Przemcio Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Same czy im pomogłeś Bo co do samoistnego zużycia to jestem pod wrażeniem ich trwałości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Ja już jeżdzę na WR D4.Ja sobie mixa robię D3 na tył D4 na przód (d3ki mam po zeszłym 1 sezonie).Zobaczymy co młodszy brat przyniesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Same czy im pomogłeśBo co do samoistnego zużycia to jestem pod wrażeniem ich trwałościNo same, a jak? Musieli mnie wyciągać w górach na podjeździe (nigdy więcej bez łańcuchów ), bo opony miały focha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Myslisz ze wrd4 w tej sytuacji dały by rade?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Większość aut pojechała o własnych siłach bez łańcuchów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 A ty zostałeś?? Nie mów jeszcze ze świerze ts850 miales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Ts810 miałem, ale w niezłym stanie. Nowe nie były. Czas na zmianę po prostu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 A ile latek miały ?? I jaki bieżnik duży? Bo juz sie bałem ze jakas bube odkryłeś w conti ts850 a tu po prostu leciwe oponki sie poddały bo ts810 to raczej młodziaki nie są Tak czy inaczej uff kamień z serca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Przemcio masz już ts850 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Tak. Drugi sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Warte swojej ceny? Potrzebuje do miasta na błoto posniegowe i mokre W góry się nie wybieram Dobre będą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinD Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Taka sytuacja....Po 1 sezonie (ok 15tys km) wewnetrzne strony opon zdarte jak na foto.Felgi 7,5x18" et 40, opony 215/40, dystans 20mm.Zawieszenie ok -80 niżej niz seria w passacie b5fl.Jakie moga byc przyczyny takiego ścinania opon, tylko na przodzie tak sie dzieje. Zbieżność? http://wrzutnik.net/dafota.2.3y51446490608l.jpg.IMAG3841.jpghttp://wrzutnik.net/dafota.2.3h61446490654j.jpg.IMAG3846.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kepke_23 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 oczywiście jeśli zbierzność jest nieustawiona to będzie targać opone ale weź pod uwagę że -80 to spooooro i kąty już nie takie więc nie powinno dziwić że targa opone od wewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Nie koniecznie zbieżność, mnie to bardziej wygląda, że wstawianiem felg nie pasujących et do passata plus obniźony zawias plus dystanse, kąty pochylenia koła poszły Ci ostro w negatyw, a to jednak nie tylna oś bmw. ;-)Jak tym jeździsz nawet nie będę wnikał, ale nie wierzę, że nie odczuwałeś dyskomfortu przy prowadzeniu przy takich nastawach zawieszenia, które zdegradowały opony w sezon.Wątpię czy coś z tym zrobisz jeśli nie wrócisz przynajmniej (pal licho ten niski zawias) do felg z odpowiednią szerokością i odsadzeniem.W pasku masz układ nie regulowanych wahaczy, jedyna regulacja to kąt zbieżności na drążku kierowniczych, kąta pochylenia koła i wyprzedzania sworznia się nie reguluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Mi też to nie wygląda na zbieżność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinD Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 No właśnie coś musze zrobić bo strach jeśdzić... Negatyw jest lekki ale widziałem większe na jeszcze badziej "niepasujących' felgach i jakoś to zdawało egzamin (mówie cały czas o takich autach jak moje) Dodam że felgi wraz z oponami kupiłem od goscia króry miał to też na passacie z tym że dystans 15mm i obnizenie ok 70mm. I po jego sezonie opony bez sladu zużycia.. a tu taka lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 mój brat miał coś podobnego w citroenie nemo jak mu założyli zamiast fabrycznych 185 opony o szerokości 195, gdzieś delikatnie przycierało i się stało coś podobnego.w Twoim przypadku też to podejrzewamz tego co mi wiadomo to w pasaratim jest jakaś tam możliwość regulacji kątów i wyprzedzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Negatyw sam w sobie nie