Skocz do zawartości

Citroen C5, czyli wasylwek znowuż kleci granie.


wasylwek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Salmonella a zrobiłeś fotę miejsca gdzie przeciągnąłeś główny zasilający do budy (zreszta zadzwonię jak bedę w potrzebie).

Wracając do grania Rockford no 2 jest juz po SPA (elektrolitki, potencjometry powymieniane, pasta silikonowa odświeżona a wieczorem może psiknę obudowę sprajem).

Elementy do LPada obsługujacego średniaka (i wysoki) zakupione na moje drewniane ucho należy średniaka przytłumić o około 1 dB w dół od tego co jest a wysokiego "odtłumić" o decybela w górę i powinno być lepiej, jutro może uda mi się pociagnąć jakies kable bo jadę do kaszubia garage a tam mam paczkę z zamówionym okablowaniem.

Jedno jest (prawie) pewne na tych amerykańskich staruchach powinno zabumlotać bo prawie przed chwilą przylazłem z prób i dawałem tego czarnego hamburgera na przedni system i ...żenady nie ma, :rotfl:  łoi jak smok, choć to goły punch :hyhy: . W tygodniu matuję tył :wink: ...chyba użyję STP golda bo mam fajną ofertę na miejscu jakoś ...żal mi wydawać ponad 500 zł na dynamita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie zainteresowałem czasami (do testów bedą CDA 9815 i CDA 9833 ) to rzeczywiście sprawdza się powiedzenie, że "tylko krowa nie zmienia poglądów" swoja drogą bardzo jestem ciekawy zestawienia goły pure becker na pasywce kontra Alpiny zarówno pasywnie z czasami jak i aktywnie (słyszałem, że 9815 można zmusić do ciekawego cięcia na kanał woferowy) .

Jak "zdożo to coś napiszo" :rotfl: .

 

Na grubo to bym poleciał na innym składzie :wink:  a mam go w dyni  (Rainbow Ref line , Tru technology i Mc jabłko na źródle)

Na razie sklecimy co mamy, zarobimy w ojro to i koncepty sie pewnie pozmieniają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze 9813, ona też ma zwrotkę i czasy.

Sylwuś, specjalnie dla Ciebie ją zrobiłem w czasie montażu. Jak chcesz to mogę Ci je podesłać :)

 

Ja pierwsze odsłuchy mam za sobą i wiem, że warto było zainwestować w dynamita i porządne dystanse ;) Ale jeszcze daleeeeko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Sylwuś, ale po co? Klocki takie jak u wielu, montaż taki jak wszędzie - nie wiem czym się tutaj chwalić ;)

no no, potem napiszą, że Ty członek "mega tajemnica tim" ;) albo przez internet ze zdjęć napiszą, że słabo gra ;) Odsłuch przez jutuba ;) albo redtuba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel wielkie Ci dzięki za dobre serduszko (nawet Ci się browarem nie zrewanżuję abstynencie :rotfl: ) ale ten hamburger ma 2 kanały przymało, coby nie było jest po pieknym wasylowym SPA  :wink: i polecam z czystym sumieniem na jakieś co ambitniejsze 2 drogi .

Właśnie kupiłem RF 200a4.

Takie to coś będzie myślę, że z tyloma kanałami moge się "aktywować, pasywować" itd.

http://amp-performance.de/329-Rockford-Fosgate-Punch-200a4.html

 

Hmm...muszę lekko przeliczyć ile zainwestowałem :rotfl:

 

Oj ...miało być do 2,5 tysia a juz dawno przekroczyło :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no, potem napiszą, że Ty członek "mega tajemnica tim" ;) albo przez internet ze zdjęć napiszą, że słabo gra ;) Odsłuch przez jutuba ;) albo redtuba ;)

 

 

Damian, niech sobie piszą jak chcą, ale nie dodając własnego tematu uniknę niepotrzebnego spamu, bo zapewne tak będzie w temacie jak się niektórzy odezwą, a pierniczenia głupot mam dość.

 

Wracając do tematu.

Dziurka znajduje się pod schowkiem pasażera pod "wygłuszeniem", jest w nim taki koreczek wycięty, musisz go wyciągnąć i ujrzysz gumową zaślepkę. Przejście jest do rynienki, do której spływa woda z szyby i jest mechanizm wycieraczek. Trzeba zdemontować ramiona wycieraczek, dwie plastikowe łezki po prawej i lewej stronie oraz osłonę mechanizmu wycieraczek.

Po obu stronach przejście z komory silnika do wyżej wymienionej jest osłonięte odkręcanymi czarnymi blachami z uszczelką. Przytrzymują je po dwie śruby. Odkręciłem prawą stronę (od strony pasażera) i zrobiłem otwór 25mm, bo taki potrzebowałem pod dławicę do kabla. Puszczałem kabel 50mm w oplocie i nie było z tym wielkiego problemu. Wszystko jak na zdjęciach. Jedynie trzeba przejść od akumulatora na drugą stronę, ja puściłem przewód nad silnikiem poniżej maskownicy, gdyż puszczając go od razu do komory mechanizmu wycieraczek mógłby się przetrzeć albo je uszkodzić.

