Jankus Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Bardzo ładnie wyszlo prawep jak z fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Dobra robota.Zapewne jak wsiadasz do bryki oczy niemal zawsze kierujesz na To Dzieło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Miało wyglądać jak fabryczne, jestem zadowolony bo bez dopatrywania się w szczegóły robi wrażenie jakby tak miało być od początku. m43b18 - warto próbować, to czasochłonne ale nie kosztowne, warto kupić na znanym portalu aukcyjnym te elementy które chcesz dłubać i wtedy bez ryzyka rzeźbisz ja nigdy nie miałem styczności z żywica i wydłubałem kilka lat temu zderzak do mondeo, nie taki diabeł straszny: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Panowie, jak nisko można przyciąć TB872?Wyczytałem, ze nie powinno ciąć się niżej jak trzykrotność Fs wysokotonowca, wiec w tym przypadku 3,9 kHz. Zdaje sobie sprawę ze 3800 ok ale 3600? Zbocze 12dB. A i co istotne słucham głośniej jak przeciętny użytkownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 1 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Wygla na to, ze to już koniec prac (prawdopodobnie) na systemem w tym aucie. Zostaje tylko wygrzanie głośników i pożądane strojenie, ale tu będę potrzebował wsparcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Prosto funkcjonalnie i cieszy oko ten boczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 No, swietna robota, spadowanie i estetyka rowniez na najwyzsnaj poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 1 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Dziękuje, wiadomo ze na zdjęciach zawsze wyglada ciut lepiej Największym plusem jest to, że jak mnie coś natknie i kupię 3w2 to mam niewykorzystane dwa kanały z 50.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher18gl Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Co za materiał ?? Bo ten basserowski szit że szkoda gadac :\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 No właśnie basserowski, ale teraz mają chyba inny jak dwa lata temu bo przy odkurzaniu już się delikatnie zmechacił... Miał być koniec wydatków a dzis rano padł mi akumulator, coś czuje ze przed zimą będę musiał kupić nowy, muszę poczytać o tych żelusiach czy warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Coś mi brakuje jebnięcia po wyładowaniu się akumulatora, pomyślałem w pierwszej kolejności ze może coś na procu i dopiero dziś się zebrałem do sprawdzenia. Wszystkie ustawienia są bez zmian, pomyślałem, że może cos z którymś sygnałem ale przy zabawie balansem (gdy gra sam sub) poziom basu się zmniejsza, wiec prawy lewy kanał jest ok. Mogę coś jeszcze sprawdzić bez wyciągania i rozbierania wzmacniacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noelo Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Akumulator doładowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Tak, na maxa. Mógł pójść jeden bezpiecznik i gra to teraz jakby z jednego kanału? Wymacałem po przyjeździe do pracy i tylko połowa wzmacniacza jest ciepła, czeka mnie wiec demontaż wszystkiego i rozebranie wzmacniacza, mam nadzieje ze to tylko bezpiecznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 17 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Panowie, szybka piłka w sprawie akumulatora, już miałem kupić Boscha S5 77Ah i 780 rozruchu ale z tropu zbił mnie kuzyn/sprzedawca proponując produkt MaxGear, podobno robi dla nich BOSCH, 88Ah i 800 rozruchu i 150zeta tańszy. O ładowanie większego się nie martwię bo alatek ma 150A ale czy ktoś słyszał o tym ze BOSCH robi tanie aku i pozwala brendowac nonemami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 to tak jak z oponami, starsze modele co za tym idzie stare procesy produkcji odsprzedawane są innym producentom/ zakładom w których bosch ma udziały, albo jest właścicielem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 17 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Czyli tak to może być, poczytałem opinie o częściach tej marki i chyba zostanie BOSCH... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Pomyśl nad agm. Ruskie jakieś są i podobno dają radę. U kogos pod maską widzialem takie żółte zjawisko i sobie chwalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
khazar Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 AGM z tego co wiem trzeba doładowywać ręcznie, bo ładuje się go pod koniec 15-16 V, wiec nie wróżę im długiej kariery, jeżeli stałe będą niedoładowane, lub stałe trzeba będzie je podładowywac prostownikiem. Sam posiadam akumulator Varta E44, o podobnych parametrach do wspomnianego tu Boscha i w sumie mogę polecić, sprawuje się dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 17 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Myślałem o AGM, Varta ma nawet „kompatybilny z DSem” Silver Dynamic AGM, teoretycznie przeznaczony do Start-Stopów ale przystosowany do szybkiego ładowania energia z hamowania. U mnie w instalacji bez obciążenia jest 15.1 a z zapiętymi światłami, ogrzewaniem lusterek, szyby, klima na maxa i audio na poziomie na którym słucham spada do 14,7 (przy akumulatorze) ale boje się ze ciagle będzie niedopasowany i będę miał więcej problemów jak korzyści... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonek Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 AGM pod maską? EFB wytrzyma w wysokiej temperaturze, ale standardowego AGM-a temperatura szybko kilim. Podobno są wyjątki jak np. Optima, które są przystosowane do montażu w komorze silnika i żar z nie męczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
khazar Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Optima to akumulator żelowy a nie AGM, no i cena wysoka. Ja rowniez zastanawialem się nad AGM, ale to trzeba miec dostosowany samochod do tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 AGM pod maską? EFB wytrzyma w wysokiej temperaturze, ale standardowego AGM-a temperatura szybko kilim. Podobno są wyjątki jak np. Optima, które są przystosowane do montażu w komorze silnika i żar z nie męczy.x2AGM nie lubi się z komorą silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deo Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Panowie, co wy za brednie wypisujecie na temat AGM? Jeden coś tam wie, drugi coś tam słyszał, ale żaden nie miał do czynienia.Z jakiej racji temperatura w komorze silnika miałaby zabić AGMa?W Passeratti z 2011 mam akumulator AGM (Banner na pierwszy montaż) i jakimś sposobem temperatura w komorze silnika go nie zabiła. Inna sprawa, ze go reanimowałem, po tym jak ASO zostawiło wzmacniacze włączone na kilka godzin.Poza tym, w grupie VAG przy wymianie aku na nowy trzeba go zakodować. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 17 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Mnie tez czeka kodowanie, osobiście tez mi się wydaje ze skoro Varta w specyfikacji swojego AGMa nie podaje informacji o wymaganych specyficznych warunkach pracy, nie powinno być problemu z wysokimi temperaturami.Jest jeszcze opcja pośrednia dedykowana do prostych systemów Start-Stop tj. Varta EFB z tym ze 70Ah i 650A rozruchowy, koszt około 550zeta, z tym ze nie wiem jak on będzie spisywał się w standardowej instalacji jaka mam w DSie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deo Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Sebek, a co w DSie idzie na pierwszy montaż? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.