jest zły (nie będę teraz sypał z czapki ale Pasek pewnie ma w okolicy -1-0,00.Ale zrozum, że gdy zaloźyłeś szerokie kapcie i np aby nie tarły o kolumnę odsadziłeś je na dystansie, plus nie odpowiednie et(także,z palca ssać nie będę) zwiekszyłeś niejako ramię punktu w którym koło faktycznie przylega do piasty, i np z -1 zrobiło Ci się -3 czy -5.Aby zrozumieć o co mi chodzi wyprostuj palec wskazujący i poruszenie nim lekko, zobacz ile się przesunie przy samej ręce a ile przy jego końcu. To samo zachodzi przy nieodpowiednim et czy dystansach. z tego co mi wiadomo to w pasaratim jest jakaś tam możliwość regulacji kątów i wyprzedzeń. W B6, w B5 jest z tyłu belka. Zaś regulacja kąta pochylenia ogranicza się do przesunięcia na mm mocowania na śrubach górnego mocowania kolumny, czyli d... Nie urywa swoim zakresem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirtyweekender Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 No właśnie coś musze zrobić bo strach jeśdzić... Po modyfikacji zawieszenia robiles geometrie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Dodam że felgi wraz z oponami kupiłem od goscia króry miał to też na passacie z tym że dystans 15mm i obnizenie ok 70mm. I po jego sezonie opony bez sladu zużycia.. a tu taka lipa. Słuchaj tak patrzę jeszcze raz na te opony i sorry za głupie pytanie ( bo musiałbyś to słyszeć), czy Tobie przypadkiem opona nie ociera na niskim zawiasie i nierownosciach o postawę sprężyny w kolumnie? Weź obejrzyj za dnia czy tam nie zeszlifowało farby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Zdarty bok, jak dla mnie ewidentnie o coś trze. Miewałem już spore negatywy i tak się opony nie zużywają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinD Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Po modyfikacji zawieszenia robiles geometrie?Robiłem... w sensie nie teraz na wiosnę a poprzedniej gdy obnizałem zawieszenie.Mam gwint wiec zimą było podkręcane o ok 40mm. Oprócz rel wysokosci nie byłożadnej ingerencji w zawias przez ten czas Słuchaj tak patrzę jeszcze raz na te opony i sorry za głupie pytanie ( bo musiałbyś to słyszeć), czy Tobie przypadkiem opona nie ociera na niskim zawiasie i nierownosciach o postawę sprężyny w kolumnie?Weź obejrzyj za dnia czy tam nie zeszlifowało farby.ogladałem i to nie raz. Siedze z głowa w nadkolu od piatku i szukam czego wytartego wygłaskanegoi ani sladu poprzedniego sezonu mialem felgi 7,5x17' et35 bez dystansu i tego problemu nie było mimo że koło siedziało głebiej o 25mm. Szukam gdzie sie da i nie widze przyczyny. edit...FELA JEST GŁEBIEJ O 15MM A NIE 25 JAK NAPISAŁEM WCZEŚNIEJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Ja niestandardowo i jak zwykle pod prąd Tamten sezon zimowy ćwiczyłem oponki kormoran snowpro b2 - cena bardzo umiarkowana, jakość bardzo dobra (nie wiem jak po dłuższym okresie użytkowania bo większa część poszła na śmietnik wiosną, niedobitki wsadziłem do aut na ten sezon ponownie - ocenie pewnie w lutym) Kierowcy chwalą opony że jedne z lepszych na jakich jeździli, ja jestem też zadowolony na tyle że zakładam do osobówek. Opona zimowa pokazała same zalety, więc letni odpowiednik też sezon oblatał i same pozytywyStosuję na zimę taki trick że o jeden rozmiar węższe opony zakładam. Zaleca tak producent i "wyskakuje" ze standardowych popularnych/droższych rozmiarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 O ile ten rozmiar Paweł przewiduje producent auta w homologacji, bo pamiętaj, że to jednak dostawczaki i swoje czasem wiozą, więc na wolną amerykankę jak w osobówkach to nie bardzo. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) poprzedniego sezonu mialem felgi 7,5x17' et35 bez dystansu i tego problemu nie było mimo że koło siedziało głebiej o 25mm. Szukam gdzie sie da i nie widze przyczyny. Siedziało głębiej ale niżej (bliżej piasty). Szukaj na mcphersonie, wahaczu, drążku albo stabilizatorze... może np przy skręcie gdzieś delikatnie o łącznik ociera albo inny element zawieszenia. Ile wiatru dajesz w te gumy? Edytowane 2 Listopada 2015 przez Demondemidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.