pavliq Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 hmm, czyli już wiem, dlaczego w takiej atrakcyjnej cenie i opcji ten samochód ;)dziękuje - już sobie nie będę zawracał głowy tym modelem. Coraz lepsze te diesele robią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perfectblossom Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Podłączę się do tematu z pytaniem, na co należy mocno zwracać uwagę przy silnikach 1.8T? Możliwości prostego podnoszenia mocy ma zdaje się większe niż 2.4 V6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 1.8T to jeszcze silniki z czasów dość "pancernych" jednostek podobnie jak 1.9tdi. Generalnie silnik nie ma większych bolączek, jak w każdym doladowanym trzeba zwrócić uwagę na turbo, zawór n75 i podcisnienia, a tak to stan ogólny i rzeczywisty przebieg.Możliwość podnoszenia mocy ma nie porównywalne do 2.4, czy jakiegokolwiek innego silnika n/a. Ze 150KM robisz ok 180KM, a z seryjnych 180KM ok 210KM samym softem. Ja w Ibizie Cuprze 6K2 po sofcie, wydechu i IC miałem 240KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Możliwość podnoszenia mocy ma Taaa pavliq własnie przez takie "tuningi i wyciskanie ostatnich soków" szuka nowego wózka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 1.8T to jeszcze silniki z czasów dość "pancernych" kolega ma trochę racji, ale nie do końca, bo jednostka ta to już nie to samo co faktycznie pancerne 1.8 kompressor czyli znane i lubiane G60 które to jeździło dużo km i nie rypało się od mocniejszych kompresorków. Kwiatku, dziwi mnie szukanie autka przez Ciebie na zasadzie takiej że musi być turbo... dla mnie to bez sensu, bo co Ci po tym że 1.8T będzie mieć 240KM jak prędzej czy później jego żywot skończy się szybciej niż tego 3.2V6 który też ma 240KM. Te dwa garki więcej, oraz normalne osiągi wyciągane z mocy to jest to. A jeżeli chcesz silniki turbo to wybacz ale VW chyba pojęcia niema o silnikach turbo(fakt 1.9TDI to super motor, tak samo 2.5TDI R5 i tu chylmy czoła), już od samego początku auta z turbo benzyną były problematyczne, jak nie silnik, to skrzynia itp. Jak turbo to tylko SAAB i VOLVO, oni mają to w patencie od 30lat prawie... Pomyśl nad tym V70 lub S60/S80 w turbo jeżeli chcesz już turbo. Wadą tych aut jest wyciszenie, które poprawisz (trochę stuki zawieszenia słychać głośno w środku), oraz to że za ładny egzemplarz trzeba sporo zapłacić i może osiągi tych aut nie są na miarę audi czy BMW. Ale chyba z awaryjnością jest tak samo jak w każdym aucie, największą wadą a czasem zaletą jest poprzedni właściciel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 3.2V6 który też ma 240KM. Te dwa garki więcej, oraz normalne osiągi wyciągane z mocy to jest to Tak nie do końca... właśnie przerabiam ten temat, i jak to się mówi - ryczeć mi się już chce.Na zdjęcie głowicy potrzebuje już tylko 1:15min jak już mam podorabiane "klucze" Dziś zdejmowałem ją 3 raz... Takie małe info: rysunek ustawienia rozrządu z blokadą wałków, oraz 16 oczkami łańcucha pomiędzy znakami na obu wałkach, wg vin do mojego auta (znaki, i krzywki się nie pokrywają z rysunkiem) kończy się połamaniem 24 zaworów przy pełnym 2 krotnym obrocie wału.... Ustawienie na znaki obu wałków + wał, okręceniu na sucho aby sprawdzić czy ok - sprawdzasz i jest ok, składasz osprzęt na gotowo,kręcisz rozrusznikiem i.... błąd auto nie odpala, VAG wskazuje błąd synchronizacji wałków do wałka, rozbiórka góry i werdykt, wałki po zaciągnięciu oleju na zmiennych fazach przestawiają się o jeden ząb.... znów wszystko trzeba zdemontować, i zdjąć fazatory, przestawić o jeden ząb w plecy i jest ok, teraz pasuje wszystko. Osobna sprawa to mechanicy od głowic, 3 poprawkę będzie robił bo zawory nie utrzymują ciśnienia.... a silniki realnie wytrzymują do 200k km potem tracą stopniowo kompresję, próg graniczny to 8 atm. Ja swoje kupiłem z pełną dokumentacją serwisową, każdy przegląd mam wbity w aso, wydruk zajął 8 stron, gość nawet akumulatory ładował w serwisie, silnik padł po 170kkm przy czym ani gniazda ani zawory nie były upalone. Tak więc zanim polecicie 3.2... zastanówcie się czy wiecie co mówicie, czy tylko się wydaje że się zdaje. 