Skocz do zawartości

Konfiguracja radia i ustawień na wzmacniaczu.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, nabyłem wzmacniacz Hifonics ZXI6000 do którego jest podpięta skrzynia Hifonics ZX12BPI. Całość gra na radiu Pionner DEH S2000UI. W temacie jestem zielony, więc kable są podłączone jakie są a w następnym miesiącu kładę nowe. Na tą chwilę chciałem to jakoś skonfigurować bo czuję, że nie gra tak jak powinno. Na starym wzmacniaczu mogłem sobie w radiu przyciszyc skrzynię przez ustawienia sub. ctrl a teraz nie moge, kręcę zakresem a tuba gra tak jak grała

 

Proszę o pomoc w konfiguracji, co i jak ustawić i czy na pewno to wszystko podłączyłem.

 

Dwa kanały są podłączone do Input Ch1 i Ch21dcde1027e866ef52644ef77586daa1b.jpg330dc5055e616458e27f27e2bb1835be.jpg8b9a144a1a47bc5d228bcf9e6e4bbfd9.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, a dalej jak dostroić resztę tych potencjometrów?

Przyznam, ze jestem zielony w temacie a chętnie bym się podszkolił.

 

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Dopisałem :)

 

Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podebrałem z innego pionka ale u mnie są identyczne, chociaż chyba nie ma tego s.rtrv.

 

 

S. Rtrv - 1/2/off

HPF Settings: 50 / 63 / 80 / 100 / 125 / 160 / 200 / off [Wszystko w Hz] - opcje -12 / -24

SLA - od -4 do 4

Loudness - off / low / mid / high

Sub. w - off / nor / rev [tym mogę włączyć sub, ale nie wiem czy nor czy rev]

Sub. w ctrl: 50 / 63 / 80 / 100 / 125 / 160 / 200 [Wszystko w Hz] - opcje: od -24 do +6, -12 / -24

 

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz nieco info o swoich sprzętach.

Manual twojego Pionka:

DEH-S2000UI

Manual wzmaka, co prawda mk.II, ale regulacje są bardzo podobne (zbiorowy z innymi z tej serii):