juby Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 A 3.0 dieselek w BMW . Chyba 2.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Pod względem kultury rewelacyjny jest 4.0D V8 z E38 i E65. Praktycznie nie słychać, że to diesel. Na wyższych obrotach słychać V8 a nie klekot, a do tego 560NM momentu w e38 powoduje, że na prawdę przyjemnie się tym jeździ. Ten silnik zdobył jakąś konkretną nagrodę w kategorii silnika V8 diesel. Ten motor to poezja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonsr60 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 3.0D to moim zdaniem najlepszy diesel w historii tej firmybrat tez tak twierdzil do poki sam sie nie przekonal jego e39 byla jakas felerna, najpierw wtryski, potem nie rowne obroty, potem zas pompa i na koncu do zyda bo okazala sie byc skarbonka.ale na poczatku to nie powiem bo fajnie sie tym jezdzilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 (edytowane) fajne to sa ale znalesc nie zajezdzonego kibla jest ciezko Gilotyn@ manual w limie jaka jest e38 to nieporozumienie Edytowane 1 Grudnia 2010 przez ige Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilotyn@ Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 ige wiem, tylko ja muszę machać drążkiem. Manual to jest to co lubię naprawdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 ige wiem, tylko ja muszę machać drążkiem. Manual to jest to co lubię naprawdę Mądrze mówisz. Polać mu, chłopaki Co do silników- nie ma silników "idioto odpornych". Jak dbam, tak mam. Z gówna bata nie ukręcisz- kupisz "zmęczoną", to kapitalka, albo wymiana silnika zostaje. Widziałem 530/330 d, które kopciły jak smoki, że spaliny mojego tdsa wyglądały, jakbym pod maską miał najnowsze dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 To, że dymi, to nie oznacza, że silnik zajeżdżony. Kwestia ustawienia pompy.Dla mnie coś byłoby nie tak, gdyby mój diesel przy mocniejszym dodaniu gazu przy redukcji, albo coś, nie puścił dymka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 W 3.0D nie ustawiasz nic na pompie. Niezależnie jak założysz kółko na pompę ona i tak będzie działać poprawnie. Nie trzeba żadnego czujnika zegarowego. Pompa w tych silnikach generuje tylko wysokie ciśnienie, a wtrysk sterowany elektronicznie dawkuje paliwo. Dlatego przy redukcji, zdrowy silnik puści dyma, ale znacznie mniejszego niż stare motory z pompą rotacyjną Chyba 2.9Oznaczany jest 3.0 i tego się trzymajmy.BMW w ogóle wróciło do starych oznaczeń. W E70 4.0D to 3.0D biturbo(jedna mała, druga duża tak samo jak w 535D), 750i to 4,4 biturbo, a jedyne V12 to 760, które okazało się porażką tej marki. ige wiem, tylko ja muszę machać drążkiem. Manual to jest to co lubię naprawdęTo szukaj E39 w manualu i 3.0D. Przy okazji auto jest jednak tańsze w utrzymaniu, ale i tak wyraźnie droższe od fiata, którego masz teraz. Niestety mało ludzi jest świadomych tego, a później jeżdżą trupy po naszych drogach.Przykładowo koszt tulei do tylnego wózka(4szt) to ok. 1000zł. 1200zł wychodzą same graty razem z tulejami do dyfru. Koszta są praktycznie takie same dla e39 i e38 w tym przypadku(zawieszenia są bliźniacze praktycznie)E38 nigdy nie było w manualu z takim silnikiem. Jedynie TDS występował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Jak tuleje to poliuretanowe... raz na całe życie A sztywno co niemiara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilotyn@ Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 cursor powoli już rozglądam się za nowym autkiem.e39 540i manual po 01re46 330i manual po 02rm-pakiet, shadow itp Tylko ciężko o co zadbanego i wiarygodnego. Oglądałem parę sztuk, ale miały one mało wspólnego z BMW A i z kosztów utrzymania jestem w pełni świadom ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Jak tuleje to poliuretanowe... raz na całe życie A sztywno co niemiara Słyszałem, że poli są bardzo dobre, ale "męczą" resztę zawieszenia. Gilotyna@, A może e34 540? Ciężko znaleźć ładną w manualu, bez podtlenku, sedan, ale moim zdaniem (jeśli chodzi o sedan), to e34 ładniejsza jest. Kumpel stwierdził, że szybciej znaleźć m5, jak 540 w manualu (e34) A i spotkałem się ze stwierdzeniem, że jeśli chodzi o bezawaryjność, to e39 nie ma szans do wręcz nieśmiertelnej e34. