Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie samochodu etc


pavliq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, na wstępie - każdym z tych aut chcę się przejechać, żeby wybór był jak najbardziej świadomy :)

 

Szukam nowego autka...

 

Wymagania to napęd na 4ry łapki i wyposażenie umilające jazdę. Nie chcę się bawić w doposażanie samochodu. Będzie zrobione wyciszenie, muzyka, ew. gaz i tyle. Dlatego kolejny pacjent powinien być w miarę możliwości na full wypasie - xenon, szyber, grzane stołki, czujniki parkowania, tempomat i takie tam.

 

Mam 4ry typy, budżet max. do 30k, są jeszcze inne ważniejsze wydatki - bardziej nie nagnę :/

 

Audi A4 - B6, ostatnie roczniki - 1.8t BEX, Quattro w kombi - spełnia wszystkie wymagania, tylko dobry egzemplarz kosztuje, a auto na tą cenę nie wygląda (klekoty zaczynają sie już od 15k, głupie wrażenie, ale dawać 2x więcej za ten model i rocznik 2004 - słabo).

Audi A3 - 8L, okolice 2005 - tutaj tylko kletkot, 2.0tdi 140km quattro w sportbacku, wypas jak wyżej. Wygląda lepiej, trochę mniejszy, ale miałem okazję siedzieć w Smokowej A3 i odpowiada mi rozmiarami,

Volvo V50 - 2.5 T5, wersja AWD z wyposażenia też coś się znajdzie. Z wyglądu mi się nie podoba - przód ujdzie, profil też, tył do bani, wnętrze tak sobie - muszę się przymierzyć. Na duży plus - silnik w serii 220km, wdzięczny do chipa, w teroii na starcie nakłady mniejsze niż w audi.

BMW 330xd e90 - 3litrowy diesel, kombi, nie strach brać z tym silnikiem automatu, można trafić wersję z panoramicznym dachu, rozmiarami mi odpowiada.

 

Który z powyższych będzie najsensowniejszym wyjściem? BMW za tą cenę daje najwięcej, Audi - jakoś lubię tą markę, sentyment, najlepszy napęd, ale na starcie trzeba sporo władować, żeby chociaż odrobinę się zbliżyć do osiągów v50 czy e90.

 

Może coś innego spełnia jeszcze założenia, jakieś inne typy? Przyjazność pod audio - w zasadzie tylko słupki mnie interesują (jak najszerzej i jak najdalej), bo z całą resztą sobie poradzę :)

 

Na wstępie - oprócz chipowania, wygłuszenia i muzyki chcę przy samochodzie jak najmniej dłubać. Za dużo spędziłem przy jednym i wolę dopłacić i wyrwać fajniejszą sztukę niż później kombinować. Wyjątkiem jest A4 do którego mam komplecik zajefajnych części jak turbo, dobre hample, intercooler, wtryski, części do gazowni i alternator po byku ;)

 

Auto ma być nie za duże bo większość czasu podróżuję sam, ale jednocześnie komfortowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 246
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W 30 tys chyba e46...

 

Może i znajdziesz taką, ale szału to nie będzie miało.

w zeszłym roku przyprowadziłem koledze e90 w przeliczeniu na pln za 25k. Do tej pory jeździ bez problemów i bez niespodzianek.

W urzędzie wtedy jeszcze gadałem z handlarzami z polski i mówili, że przepłaciłem bo ostatnio taką kupili za 20k :)

Audi masz na myśli 8P nie 8L , i tu może warto się pokusić o taką z silnikiem 3,2 ?  silnik dobrze znosi gazowanie. 

 

a za 30 k dostaniesz 5 drzwiową na wypasie :)

3.2 nie chcę - ogólnie benzynie bez turbo mówimy NIE :)

może i znosi gazowanie, ale rozrząd w nim to dramat, pozatym koniki uciekają z nich szybko. Żeby to 2.0 tfsi dało się zagazować to bym brał bez namysłu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


w zeszłym roku przyprowadziłem koledze e90 w przeliczeniu na pln za 25k. Do tej pory jeździ bez problemów i bez niespodzianek.
W urzędzie wtedy jeszcze gadałem z handlarzami z polski i mówili, że przepłaciłem bo ostatnio taką kupili za 20k

 

Przez dluzszy czas szukalem e90 i w takich pieniadzach jak piszesz trafic zadbany model jest wrecz niemozliwe. 

Przy e90 musisz wziasc pod uwage fakt, ze deska bardzo szybko sie konczy i przednia szyba jest bardzo blisko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałbym mocne obiekcje przy E90 za 30kilo.

 

Z  majsterkowania przy różnych markach zdecydowanie polecam BMW.

Mimo tego, że te auta fabrycznie pod kątem audio nie są za przyjazne, to sama praca przy nich (montaż i demontaż elementów, przeróbki) jest przyjemnością.

Bardzo przemyślane samochody. Docenisz jak posiądziesz. 

Każde Audi które robiłem zawsze sprawiało więcej kłopotu.

 

Ale za 30kilo to wychuchane E46 z końcówki produkcji a nie e90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo e39 530d? Czterech butów nie ma, ale zawsze to RWD.

 

Silnik się modzi spokojnie na 250 KM, a za trzy dychy już przebierasz z ostatnich roczników.

już bardziej mi się to a4 bex z ostatnich roczników widzi + lekka rzeźba na 230-240 kuca

A może Octavia II ?

Skoda - nie pozwala mi na to klauzula sumienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...