Skocz do zawartości

Kadett 3.2 v6- wydzielone


powalla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

Pod względem kultury rewelacyjny jest 4.0D V8 z E38 i E65. Praktycznie nie słychać, że to diesel. Na wyższych obrotach słychać V8 a nie klekot, a do tego 560NM momentu w e38 powoduje, że na prawdę przyjemnie się tym jeździ.

 

 

 

 

Ten silnik zdobył jakąś konkretną nagrodę w kategorii silnika V8 diesel. Ten motor to poezja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0D to moim zdaniem najlepszy diesel w historii tej firmy

brat tez tak twierdzil do poki sam sie nie przekonal :( jego e39 byla jakas felerna, najpierw wtryski, potem nie rowne obroty, potem zas pompa i na koncu do zyda bo okazala sie byc skarbonka.ale na poczatku to nie powiem bo fajnie sie tym jezdzilo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ige wiem, tylko ja muszę machać drążkiem. Manual to jest to co lubię naprawdę :super:

Mądrze mówisz.

 

Polać mu, chłopaki :zdrowko:

 

 

Co do silników- nie ma silników "idioto odpornych". Jak dbam, tak mam. Z gówna bata nie ukręcisz- kupisz "zmęczoną", to kapitalka, albo wymiana silnika zostaje. Widziałem 530/330 d, które kopciły jak smoki, że spaliny mojego tdsa wyglądały, jakbym pod maską miał najnowsze dci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 3.0D nie ustawiasz nic na pompie. Niezależnie jak założysz kółko na pompę ona i tak będzie działać poprawnie. Nie trzeba żadnego czujnika zegarowego. Pompa w tych silnikach generuje tylko wysokie ciśnienie, a wtrysk sterowany elektronicznie dawkuje paliwo. Dlatego przy redukcji, zdrowy silnik puści dyma, ale znacznie mniejszego niż stare motory z pompą rotacyjną

 

Chyba 2.9

Oznaczany jest 3.0 i tego się trzymajmy.

BMW w ogóle wróciło do starych oznaczeń. W E70 4.0D to 3.0D biturbo(jedna mała, druga duża tak samo jak w 535D), 750i to 4,4 biturbo, a jedyne V12 to 760, które okazało się porażką tej marki.

 

 

ige wiem, tylko ja muszę machać drążkiem. Manual to jest to co lubię naprawdę

To szukaj E39 w manualu i 3.0D. Przy okazji auto jest jednak tańsze w utrzymaniu, ale i tak wyraźnie droższe od fiata, którego masz teraz. Niestety mało ludzi jest świadomych tego, a później jeżdżą trupy po naszych drogach.

Przykładowo koszt tulei do tylnego wózka(4szt) to ok. 1000zł. 1200zł wychodzą same graty razem z tulejami do dyfru. Koszta są praktycznie takie same dla e39 i e38 w tym przypadku(zawieszenia są bliźniacze praktycznie)

E38 nigdy nie było w manualu z takim silnikiem. Jedynie TDS występował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cursor powoli już rozglądam się za nowym autkiem.

e39 540i manual po 01r

e46 330i manual po 02r

m-pakiet, shadow itp

 

Tylko ciężko o co zadbanego i wiarygodnego. Oglądałem parę sztuk, ale miały one mało wspólnego z BMW

 

A i z kosztów utrzymania jestem w pełni świadom ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tuleje to poliuretanowe... raz na całe życie :D A sztywno co niemiara :D

 

Słyszałem, że poli są bardzo dobre, ale "męczą" resztę zawieszenia.

Gilotyna@,

 

A może e34 540? Ciężko znaleźć ładną w manualu, bez podtlenku, sedan, ale moim zdaniem (jeśli chodzi o sedan), to e34 ładniejsza jest. Kumpel stwierdził, że szybciej znaleźć m5, jak 540 w manualu (e34) :) A i spotkałem się ze stwierdzeniem, że jeśli chodzi o bezawaryjność, to e39 nie ma szans do wręcz nieśmiertelnej e34.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poliuretany sa dwa. Zołte czyli troche twardsze niz seria i czerwone czyli sportowe kamienie.

Jechałem e30 na zołtych i na czerwonych, oba na tym samym zawiasie mts-a -55/40 chyba.

Przy zmianie wszystkich tulei ( komplet kosztuje 550 pln do e30 ) roznica na obu względem seri jest znaczna.

Z czego czerwone dają już na prawde mega sztywność, przy najgrubszym stabilizatorze, rozporce auto jeździ jak zespawane.

Też słyszałem, że potrafią sie wózki wyrywać z podłogą, ale mnie to nie grozi bo raz, że auto zdrowe jak mało które, a dwa wyspawane już są dodatkowe wzmocnienia i podpory. Oczywiscie zaryzykujemy z czerwonymi bo cenowo to samo a ma sie lepić na maxa do drogi bo będzie bardzo lekka i duzo pod maską wiadomo czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za fatyge ale nie potrzebuje.

A tuleje tylnego wozka czesto sie wypala.

http://lh6.ggpht.com/_xWG3hW39ENE/TArOkXpqNKI/AAAAAAAAAks/U6q4MOsX46E/s640/IMG_0078.JPG

http://lh5.ggpht.com/_xWG3hW39ENE/TBYSncb96UI/AAAAAAAAApA/5AHmffKGBTI/s720/IMG_0011d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spotkałem się ze stwierdzeniem, że jeśli chodzi o bezawaryjność, to e39 nie ma szans do wręcz nieśmiertelnej e34.

 

to jeszcze duzo chleba musisz zjesc zeby dotrzec do prawdy, bo e34 ma niemalze taki sam zawias jak e39, przekladnia kierownicza jest taka sama, silniki byly nawet te same (do penego momentu, np 2,5tds) mialem dwie sztuki e34 i kumpel w tym samym czasei mial e39, mialem wiec porownanie. E39 rozni sie niuansami i to doslownie

 

wracajac do kadetta, kiedys w tvn turbo pokazywali jak gosc upakowal 3.2 v6 z omegi do Opla Corsy B, skrzynie mial od lanosa (to byl odcinek magazynu OPT)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...