2.4 nie ma tych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Tomek ale nikt mu nie karze VAG'a kupować Dla mnie i tak naj jest 124 320tka w górę Kręci się i kręci Tylko ta rdza, ech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirtyweekender Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Osobiscie, z duzych pojemnosci, wybieralbym miedzy 3.0 BMW albo 2,8/3,2 VR. Co do 1,8T to nie balbym sie tego silnika. Jezeli bedzie modzony z glowa to nic mu sie nie bedzie dzialo. No chyba, ze ktos bedzie wyciskal ostatnie soki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Oj tam 124 3,2 lepiej m119,m113 W tej kasie upolować coś AMG nie było by kłopotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perfectblossom Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Do 30 tysięcy przy odrobinie chęci znajdzie się dwie sztuki z m119. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Ale panowie zejdźmy z marzeniami na ziemię. Kwiatek nie kupi 124 ani żadnego innego MB. Jestem zdania takiego, że wyborem serca jest AUDI. Każdy z nas wsiada do jakiegoś auta i jeździ mu się nim dobrze to kolejne zazwyczaj też kupuje tej samej marki. Przepraszam Tbrek jest wyjątkiem, on wsiada i jeździ każdym a i tak zmienia na inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszLDZ Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Ja dodam od siebie do 30 kafli.... Alfe 159 Mjtd ....1,9 albo 2,4 Autko niedoceniane a silniki diesla maja chyba najlepsze. Wersje w kombi i Distinctive powalają na kolana i jakiekolwiek Audi w tej kasie, może sobie jedynie pomarzyc o takim wyglądzie, nie mówiąc o silnikach TDI tych nowych, które po prostu sa do bani w porównaniu z tymi starszymi. Co do BMW w dieslu w tej cenie to jedynie E46 i nic innego sorki, ale gadka o nowej trójce w klekocie do 30-35tys to bajka, te egzemplarze to nic dobrego. O dobrą benzynkę w tej cenie cięzko a co dopiero o klokota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Alfe 159 Mjtd ....1,9 albo 2,4 Kwiatek miał Alfę i szybko zmienił więc odpadanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszLDZ Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 TO juz kwestia gustu , nie zmienia to jednak faktu, że to właśnie w tej cenie, przykładowo Audi odpada w przedbiegach w porównaniu do w/w modelu Alfy, mając na uwadze głównie to co oferuje stylistycznie oraz biorac pod uwage rocznik i nieudane obecne silniki TDI ( to samo zreszta TSI ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Taaa pavliq własnie przez takie "tuningi i wyciskanie ostatnich soków" szuka nowego wózka nie prawda. Szukam nowego wozidełka przez awarię rozrządu Było 230km a byłoby więcej, ale niestety - skończyło się ;)Tak więc zanim polecicie 3.2... zastanówcie się czy wiecie co mówicie, czy tylko się wydaje że się zdaje. 2.4 nie ma tych problemów.i tak i nie. Wolnossące jednostki mają jeszcze jedną wadę - z latami koniki uciekają w znacznej ilości. Z tym doładowane jednostki nie mają problemów Ale panowie zejdźmy z marzeniami na ziemię. Kwiatek nie kupi 124 ani żadnego innego MB. Jestem zdania takiego, że wyborem serca jest AUDI. Każdy z nas wsiada do jakiegoś auta i jeździ mu się nim dobrze to kolejne zazwyczaj też kupuje tej samej marki. Przepraszam Tbrek jest wyjątkiem, on wsiada i jeździ każdym a i tak zmienia na inne 124 nie, ma się sensownie odpychać, być w kombi i z napędem na 4ry łapy. Poza tym eksploatacja na w miarę sensownym poziomie ;)Ja dodam od siebie do 30 kafli.... Alfe 159 Mjtd ....1,9 albo 2,4 Autko niedoceniane a silniki diesla maja chyba najlepsze. Wersje w kombi i Distinctive powalają na kolana i jakiekolwiek Audi w tej kasie, może sobie jedynie pomarzyc o takim wyglądzie, nie mówiąc o silnikach TDI tych nowych, które po prostu sa do bani w porównaniu z tymi starszymi. Co do BMW w dieslu w tej cenie to jedynie E46 i nic innego sorki, ale gadka o nowej trójce w klekocie do 30-35tys to bajka, te egzemplarze to nic dobrego. O dobrą benzynkę w tej cenie cięzko a co dopiero o klokota.Alfa jest piękna, ale to alfa....Kwiatek miał Alfę i szybko zmienił więc odpadanie no właśnie, nauczony doświadczeniem Auta bardzo ładne, ale wykonanie syfiaste do potęgi. Diesel niestety nie jedzie, owszem - momentu ma, ale osiągów już nie. Benzyna ma osiągi przyjemne, ale spalanie ogromne, nawet po zagazowaniu. I znowu uciekające koniki.TO juz kwestia gustu , nie zmienia to jednak faktu, że to właśnie w tej cenie, przykładowo Audi odpada w przedbiegach w porównaniu do w/w modelu Alfy, mając na uwadze głównie to co oferuje stylistycznie oraz biorac pod uwage rocznik i nieudane obecne silniki TDI ( to samo zreszta TSI )Ogólnie z nowszych aut to co jedno to mina. Zwróć uwagę na 2 kwestie - 1. w jakim stanie jest 8-10 letnie audi i w jakim stanie jest 8-10 letnia alfa (mimo różnych przebiegów). 