SebekDS Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Macie kogoś godnego polecenia? Po wymianie bezpiecznika od podświetlenia schowka zniknął mi zapłon. Działa pilot i bezkluczykowe otwieranie/zamykanie jednak przycisk start / stop nie reaguje, tak jakby nie dochodził do niego sygnał, nie mam wiec możliwości odpalenia czy włączenia zapłonu. Cały dzień przy aucie i wszystkie bezpieczniki ok, kostki z BSI i ECU powycinane, przeczyszczone i wpięte na nowo. Nie mam już pomysłu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Podepnij lexie i sie dowiesz ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Nie da rady, nie ma zapłonu wiec nie ma komunikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Zrob reset po aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Zrobione jako pierwsze, do włącznika nie dociera sygnał, nie mogę znalesc opisów złączy BSI, to pewnie ułatwiłoby poszukiwania, może ma ktoś dostęp do takich materiałów. Zarówno BSI jak i ECU jest identyczne jak w Peugeocie 508 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Probowales poszukac na forum citroena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Tam cisza, założyłem tez wątek i na razie zero odpowiedzi. Dzis kupiłem 0,5kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_smok Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Po wymianie bezpiecznika od podświetlenia schowka zniknął mi zapłontakie cuda to tylko we francuzach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Nie tylko, miałem Passata B6, poznałem baaaaerdzo dużo ludzi (mechaników) aż szkoda było go sprzedawać bo większość kodow błędów znałem na pamięć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Tak jest, gnijace wiązki pastuchow to także dramat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 A duża część ludzi śmieje się i klepie stereotyp że elektryka/elektronika w Alfach żyje własnym życiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Moze masz gdzies we wlaczniku swiatel lub instalacji kabiny/schowka zwarcie i bsi sie blokuje. Glupie pytanie, wyciagales ten przepalony bezpiecznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Temat ogarnięty, bezpieczniki są schowane w DS głęboko, przed BSI jest wiązka kabli, w jednej z kostek jeden pin był lekko wysunięty, prawdopodobnie jak w tym zakamarku „operowałem” na pół ślepo szczypcami to zachaczylem jakiś przewód i wypiłem go z kostki. Jaka ulga, jutro składam auto i biorę się za wepchnięcie trzeciego piecyka do bagaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 No tu bym się kłócić mógł do upadłego.Mamy czwarte Iveco w firmie, to że coś się świeci na desce nie oznacza że nie da się tym autem jezdzic kontrolki w Iveco są dla leszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 U mnie w firmie 95% taboru to IVECO, chodzi mi głównie o kontrolki i wyskakujące błędy, auta jak najbardziej zjedne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Coś z ta elektroniką Peugeotów jest fakt dziwnego. Mamy oprócz Subaru także Peugeota 206 1.4 HDi i problem od 4 lat że samochód po nagrzaniu(od 70 stopni w górę) i wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu - nie ma reakcji na gaz. Temat na forum P206 zakładałem ale tylko spekulacje co to może być. Sprawdziłem dużo rzeczy - wiadomo Lexia to już 4 lata temu podłączona i sprawdzone czujniki itp itd............ kupiłem nowy pedał gazu z potencjometrem(sa zintegrowane) oraz moduł BSM pod maską. Samochód dawałem do przydrożnego Elektronika który walczył 8 godzin i w efekcie nie wziął ani gorsza bo powiedział że sie poddaje........ ...heh ktoś ze Śląska by się podjął tego ? zaznaczam że oprócz wynagrodzenia za usługę skrzynia dobrego Whisky ! bo problem jest naprawdę dziwny....Wyobraźcie sobie że kiedyś żonie w sierpniowe upały w trasie na wąskim skrzyżowaniu na lekkim wzniesieniu zgasł silnik - korek na całe miasto bo musiała stać i czekać aż do 70 stopni zejdzie silnik...nawiewy max na ciepło i tak czekała :-D ....a poza tym od 8 lat jak mamy autko wszystko IGŁA nic oprócz tylnej belki nie zawiodło:-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeczny_52 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 off top... Pamiętaj, że mając sprawny aku i zdrowy rozrusznik, bez problemu można zjechać kilkanaście metrów na pobocze.Na pierwszym biegu (automat odpada) odpalasz rozrusznik i powoli puszczasz sprzęgło kierując się w neutralne miejsce.Aku nieco poczuje... rozrusznik też nie będzie zadowolony, ale problem z autem na środku skrzyżowania będzie rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 off top... Pamiętaj, że mając sprawny aku i zdrowy rozrusznik, bez problemu można zjechać kilkanaście metrów na pobocze.Na pierwszym biegu (automat odpada) odpalasz rozrusznik i powoli puszczasz sprzęgło kierując się w neutralne miejsce.Aku nieco poczuje... rozrusznik też nie będzie zadowolony, ale problem z autem na środku skrzyżowania będzie rozwiązany. tak to oczywista sprawa - miałem tak kilka razy i to normalne że tak się dojedzie - w tym przypadku napisałem na wąskim skrzyżowaniu na lekkim wzniesieniu zgasł silnik czyli z tyłu pół metra samochód w korku i nie bardzo przy wzniesieniu można tak zrobić Jeśli wiesz jak wygląda Zakopianka to są same wzniesienia i w wielu miejscach brak pobocza...korek w dwie strony na maksa i nie dało się nic zrobić....no może jak ja bym jechał to znalazłbym jakieś rozwiązanie hehe Pomyślcie nawet wyjść na chwile do kiosku lub na stacje zatankować - nie można przy 90 stopniach - wtedy trzeba zostawić zapalony samochód - tak robie i żyje ale raz spotkam Policję i będzie niezły mandat...i teraz tłumacz się :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.