Skocz do zawartości

Kadett 3.2 v6- wydzielone


powalla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to jeszcze duzo chleba musisz zjesc zeby dotrzec do prawdy, bo e34 ma niemalze taki sam zawias jak e39, przekladnia kierownicza jest taka sama, silniki byly nawet te same (do penego momentu, np 2,5tds) mialem dwie sztuki e34 i kumpel w tym samym czasei mial e39, mialem wiec porownanie. E39 rozni sie niuansami i to doslownie

 

wracajac do kadetta, kiedys w tvn turbo pokazywali jak gosc upakowal 3.2 v6 z omegi do Opla Corsy B, skrzynie mial od lanosa (to byl odcinek magazynu OPT)

Brązowa, kiedyś była niebieska. Pamiętaj jak za czasów 1.0 pokazał fotkę jak na progu zwalniającym się zawiesił(progami) :P

 

 

u mnie jeździ 3.0 V6 we Corsie A :P

Zielona? Od klimy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to jeszcze duzo chleba musisz zjesc zeby dotrzec do prawdy, bo e34 ma niemalze taki sam zawias jak e39, przekladnia kierownicza jest taka sama, silniki byly nawet te same (do penego momentu, np 2,5tds) mialem dwie sztuki e34 i kumpel w tym samym czasei mial e39, mialem wiec porownanie. E39 rozni sie niuansami i to doslownie

 

W E39 silniki są nowsze. Np. w e34 nie było silnika M54.

V8 to też nie są te same silniki. W E39 nie było już M60, a jedynie M62(po lifcie M62TU).

Sama konstrukcja zawieszenia będzie podobna, bo po co zmieniać coś co się sprawdziło.

Popatrz na zawieszenie E36 i E46. Można powiedzieć, że są bliźniacze, z tym, że w e46 zaczęli stosować aluminiowe elementy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IGE czym dokładnie zaleca sie wypalać te tuleje, a raczej jaką temp ?

Kur. mam prase hydrauliczną, ale nie widzi mi sie tego zabierać pod nią zeby je wycisnąć. W warsztacie mam palnik acet-tlen to moze tym obczaje, byle tego nie podeformować.

U nas szpenie rozcinają mocowania tulei po długosci, rozszerzają i wtedy tuleje wybijają młotkiem. Zaspawują, szlifują, nabijają nowe - dla mnie mega drut :przestraszony:

 

Ktoś kuma, czy w e30 po wymianie tylnych wahaczy na tarcze, podejdą półośki od wersji bębnowych? Bo nie mam jeszcze wahaczy i nie wiem jak to spasuje.

 

Buda pęka , plomby wypadają , nie wiem czy to takie dobre

 

Mnie to nie przeszkadza, drogi są średniego stanu u nas, ale ciągle się poprawia. Buda mi nie popęka, rozbudowana klatka i solidne obspawanie ze wzmocnieniami załatwi sprawe - z reszta to auto do typowego fun-u, także luksusy mogą wylecieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzalismy nie raz palnikiem acetylen-tlen np. wachacze zeby wybic sworzen i wiso jest ok.

Ja stosuje zawsze metode wypalania palnikiem gumy, pozniej pozostaje tylko głowna tuleja, rozcinam ja od wewnatrz brzeszczotem i pozniej zbijam mlotem do wewnatrz, zawsze wychodza...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...