Skocz do zawartości

PatLove

Użytkownik
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia PatLove

  1. Panowie a jak jest w końcu z tym 3way-em na tej h650, da radę ogarnąć czy nie? Nie wchodzi opcja podpięcia tw pod front1, mid pod front2, wf pod rear i suba pod sub?
  2. Powinno byc to uznane jako szkoda w mieniu ale zeby tak było musisz ubezpieczyć ten sprzęt oddzielnie albo "dopisać" u ubezpieczyciela do ubezpieczenia samochodu jako dodatkowe wyposażenie, o ile pójdzie na taki układ w przypadku car-audio. Miałem z tym styczność jak "zbudowałem" sobie subaru-nowy silnik, cały zawias itp itd i samochód z rocznika 1997 ubezpieczony był na prawie 50k pln, z tym ze składka tez była dosc wysoka dzięki temu bo figurowało to jako "indywidualne ubezpieczenie specjalne". No i nie było to także proste bo musiałem mieć na wszystko rachunki i jeszcze dodatkowo powołać rzeczoznawcę do wyceny itd. Generalnie dosc zagmatwana sprawa.
  3. Bardzo fajnie upchnales te piece, moze byc tylko problem z regulacja gainow bo będziesz musiał wszystko rozbierać ale ja u siebie mam podobnie tzn tez zeby cokolwiek wyregulować trzeba rozbierać bagażnik z tym, ze nie aż tyle co u Ciebie. Ja mam u siebie dwa wzmaki, jeden siedzi pod ta niepodnoszona częścią bagażnika zaraz za tylna kanapa, a drugi pod przbornikiem z narzędziami z lewej strony. Jednak bagażnik w e91 do najwiekszych nie należy i jedynym sensownym rozwiązaniem jest upchniecie wzmacniaczy pod spod. Planujesz suba? Jezeli tak to gdzie?
  4. pavliq trzymam kciuki zeby wyszlo Ci tak, jak chcesz, chociaż z autopsji wiem ze bedzie cieżko i dlatego czarno to widzę... Założę niedługo temat to zobaczysz jak u mnie to wyglada. BTW u mnie dwie hamowanie(drugi pomiar robiony dla pewności na zupełnie innej hamowni niż pierwszy) wypluly 281KM/612Nm i w zupełności mi to wystarcza, tyle ze ja mam RWD i 6MT
  5. pavliq raczej nie da sie wyciąć blachy, która mam na myśli bo do niej przykręcona jest prowadnica szyby. W ogole ruszanie jej jest ryzykowne bo juz przy delikatnym zniekształceniu mogą byc pozniej cyrki z szyba. Jak rozbierzesz boczki, to zwróć uwagę w jaki sposób umieszczony jest mechanizm szyby i jak ona jest dokładnie wpasowana w konstrukcje drzwi. O żadnych, nawet milimetrowych przesunięciach raczej nie moze byc tu mowy jeżeli chcesz zeby dalej otwierała sie i zamykała bez problemów.
  6. Spokojnie, temat będzie, relacja będzie ale wszystko w swoim czasie. Na razie chciałbym żeby mój system w końcu zaczął grać… Rzeczywiście projektów e90/91 jest jak na lekarstwo ale co by nie mówić to stworzony przez głuchego Niemca, dość problematyczny samochód w kwestii audio. Może nie jakoś bardzo problematyczny ale jednak, skoro większość na forum bmw w temacie audio idzie w retrokit alpine, dedykowany zestaw u-dim albo co odważniejsi w logic7, który raczej też jest pomyłką biorąc pod uwagę rzeźbę przy jego montażu. W temacie drzwi tak, jak piszesz-zeby wsadzić cokolwiek w niefabryczne miejsce trzeba rezać. Komory "wychodzą" praktycznie same po zrobieniu panela, natomiast co do pełnych drzwi zwróć uwagę, że głośnik wypadnie w miejscu, w którym jest taka blacha-wspornik od prowadnicy szyby i niestety głośnik zamiast grać w drzwi będzie właśnie grał w tą niesczęsną blachę… Przerabialiśmy ten temat z Wollym i czaszunią jakoś w czerwcu i jedyne mądre rozwiązanie to komory, którch też nie planowaliśmy i wszystko było przygotowane pod pełne furtki. P.S. Gdzie robiłeś program i jakie hamownia wypluła cyferki?
  7. W maju 2014 "pod kierownictwem" forumowych kolegów Woolly24 i czaszunia zacząłem bliźniaczy projekt, tyle ze z e91 325d i na gratach ze średniej polki. Projekt jest cały czas w fazie modyfikacji ale juz powoli zbliża sie do etapu, który można umownie nazwać "końcem" Jeżeli planujesz w drzwiach cokolwiek innego, niż 13nastka w miejscu seryjnego głośnika, to tak, czy siak będziesz musiał robić panele, a od nich juz tylko krok do komór... Pisze to z autopsji i godzin spędzonych nad rozwiązaniem poprawnego montażu w tym przypadku. Niestety taki urok tego samochodu i chociaż moze wydawać Ci sie inaczej, raczej nic poza 13nastka w seryjnym miejscu nie zagra tutaj bez komór.
  8. Wciąż poszukuję jakiegoś 4ch klocka made in USA.
  9. UP, nadal szukam czegoś ciekawego
  10. Wzmacniacz nadal do wzięcia.
  11. PatLove

    Woofery 13cm

    Jak w temacie-kupię jakieś ciekawe i efektywne wf 130mm.
  12. Dobrze gdyby gabarytowo nie był za duży, natomiast cenowo najlepiej coś w okolicach 300pln.
  13. Jak w temacie-kupię amerykański, 4ch wzmacniacz z wykopem ze starej szkoły grania do napędzenia wooferów i suba w mostku. Może być Rockford, MTX albo coś innego made in USA.
  14. Cena spada na 550pln + koszt wysyłki. Czekam też na rozsądne propozycje cenowe jeżeli ktoś jest poważnie zainteresowany zakupem.
  15. 1.8T to jeszcze silniki z czasów dość "pancernych" jednostek podobnie jak 1.9tdi. Generalnie silnik nie ma większych bolączek, jak w każdym doladowanym trzeba zwrócić uwagę na turbo, zawór n75 i podcisnienia, a tak to stan ogólny i rzeczywisty przebieg. Możliwość podnoszenia mocy ma nie porównywalne do 2.4, czy jakiegokolwiek innego silnika n/a. Ze 150KM robisz ok 180KM, a z seryjnych 180KM ok 210KM samym softem. Ja w Ibizie Cuprze 6K2 po sofcie, wydechu i IC miałem 240KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...