Skocz do zawartości

Peugeot 206 by Ancymon


ancymon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zwrotek nie będzie do tej pory :/

 

Dlatego wszystko gra z jednego pieca i pod zwrotką od up36 byleby brzdąkało.

 

Martwi mnie jeszcze okazjonalne charczenie z tw, niestety pojawiało się też na innych tw/radio/procu więc to wina Zapka Z300S2V zapewne. Głównie słyszalne przy zmianie tracków.

 

Co do spota - bardzo bym chciał w końcu się pojawić, nawet jeśli nie będzie grało, żeby posłuchać waszych rad i ocen. Mam nadzieję, że to w końcu ten spot :)

 

Od teraz robię co się da samemu, a tylko w sprawach typu zwrotki oddam się mądrzejszym :)

 

Przeszkodą mogą być też modyfikacje mechaniczne. W poniedziałek pug dostaje nowe wałki rozrządu Cat-Camsa, belkę tylną, amory tył i hamulce tył, łącznie z przewodami w oplocie :D

 

Mechanicznie będzie prawie jak nowy, a w niektórych obszarach (np. amory) nawet lepszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 664
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Boczek nie powinien dotykać głośnika ani dystansu.

dlaczego?

 

1. Czemu nie obcięliście tych uszu średniakowi - zdecydowanie zgrabniej by wtedy całość wyglądała?

2. Dlaczego szpachlowaliście cały słupek - czy to kwestia przygotowania np. pod lakier, albo flock ??

 

ad. 1 - tez tak mysle

 

ad. 2 - pod flock, jak caly jest w zywicy i szpachli to nie ma opcji, ze po roku, dwoch cos peknie... jak bedzie do polowy to z czasem zacznie pekac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm

 

czyli co waszym zdaniem najlepiej byłoby zrobić, boczki mogę rzeźbić dowolnie i tak mam na oku identyczne + fotele z RC, więc jak coś pójdzie nie tak, to dramatu nie będzie (jak widać na jednym zdjęciu już jest uszkodzona alcantara :/ ).

 

Kilka fotek dla pełniejszego obrazu + słupki z daleka:

 

http://i.imgur.com/iXLRq.jpg

 

http://i.imgur.com/UtzNJ.jpg

 

http://i.imgur.com/XOh3N.jpg

 

http://i.imgur.com/rK5xu.jpg

 

http://i.imgur.com/ztU6K.jpg

 

http://i.imgur.com/vqKfz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinienem coś napisać :)

z góry chce przeprosić Pawła że tyle czasu to trwało.

 

Od początku

Drzwi są zrobione w następujący sposób:

- w środku 2 za glosnikiem 3 warstwy STP gold'a,

- na zewnatrz blacha alu 2mm,

- miejscami 2 warstwy stp gold i silver,

- do tego pianka GMSa 2mm,

 

Słupki pod flock z założenia powinny być wykonane solidnie. W obu słupkach zostało nawierconych dużo małych otworów, całość zalana żywicą, a na wierzch położyłem matę szklana. Następnie aby uzyskać względnie równą powierzchnie szpachlówka z włóknem oraz szpachlówka uniwersalna... szflifowania co nie miara, ale po flockowaniu powinny wyglądać super.

 

Wbrew temu co oddają zdjęcia słupki nie są duże, Stanec wie najlepiej, że można w nich upchnąć naprawdę dużo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też pomarudzę... Średnio mi się podoba taka przedłużona komora za wysokotonówką. W przypadku bez wspólnego podłoża pod średniak spokojnie można uzyskać 0,5L z komory przy bardzo smukłym wyglądzie., bo innego zastosowania nie widzę dla tego, co za tweeterem. A tu jeszcze średniak wypuszczony do przodu, więc chyba z litr tej komory wyszło. Miałem podobnie wykonane przedłużenie za tweeterem na pierwszych moich słupkach z małym tweeterem morela i tam wyglądało to już średnio.

Szkoda, że nie dałeś zdjęcia, jak słupki wyglądają z zewnątrz.

Na pochwałę zasługuje pomysł z zakryciem średniaka siateczką w taki sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komora jest w całości, nie ma żadnej przegrody między tw a midem

 

i chyba chodziło o to że to jest wada, że pojemność za duża (w sensie że litr, a powinno być ~0,4-0,5l :)

 

 

Szkoda, że nie dałeś zdjęcia, jak słupki wyglądają z zewnątrz.

 

 

dodam wieczorem, jeśli nie będzie padało jak wyjdę z pracy :)

 

aha

z góry chce przeprosić Pawła że tyle czasu to trwało.

 

to nadal trwa i w tym problem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ok, odkopuję temat.

 

Mam drobną sprawę - jak zweryfikować czy elementy wymienione w napędzie CD są takie same oryginalne?

 

Mam to starutkie cudeńko - 7949JG, w którym niby był wymieniany/naprawiany napęd (~rok temu jeśli dobrze kojarzę), ale tak naprawdę nie czyta to prawie niczego... Miewa problemy z gorzej wytłoczonymi nowymi (świeżo wyjętymi z pudełka) oryginałami.

 

Płyty od Stockfisha czy AYA również są dla niego problemem. Długo to trwa wszystko, zmienianie ścieżek to dramat :/

 

Chciałbym coś z tym zrobić (czyt. wysłać do Horn, bo chyba innej opcji nie ma), ale nie wiem czy nie wymienią (albo już tego nie zrobili?) mi jakichś elementów napędu na inne, gorsze.

 

Czy gdzieś w sieci są serwisówki, które zawierają opis części itp.?

 

Jak duży wpływ na ostateczną jakość dźwięku mają takie elementy jak napęd etc.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z nowymi plytami sprobuj jeszcze jeden manewr, bo o tym jest w kazdym manualu do radia. Czest w srodku cd (w kołku) sa jakie ostre krawędzie itd i zanim włozysz taka plyte do napedu to wez ołówek/długopis czy cos w tym stylu wloz w to kółka i pokrec troche plytą zeby wlasnie wyrownac srodek. Zwykle pomoga ale jak walniety laser lub co z mechanizmem to raczej nie pomoże
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za radę :zdrowko:

 

Niestety problem leży po stronie radia, bo ma problemy ze wszystkimi płytami, które wożę w samochodzie (~40sztuk, wszystkie ori, w różnym stanie, ale większość w bdb+ ) :/ W tym z płytami, które w każdym innym napędzie śmigają bez problemu :/

 

Przy okazji, mam czyjąś płytę AYA ;) Odkryłem w samochodzie ostatnio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...