Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie samochodu etc


pavliq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 246
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To żeś sobie znalazł mekki na odnalezienie wymarzonego auta  :szok:  Ty widziałeś Pavliq co jedzie na lorach na Litwę z Francji i Niemiec? I w jakim stanie?

Masz ochotę na składaka z dwóch?

Hamburg to samo zagłębie turasów i wszelkiej maści cygaństwa. 

dziękuję, co roku bywam i coś się przyprowadza - jak do tej pory wszyscy zadowoleni :)

Litwa..... szkoda czasu.

 

Hamburg... są jeszcze Hindusi, sam na takich trafiłem - skrzynia kaput, motor 100% ok, okazało się że to motor kaput a skrzynia potrzebowała resetu.

Litwa - wszyscy tak mówią i zawsze się coś ciekawego znajdzie. Wolę jeden dzień na Litwie niż miesiąc po polsce szukać.

Hamburg - tam mamy konkretnie jedno auto, mam nadzieję, że coś po okolicy się znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Wolnossące jednostki mają jeszcze jedną wadę - z latami koniki uciekają w znacznej ilości. Z tym doładowane jednostki nie mają problemów :)

 

fajna bajka, jak nie jest dbany taki twór z turbiną ( szczególnie diesel ), to też konie padają przez wszelkie syfy nie mniej łatwo to jednak naprawić czasem, czyszcząc to i owo + pędzel ;)

Fajnym "dupo wozem" jest jeszcze np. E270CDi, ja swego czasu jednak odpuściłem ten temat czytając listę ewentualnych usterek. Szkoda bo był fajny jeden egzemplarz, ale po prostu nie jechał, zmieniał biegi, silnik wył, a na zegarku 70km/h :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pavliczq, a myślałeś S4 lub S6 (pod kątem dostępności siana B6/B7 lub C5/C6) silnik 4.2 344 KM tiptrinic Quattro ? Ja mam troche niedosyt, bo miałem przez tydzień zajawkę na S4 i w sumie troche chyba żałuję. A decyzja musiała być szybka bo trafił się biały kruk 1.8T w Quattro i jednak zwyciężył rozsądek z funem. Sam fun to by było 4.2 tiptronic w Quattro. Fakt że te silniki mocy nie trzymają bo z papierowych 344 faktycznie jest 280 a jeśli jest 300 to już sukces. Problem z serwisem, rozrząd z tyłu.

 

Ale za to do wyboru, do koloru. Na jedną A4 1.8T Quattro przypada 20-30 szt. S4 4.2 Quattro

Sytuacja identyczna w budzie B6 jak i w B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pavliczq, a myślałeś S4 lub S6 (pod kątem dostępności siana B6/B7 lub C5/C6) silnik 4.2 344 KM tiptrinic Quattro ? Ja mam troche niedosyt, bo miałem przez tydzień zajawkę na S4 i w sumie troche chyba żałuję. A decyzja musiała być szybka bo trafił się biały kruk 1.8T w Quattro i jednak zwyciężył rozsądek z funem. Sam fun to by było 4.2 tiptronic w Quattro. Fakt że te silniki mocy nie trzymają bo z papierowych 344 faktycznie jest 280 a jeśli jest 300 to już sukces. Problem z serwisem, rozrząd z tyłu.

 

Ale za to do wyboru, do koloru. Na jedną A4 1.8T Quattro przypada 20-30 szt. S4 4.2 Quattro

Sytuacja identyczna w budzie B6 jak i w B7

furacz już kupiony :)

Oglądałem tego dużo... i po wielu latach stwierdzam, że jednak audi nie umywa się do bmw :)

330xd

po kilku dniach poszukiwań z deficytem snu - pora odpocząć. Może przy weekendzie jaką fotkę wrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

furacz już kupiony :)

Oglądałem tego dużo... i po wielu latach stwierdzam, że jednak audi nie umywa się do bmw :)

330xd

po kilku dniach poszukiwań z deficytem snu - pora odpocząć. Może przy weekendzie jaką fotkę wrzucę.

E46 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedziałeś w tym przed zakupem?

Tak ciasnego auta dawno nie widziałem.

 

 

Radku, ja mam e46 i ciasno mi nie jest. (187 wzrostu, 107kg) ... chyba że e90 jest dużo ciaśniejsze. :) Jeśli chodzi o ilość miejsca dla pasażerów to z przodu mój kumpel który ma prawie 2m jest w stanie wyprostować całkiem nogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedziałeś w tym przed zakupem?