Dalej do bagażnika prawym progiem, miejsca jest na 2-3 takie kable, więc jest dobrze :) jedynie z tyłu zaczyna się jazda, bo trzeba lecieć pod kanapą, bo zaraz przy tylnej kanapie nie ma miejsca z boku.

oto fotki:

http://imageshack.us/scaled/thumb/689/25v0.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/268/hokc.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/203/r0j6.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/14/7puy.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/811/h7sq.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękówa Salmonella . Kolejny kroczek naprzód.

Co prawda dziś był u mnie suzuki i opowiadał, że robił ostatnio jakiegos pełgota (a to prawie jeden grzyb co cytrus) i poradził mi wbijać się po stronie kierownika tuż za komputerem. Zobaczę co uda mi się podziałać, w każdym razie jak nie pójdzie tak to zrobię tak jak pójdzie :wink: .Choć wiem, że i tak czeka mnie demontaż schowka bo primo wezmę z niego plusa po zapłonie a secundo muszę się dorwać do kabli które zasilać będą średniaki które siedzą w drzwiach Dziś pojeździłem trochę po "składach CA" omatowałem się na podwójne warstwy w ten nieszczęsny tył (stp) dobrze, że maty mieli bo lipa straszna bo nie chcę żadnych wysyłek i czekania i w żadnym punkcie nie MIELI oprawki bezpiecznika która przyjąłaby druta 35^. Trochę podzwonili do mnie koledzy (którym bardzo dziękować) dostałem parę dobrych rad na "cwancyki" z pasywką z jednej z nich własnie skorzystałem i ...daje radę. Niemniej jednak instalację zrobię pod 8 wyselekcjonowanych kanałów i swoje pasywki na razie zostawię (wydaje mi się, że ta na wofery od góry +/- 550-600Hz/18 dB to powinna zostać dlatego dałem ją we furtkach pod tapicerką) średnie i wysokie ulokowałem tak, że jest do nich dobry dostęp. Jak dojdzie do mnie Alpajn 9815 to będzie tylko kwestia przepięcia chinchy.

Za oprawkę która byłaby na jutro chcieli ode mnie 100zł z ANLem i lekko się zdenerwowałem, dlatego uciecha jest wielka bo w sklepie elektronicznym nabyłem ustrój który da się zaadoptowac za jedyne ...25 plnów.

Taki w sumie dzień "gospodarczy" dziś miałem ale klamoty udało mi się zgromadzić i jutro z rana jadę z koksem jakieś fotki porobię to wkleję.

 

suzi nie zmuszaj mnie do testowania...clarnetów :wink: . (dalej poluję na pasywną nakę :rotfl: )

ET go to casubia garage :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękówa Salmonella . Kolejny kroczek naprzód.

Co prawda dziś był u mnie suzuki i opowiadał, że robił ostatnio jakiegos pełgota (a to prawie jeden grzyb co cytrus) i poradził mi wbijać się po stronie kierownika tuż za komputerem. Zobaczę co uda mi się podziałać, w każdym razie jak nie pójdzie tak to zrobię tak jak pójdzie :wink: .Choć wiem, że i tak czeka mnie demontaż schowka bo primo wezmę z niego plusa po zapłonie a secundo muszę się dorwać do kabli które zasilać będą średniaki które siedzą w drzwiach Dziś pojeździłem trochę po "składach CA" omatowałem się na podwójne warstwy w ten nieszczęsny tył (stp) dobrze, że maty mieli bo lipa straszna bo nie chcę żadnych wysyłek i czekania i w żadnym punkcie nie MIELI oprawki bezpiecznika która przyjąłaby druta 35^. Trochę podzwonili do mnie koledzy (którym bardzo dziękować) dostałem parę dobrych rad na "cwancyki" z pasywką z jednej z nich własnie skorzystałem i ...daje radę. Niemniej jednak instalację zrobię pod 8 wyselekcjonowanych kanałów i swoje pasywki na razie zostawię (wydaje mi się, że ta na wofery od góry +/- 550-600Hz/18 dB to powinna zostać dlatego dałem ją we furtkach pod tapicerką) średnie i wysokie ulokowałem tak, że jest do nich dobry dostęp. Jak dojdzie do mnie Alpajn 9815 to będzie tylko kwestia przepięcia chinchy.

Za oprawkę która byłaby na jutro chcieli ode mnie 100zł z ANLem i lekko się zdenerwowałem, dlatego uciecha jest wielka bo w sklepie elektronicznym nabyłem ustrój który da się zaadoptowac za jedyne ...25 plnów.

Taki w sumie dzień "gospodarczy" dziś miałem ale klamoty udało mi się zgromadzić i jutro z rana jadę z koksem jakieś fotki porobię to wkleję.