2. Ile kosztuje 8-10 letnia alfa i ile kosztuje 8-10 letni samochód (bmw, audi, mercedes/inny prawdziwy samochód). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_smok Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 A masz coś przeciw oplom ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Kwiatek bier Alfe 159 1,75Tbi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 A może C-klasa? P.S. Piszę z telefonu, więc przepraszam za ewentualne błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Kwiatek bier Alfe 159 1,75Tbi I załatw sobie kontrakt z PKN Orlen. i tak i nie. Zgadza się to co mówisz, ale mi chodziło o żywotność samego silnika (VR) i jego bolączek, zwykłe V tego nie ma, a koniki w wollnossakach to osobna kwestia, wiadomo, turbosakom zawsze można je podkręcić aby zniwelować, potem kończy się jak u Ciebie a wracając do meritum, w tytule jest napisane: audi/bmw/volvo z tych 3 , wybrałbym ostatnie, może i droższy serwis, ale żywotność niebo większa. Jak dobrze wiecie i mnie znacie, miałem już wieeeele aut, jeździłem nimi ja jak i Iza, nawet kilka sztuk rocznie, zacytuje więc słowa Izy - " jak już będziemy na e-mie, i nie będzie się Tobie (czyli mi) już chciało ciągle zmieniać samochody, to może kupimy sobie jakieś nowe volvo i nim już będziemy jeździć " Powiedziała to osoba, która od chwili jak dostała prawko 15 lat temu, przetestowała dobrze z 50 aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 turbosakom zawsze można je podkręcić aby zniwelować, potem kończy się jak u Ciebie nie prawda. Szukam nowego wozidełka przez awarię rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 nie prawda. Szukam nowego wozidełka przez awarię rozrządu no tak się skończyło Audi już jeździ znowu, ale straciłem już serce do tego egzemplarza. Coś nowego do podłubania z muzyką by się przydało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 nie prawda. Szukam nowego wozidełka przez awarię rozrządu Przyczyn padnięcia rozrządu może być wiele, tak i zużycie, jak i przesilenie. Coś nowego do podłubania z muzyką by się przydało ;) I tym optymistycznym akcentem szukasz auta dalej, masz już choć jakieś typy ? bo z forumowych ciężko będzie wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 jak pisałem wcześniej - oglądałem a4 b7 z tym świetnym dieslem ;)Auto pod muzykę mi się bardzo podoba - słupki okej na tw, osłony trójkątów są dość duże, więc pod mid'a, ze wstawieniem woofera nie będzie problemu.Bagażnik bajka, zarówno podniesiona podłoga jak i prawy schowek - na suba z żywicy idealny, bez przesadnej rzeźby. A4 B7 i A4 B6 wewnątrz praktycznie się nie różnią więc bardzo zachęcająco to wygląda BMW e90 - słupki jak dla mnie okej, siedziałem w tym aucie i mi odpowiada. Gorzej z radiem i słyszałem, że z drzwiami jest dramatycznie. Bagażnik do ogarnięcia. Volvo V50 - nie miałem okazji siedzieć, więc się nie wypowiem. Z wymienionych w temacie - Alfa 159 - pod muzykę raczej wdzięczna, ale to alfa na ten moment najbardziej skłaniam się ku A4 B6 BEX lub A6 C5 2.7 bit - można wyrwać taniej, zrobić mini remont i śmigać z bananem na twarzy Ogłoszenia z całej europy przeglądam codziennie. Niestety jak do tej pory nic mnie nie ujęło. Śmigać po giełdach nie bardzo jest czas - nagrałem temat do kilku handlarzy, jak coś się pojawi mają dzwonić. Samochodów jest dużo, ale ja chcę full opcję w tym koniecznie szyberdach - a tych niestety jak na lekarstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 A dlaczego nie volvo V70? Ma dopracowane silniki turbo 5 cyl w rzędzie, napęd 4x4 i raczej słabo nie są wyposażone. http://m.mobile.de/portal/index.html#Car/DES/196061636Nota bene jak tak czytam jakie jajca odchodzą nowymi autami to stwierdziłem, że zreanimuję swoją audi choć ją na zyletki powoli szykowałem. Kupiłem drugą na dawcę i powoli z dwóch składam znowu jedno w pełni sprawne auto. ;-) Aby nie było Pavliq , że psioczyłeś na swoją C5 a nowy nabytek dopiero Ci pokaże co to znaczy jednorazowy szmelc i chore koszty utrzymania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Dokładnie vulva jest wielkości a6. No i wysteuje R jak chcesz to możemy sprawdzić co potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.