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Poliuretany sa dwa. Zołte czyli troche twardsze niz seria i czerwone czyli sportowe kamienie.Jechałem e30 na zołtych i na czerwonych, oba na tym samym zawiasie mts-a -55/40 chyba.Przy zmianie wszystkich tulei ( komplet kosztuje 550 pln do e30 ) roznica na obu względem seri jest znaczna.Z czego czerwone dają już na prawde mega sztywność, przy najgrubszym stabilizatorze, rozporce auto jeździ jak zespawane.Też słyszałem, że potrafią sie wózki wyrywać z podłogą, ale mnie to nie grozi bo raz, że auto zdrowe jak mało które, a dwa wyspawane już są dodatkowe wzmocnienia i podpory. Oczywiscie zaryzykujemy z czerwonymi bo cenowo to samo a ma sie lepić na maxa do drogi bo będzie bardzo lekka i duzo pod maską wiadomo czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Mam caly set energy suspension w sx i jest ok.Jezdzilem tez na aluminiowych tulejach i jest beton. Do dupowoza napewno bym poli nie zakladal bo jakosc szczegolnie polskich wyrobow zostawia sporo do zyczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Tuleje wykonane z metali to już szczyt hardcoru Pożyjemy zobaczymy I tak najtrudniej bedzie wybic tuleje z belki w e30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Mozna wypalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi_2006 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Mozna wypalic Zawias grzać palnikiem?? to trzeba być p....lniętym.Pożyczę Ci Prasę kolego, to sobie wyciśniesz, te tulejki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Dzieki za fatyge ale nie potrzebuje.A tuleje tylnego wozka czesto sie wypala.http://lh6.ggpht.com/_xWG3hW39ENE/TArOkXpqNKI/AAAAAAAAAks/U6q4MOsX46E/s640/IMG_0078.JPGhttp://lh5.ggpht.com/_xWG3hW39ENE/TBYSncb96UI/AAAAAAAAApA/5AHmffKGBTI/s720/IMG_0011d.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Darecki Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Jak tuleje to poliuretanowe... raz na całe życie A sztywno co niemiara Buda pęka , plomby wypadają , nie wiem czy to takie dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi_2006 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Dzieciaki, nie łapcie za język starego dziadka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi_2006 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 poliuretanowe... nawet bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi_2006 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 nawet bardzo Śmieszne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilotyn@ Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 jubyV8 raczej tylko te dwa modele wchodzą w grę jak na razie. W Polsce graniczne z cudem jest znaleźć coś sensownego, ale od wiosny trzeba będzie zacząć szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricola Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 spotkałem się ze stwierdzeniem, że jeśli chodzi o bezawaryjność, to e39 nie ma szans do wręcz nieśmiertelnej e34. to jeszcze duzo chleba musisz zjesc zeby dotrzec do prawdy, bo e34 ma niemalze taki sam zawias jak e39, przekladnia kierownicza jest taka sama, silniki byly nawet te same (do penego momentu, np 2,5tds) mialem dwie sztuki e34 i kumpel w tym samym czasei mial e39, mialem wiec porownanie. E39 rozni sie niuansami i to doslownie wracajac do kadetta, kiedys w tvn turbo pokazywali jak gosc upakowal 3.2 v6 z omegi do Opla Corsy B, skrzynie mial od lanosa (to byl odcinek magazynu OPT) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Ricola, Ja tylko spotkałem się z takim twierdzeniem. Nie twierdzę, że tak jest. Moja e34 jak na razie jest nieśmiertelna- szczegółowe awarie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 kiedys w tvn turbo pokazywali jak gosc upakowal 3.2 v6 z omegi do Opla Corsy B, skrzynie mial od lanosa (to byl odcinek magazynu OPT) u mnie jeździ 3.0 V6 we Corsie A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.