 

suzi nie zmuszaj mnie do testowania...clarnetów :wink: . (dalej poluję na pasywną nakę :rotfl: )

ET go to casubia garage :hyhy:

Pamięć już nie ta?:P Na początku mojego topicu o ca w c5 tłumaczyłem Ci gdzie jest po stronie kierowcy org przelot do komory silnika:P Dla przypomnienia:

http://www.strefacaraudio.pl/topic/33129-citroen-c5-by-csbiczek/

12post;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój, wystarczyło mi grzebanie od strony "kierownika" by puścić jeden kabelek idący do furtek. Sposób salmonelii jest zdecydowanie...wygodniejszy (odkrecasz schowek i jest pole do manewru).

Obrobie sie z innymi sprawami to uzupełnie troche temat bo po sporej rzeźbie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba trochę "nadrobić"

Przy furaczu spędziłem "w linii "ciągłej" około 40 "roboczogodzin".

Poprawiłem jeszcze co nieco przy przednich wrotach odnośnie podoklejania pozostałości GMSu w miejsca które wcześniej zrobiłem na odwal, teraz jest prawie profi bo między alu a tapicerką dołożyłem jeszcze tę gąbkopodobną, wofersy dmuchają teraz jak złoto.

Udało mi się wyścielić tył w sposób bardzo zadowalający 2 warstwy na blasze "na dworze" miejscami nawet 3 warstwy bo dałem jeszcze takie "paski mat z góry na dół i analogicznie podobny pancerz po drugiej stronie i oczywiście gąbkowate na to w środku gabkowatą dałem tylko w okolicy minisubów bo...tak mi doradzono. Tu się z lekka pochwalę ...warto było, oczywiście "czuć" czasem niedobory subbasu ale co te minisuby na chwilę obecną wyrabiają to trza posłuchać samemu. Niby mam w planie "krzynkę" jakąś ale maxymalnie na 20centymetrowcu i po mocnych perswazjach gawiedzi, że "jest ona niezbędna" :wink: .

Dalej leciałem z instalacją odcinek alternator-akumulator uzupełniłem odcinkiem 20mm^ , główne zasilanie leci do rozety (tu przy okazji kolejna porcja fotek na "przebicie" sie do budy za schowkiem jest zdecydowanie wygodniej bo od kierownika bez demontazu fotela byłoby licho. Zaślepka była ale ja wykonałem drugi "odwiert i kabel był juz pod maską (na blasze oczywiście dławica). Do tej wspomnianej rozety leci główny zasilający 35mm^. Od rozety idą już sobie krótkie odcinki 20mm^ na Powera i 10mm^ na "hamburgera" tu kolejny zong po wyjęciu JEDNEGO fotela miałem dość i wyleczyłem sie na razie z drugiego czterokanałowca który musiałby wylądować pod drugim fotelem. Dlatego na obecny sezon zostają te dwa przy okazji psiknałem go lekko coby się kolorystycznie z większym zgrał. Power jak mówiłem "goni" wofery w przedzie i suby na tyle (po pierwszych zmaganiach z normalnym tłumieniem) dalej wyszło mi, że lepiej suby ida w opcji szeregowo na 8 łomach i tak zostało.

Teraz o radyjach od czwartku był "ćwiczony" Alpine CDA9815 i tu po wielu zmaganiach (dziękuję wiadomym ziomom :wink:  za okazaną pomoc) trzeba było dużo mieszać i levelami głównie fazami ale w jakis tam sposób ogarnięte zostało to "pasywnie" i z czasami i ...dało się słuchać ale...

Sprzedawca niech się nie martwi bo 9815 mimo, że raczej nie wyląduje u mnie (choć to rzecz umowna :rotfl: ) to szybko znalazła "zainteresowanie" i pewnikiem zakupimy ja od Ciebie na "dniach".

W chwili obecnej ćwiczę (jestem po zamontowaniu) Alpine CDA9833 niestety zdążyłem ja tylko zamontować i trzeba było wracać do domu co prawda wstępne menu rozprawiczyłem ale do czasów juz nie udało mi się dorwać a koniecznie trzeba to uczynić.

System ma sie ku końcowi wydaje mi się, że do końca przyszłego tygodnia będę gotowy na ...piknik :rotfl:  tam będziemy się "konkretnie dostrajać" :rotfl:  kto wie jeszcze z jakim grajkiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ba ...dłubnąłem co nieco :rotfl: . Żona już się poddała bo doszła to wniosku, że to nie hobby a ...uzależnienie.

Napiszę krótko, Alpajn 9833 gra lepiej :wink: , tym bardziej wpadaj :rotfl:

 

Porozpracowywałem te niewdzięczne proce i ..."wydaje mie się", że w tej chwili sprzęcicho leci (prawie) pasywnie  na czasach i jest nieźle. Wzorem poprzednika powyganiałem muzyków na deskę podobnymi opóźnieniami i jak dla mnie 33 jest..."żywsza" :wink2:  a "suby dalej robią" :cisza: . Jeszcze muszę dla tego kunda z foty wygospodarować miejsce (postaram się w piątek) i będzie czas ruszać na tę ...Belgię :wsciekly: . No i piknik ponad wszystko  (będe tam dryndał do Cię trzeźwy lub jakis tam :wink: .

Wpadnij suzi po grajka to i posłucham konstruktywnej krytyki .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...