcówki itd... Kable w big3 wszystkie takiej grubości jak kable idące do wzmacniacza tyle że po rozebraniu plastików w komorze silnika u mnie w aucie okazało się że mam jednym kablem pociągnieta mase tz masa z akumulatora szła pod niego do śruby i od tej śruby do silnika(mocowanie na skrzyni biegów) może spróbować ta masę przykrecic do innej śruby? Albo może to nie jest masa silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znachor32 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 napisz dokładnie jak robiłeś big3, gdzie dawałeś kable, jakie, każde połączenie opisz.trudno jest online diagnozować więc opisz jak najdokładniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Big3: kabel spawalniczy od plusa od alternatora do plusa w aku(na tej samej śrubie mocowanie plusa do wzmacniacza) masę aku tym samym przekrojem kabla do śruby pod aku i od tej samej śruby pod aku takim samym kablem do śruby na silniku. Kabel do wzmacniacza idę od aku przez otwór za filtrem powietrza do kondensatora i od niego do wzmacniacza, masa przymocowana do śruby mocowania pasa idzie do kondensatora i do wzmacniacza Big3: kabel spawalniczy od plusa od alternatora do plusa w aku(na tej samej śrubie mocowanie plusa do wzmacniacza) masę aku tym samym przekrojem kabla do śruby pod aku i od tej samej śruby pod aku takim samym kablem do śruby na silniku.Kabel do wzmacniacza idę od aku przez otwór za filtrem kabinowym do kondensatora i od niego do wzmacniacza, masa przymocowana do śruby mocowania pasa idzie do kondensatora i do wzmacniacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 A czysciłeś te miejsca przed przykręceniem końcówek przewodów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 W komorze silnika tak, wszystko papierem ściernym. W mocowaniu masy do pasa tam nie czyscilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Po wymianie kabla spadek napięcia - teoretycznie - jest niewielki.Kalkulator oporności przewodu:http://ekalk.eu/ro_pl.htmlWstawić w polu d/S ->mm2, w L długość przewodu, potem klik Oblicz i mamy rezystancję tego odcinka dla danego przekroju.Dla 6m wynosi ona 0,00144 ohm.Daje to spadek napięcia, w idealnych warunkach połączenia, w granicach 0,15V max. 0,2V przy piku. To jest sam kabel. Trzeba teraz dokładnie sprawdzić połączenia. Bo tu też może być kolejny spadek(ki) o kolejne 0,1V razy ilość połączeń. Istnieje prawdopodobieństwo, że na jednym lub kilku ten spadek wynosi sporo powyżej 0,1V. Sprawdzić trzeba jakość połączeń kondensatora - stwierdzono grzanie się. Na koniec - a może przede wszystkim sprawdzić wydajność regulatora napięcia. może nie dawać odpowiedniego prądu i ten prąd zaczyna być pobierany z akumulatora. A aku jak wiadomo nie ma 14.2V... i stąd jest takie napięcie na piecu jak 12.5V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Jakoś połączenia kondensatora? Jak sprawdzić to i wydajność regulatora napięcia? Jeszcze jedno. Wcześniej jak podłączyłem wszystko spadek był do 11v teraz wymieniłem śruby mocujące kable na kondensatorze(paliły się) i na jedną śrubę na Klemie podłączyłem kabel big 3 od alternatora i zasilanie wzmacniacza spadek do 12,5v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand87sca Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 W komorze silnika tak, wszystko papierem ściernym. W mocowaniu masy do pasa tam nie czyscilem A i w tym miejscu zdało by się jednak usunąć farbę i podkład do gołej staluchy i zabezpieczyć to np wazeliną techniczną bez kwasową ja tak zawsze robię i jest ok.. Co do oczek to jeśli są miedziane, a blok silnika jak i skrzyni biegów aluminiowy powinno się stosować podkładki al-cu i też zasmarować to wazeliną.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 30 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Wszystko zrobione wydaje mi się "że jak należy" mimo to wywala protect po Max 5 minutach słuchania... Napięcie na klemach skacze między 13,8 a 14,2 przy pełnym obciążeniu i muzyce na "Max" na wejściu do wzmacniacza spadki do 13,2. Więc gdzie teraz szukać problemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znachor32 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 odłącz kondensator, i sprawdz czy będą dalej spadki napięcia, grzejący się kondensator nie wróży dobrze, i pytanie czy ładujesz kondensator po odłączeniu baterii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunn95 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Jaka moc ten system posiada że aż kondek potrzebny Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Jaka moc ten system posiada że aż kondek potrzebny Witam, mam problem z wzmacniaczem po dłuższym słuchaniu muzyki wybija protect. Na krótkich trasach bez problemu ale przy dłuższych wyłącza. Zestaw ma po 1000w RMS,kable 21mm2 a kondensator 1,2f. Jaka może być przyczyna? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 30 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Ze strony producenta wyczytałem że ten kondensator jest do systemu Max 500w RMS. Odłącze i zobaczymy co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Kondensator odlaczony mimo to dalej po paru minutach wywala protect... Nie wiem gdzie już szukać problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znachor32 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 zupełnie go odłączyłeś? jak tak to może wzmak coś nie domaga, ale dobrze by było żeby ktoś z doświadczeniem tego dotknął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Tak. A miało by to jakieś znaczenie jeśli zostawił bym plis i minus przechodzące przez niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukassikora Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Miało by jeśli jest uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Można jakoś sprawdzić czy nie jest uszkodzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znachor32 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 wyciąg go z auta, sprawdz napięcie, jeśli nie będzie tak dużych spadków wtedy się będziesz martwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Jest wciągnięty. Zauważyłem że jak auto się zagrzeje to wywala protect albo jeśli bass na chwilę ucichnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znachor32 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 to zagrzej auto sprawdz napięcie bez muzy może jak sie zagrzeje to regulator daje w tyłek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
khazar Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Trochę bez sensu błądzimy. Zrób prawidłowy pomiar, odpal muzykę i sprawdzaj ciągle jak się zachowuje napięcie, i przy jakim napięciu wzmacniacz się wyłącza. Bo ciągle nie wiemy czy to problem napięcia czy wzmacniacza, a po co zgadywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidRuno Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Mierzyłem na nagrzanym aucie ale jeszcze z kondensatorem to w momencie wyłączenia napięcie nie spadło poniżej 13v. Jutro zmierze bez niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2c Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 A może coś się dzieje z cewką głośnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.