Tak ciasnego auta dawno nie widziałem.

siedziałem, masz trochę inne gabaryty, więc może dlatego. Mi się udało zająć dobrą pozycję za kierownicą ze wstępnym pomysłem na audio ;)

 

 

E46 ???

e90 czy tam e91. Oczywiście rodzinne kombi ;)

 

 

Spoko, rozumiem. Zapytałem bo często kupuje się auto nie wsiadając do niego.

dlatego wyjazd na litwę ma sens. Tam wprawdzie nic nie kupiliśmy (albo za drogo, albo nie spełniał wszystkich wymagań), ale do każdego auta można się przymierzyć, jedno stoi obok drugiego, więc w jeden dzień można sobie zdanie łatwo wyrobić czego się chce a czego nie :)

 

 

A Kwiatek to "kawał dziada " ?

więc właśnie ;)

 

Nie potrafię sobie nawet wyobrazić takiej sytuacji.

Ale może to kwestia mojego problemu z brakiem wyobraźni :)

wbrew pozorom Raadek ma rację, chociaż dla mnie to trochę nie pojęte. Mieliśmy więcej autek do kupienia, i tylko ja odbyłem swoim jazdę próbną samodzielnie. Jakoś tak jest u ludzi, że jak mają kupić auto to zdają się na opinii innych - "dobry?". Czasami nawet mają prawo jazdy z zerowym doświadczeniem za kółkiem i do samochodu wsiądą dopiero jak będzie ich.

 

 

Radku, ja mam e46 i ciasno mi nie jest. (187 wzrostu, 107kg) ... chyba że e90 jest dużo ciaśniejsze. :) Jeśli chodzi o ilość miejsca dla pasażerów to z przodu mój kumpel który ma prawie 2m jest w stanie wyprostować całkiem nogi.

nie wiem czy kwestia gabarytów czy nie, ale jak dla mnie miejsca jest i z przodu i z tyłu wystarczająco dużo i można komfortowo podróżować w wariancie max 4 osoby. Nie za duże, nie za małe - jak dla mnie w sam raz ;)

 

Teraz jeszcze cała papierologia, upierdliwy temat, ale trzeba załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem tego dużo... i po wielu latach stwierdzam, że jednak audi nie umywa się do bmw :)

No chyba przesadziłeś, widze gorycz po A6 się wylewa....

 

 

Fun to będzie jak śniegiem sypnie.

 

Tylko oby rozdział napędu się tylko nie posypał, bo to w X'ach niestety nie jest to wytrzymałe.

Wyczyść EGR i dolot, nie stosuj ani oleju LongLife ani interwału wymiany LL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba przesadziłeś, widze gorycz po A6 się wylewa....

 

 

Fun to będzie jak śniegiem sypnie.

 

Tylko oby rozdział napędu się tylko nie posypał, bo to w X'ach niestety nie jest to wytrzymałe.

Wyczyść EGR i dolot, nie stosuj ani oleju LongLife ani interwału wymiany LL.

wiesz Tomku, nie wiem czy gorycz. Im dłużej siedzę w tym aucie to dochodzę do wniosku, że jest bardziej przemyślany. Bagażnik cały rozbierasz w 5 minut :) jest dużo patentów, że mich się cieszy. Jak na razie żadnych problemów z autem nie ma - w przyszłym tygodniu pojadę na większy przegląd i zobaczymy ile tak naprawdę warte jest to auto.

 

A4 w podobnym budżecie daje niestety dużo mniej. Tu odpadają mi koszty przeróbek typu navi, BT, gazowania, zakładania mocniejszych hamulcy etc, czipów, coolerów i innych. W serii daje poprostu więcej. Wygląd kwestia gustu, preferencje co do marki również. Inna sprawa to "fejm" bmw wśród innych kierowców - będzie trzeba z tym jakoś żyć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt BMW zawsze po 2000r miały duże tarcze :) Ale gdybyś wybrał A4 3.0tdi Quattro to to co wymieniłeś też by nie wymagało modów. A co do navi i BT , zostajesz ori audio czy wyciągasz optic że napisałeś że to też nie wymaga modów. Kolejna sprawa że jednak obiektywnie patrząc na bmw vs audi , to jednak gruźlika bmw ma bardziej dopracowanego , ale bolączki też posiada typu: wycieranie się gładzi cylindrów (beczkowatość) bo blok aluminiowy bez tulei, cylindrem jest aluminium pokryte ceramiką czy coś w ten deseń , padające turbo, motor też lubi sam z siebie olej. Generalnie silnik konstruowali księgowi. Dostał nagrody , ale jak był nowy. Więc jak widać każda marka ma coś nie tak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już go tak nie straszcie, wierzmy że dobrze sprawdził, i będzie chodzić, straszyć można przed zakupem, teraz jedynie pozostaje się cieszyć i mieć nadzieję - lub odwrotnie.

 

Sam miałem e90 i wiem jakie wygodne jest to auto, oczywiście dla kierowcy, bo za mną już nikt nie wsiadł, chyba że mysz :)

 


zostajesz ori audio czy wyciągasz optic że napisałeś że to też nie wymaga modów.

 

Jak będzie chciał, to nic nie musi kombinować, żadnych potencjometrow, męki z sterowaniem itp. , i w kwocie 800zł za jednostkę zostaje nawet w najniższej kategorii z optykiem na pokładzie :)  www.mobridge.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...