Skocz do zawartości

Audi A4 Avant by CASKP, mod by Bartek-pl


Bartek-pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 285
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W tym momencie to już chyba czepialstwo na siłę. Jeśli rozpatrujemy ten "otwór" jako coś co zniszczy brzmienie głośnika który gra w tych drzwiach to może dołożymy do tego otwory technologiczne które są do odprowadzania wody z drzwi, nieszczelność zamka , klamki, zawiasów i kupę innych nieszczelności przez które niestety ale ciśnienie wytworzone przez tylną część membrany będzie uciekać. Niestety drzwi to nie komora zamknięta i nigdy taka nie będzie. Przykro mi.

 

Wracając do tego "otworu" i "maty" to akurat w tym miejscu nie ma tam tylko maty. Ale to już inna sprawa. Nie fotografuję każdego szczegółu swoich prac i każdej czynności którą wykonuję

 

Czepialstwo powiadasz? Czy sądzisz, ze ja oglądając tą intalkę powinienem wyjaśnienia na temat każdego moim zdaniem istotnego szczegółu wyrywać Tobie z gardła? Nie ja ten temat zakładałem ale skoro już jest na forum to nie tylko aby go chwalić. Moim zdaniem takie "drobne" szczegóły jak stabilne mocowanie dystansu i usztywnienie miejsc takich jak różnego rodzaju rewizje i otwory sprawiają, ze nawet zwykłe budżetowe woofery zmieniają bardzo na plus swoje oblicze. Z kolei gdy takie szczegóły montażowe są potraktowane po macoszemu, to podetną skrzydła na równi tym słabym i wysokiej klasy wooferom.

I niech Ci nie będzie przykro, przeczytaj co FUBU napisał na temat mojej wypowiedzi i jeśli masz ochotę to odnieś sie do niej... albo sie nie odnoś :)

 

 

Niestety nie zgodzę się z twierdzeniem , że 10.1 najlepiej sprawuje się w 25-28l. Tutaj jesteś w dużym błędzie i powielasz to co zostało wielokrotnie napisane na forach. Osobiście mam u siebie 10.1 w ok 21 litrach i w takiej kubaturze ten subwoofer w moim zestawieniu z wooferami i miejscem w którym jest zainstalowany zagrał dobrze. Na dodatek nie stał się "rockowy" tak jak to napisałeś. Może to potwierdzić wiele osób które słuchały mojego samochodu i najróżniejszą muzę którą mieli pod ręką. ;) W bardzo prosty sposób zaszufladkowałeś subwoofer 10.1 i znając życie po paru miesiącach pojawiła by się następna piękna forumowa przypowieść o tym jak 10.1 w 22 litrach gra rockowo. :P

 

Może i zagrał dobrze w 21l - nie mam powodu aby wątpić. Nie mam także powodu aby wątpić w opinię osób odsłuchujących Twoje auto :)

Ja za  to inaczej podszedłem niż Ty do tematu. Jednego dnia  usiadłem w aucie i sobie słuchałem 10.1 w 26 litrach. Następnego dnia dorzucone zostały najpierw 2l w klockach z MDF-u i posłuchałem, a później następne 2l i znowu posłuchałem. Trzeciego dnia klocki poszły precz i znów odsłuch. A wniosek jest taki, ze w 22l głośnik gra bardzo fajnie ale jeszcze lepiej w tych 26l. Wybacz ale jednak zalecenia konstruktorów  tego głośnika będą  zdecydowanie bardziej dla mnie wiążące niż Twoje spostrzeżenia.

A z wnękami w aucie jest zwykle tak, że są za małe na suba, który sobie upatrzyliśmy :) Kilka postów wcześnie całkiem nie bez powodu odesłałem Ciebie do mojego przepisu na suba we wnęce - bez specjalnych korowodów uzyskał byś 2 do 3l więcej a przy mocnych staraniach nawet 4 do 5l bez strat na jakości czy brzmieniu. Zapewniam Ciebie jednocześnie, że ten mój sposób na budowę suba w boczku nie jest powielaniem internetowego info ale mozolnie wypracowany na bazie własnych doświadczeń.

Pisałeś, że nie lubisz prostych i łatwych rozwiązań wiec może już nadszedł czas...  :wink2:

 

 

B. często można na forach wyczytać tego typu podobne kwiatki.

To chyba nie będziesz miał problemu z przytoczeniem choćby kilku przykładów. Będziemy mogli wtedy porównać bez problemu te kwiatki z tym moim :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Czepialstwo powiadasz? Czy sądzisz, ze ja oglądając tą intalkę powinienem wyjaśnienia każdego moim zdaniem istotnego szczegółu wyrywać Tobie z gardła? Nie ja ten temat zakładałem ale skoro już jest na forum to nie tylko aby go chwalić. Moim zdaniem takie "drobne" szczegóły jak stabilne mocowanie dystansu i usztywnienie miejsc jakich jak różnego rodzaju rewizje i otwory sprawiają, ze nawet zwykłe budżetowe woofery zmieniają bardzo na plus swoje oblicze. Z kolei gdy takie szczegóły montażowe są potraktowane po macoszemu, to podetną skrzydła na równi tym słabym i wysokiej klasy wooferom.

 

Nic w tym samochodzie nie zostało potraktowane po macoszemu. Właściciel auta chciał zrobić go dużo prościej i szybciej. Dostał jednak coś co wymyśliłem. Jeśli chodzi o mocowanie wooferów i tp rzeczy - wypowiedziałem się w tym temacie wcześniej.

 

 

 


Może i zagrał dobrze w 21l - nie mam powodu aby wątpić. Nie mam także powodu aby wątpić w opinię osób odsłuchujących Twoje auto
Ja za  to inaczej podszedłem niż Ty do tematu. Jednego dnia  usiadłem w aucie i sobie słuchałem 10.1 w 26 litrach. Następnego dnia dorzucone zostały najpierw 2l w klockach z MDF-u i posłuchałem, a później następne 2l i znowu posłuchałem. Trzeciego dnia klocki poszły precz i znów odsłuch. A wniosek jest taki, ze w 22l głośnik gra bardzo fajnie ale jeszcze lepiej w tych 26l. Wybacz ale jednak zalecenia konstruktorów  tego głośnika będą  zdecydowanie bardziej dla mnie wiążące niż Twoje spostrzeżenia.
A z wnękami w aucie jest zwykle tak, że są za małe na suba, który sobie upatrzyliśmy Kilka postów wcześnie całkiem nie bez powodu odesłałem Ciebie do mojego przepisu na suba we wnęce - bez specjalnych korowodów uzyskał byś 2 do 3l więcej a przy mocnych staraniach nawet 4 do 5l bez strat na jakości czy brzmieniu. Zapewniam Ciebie jednocześnie, że ten mój sposób na budowę suba w boczku nie jest powielaniem internetowego info ale mozolnie wypracowany na bazie własnych doświadczeń.
Pisałeś, że nie lubisz prostych i łatwych rozwiązań wiec może już nadszedł czas... 

 

Być może w twoim przypadku 26 litrów było ok. W moim systemie który zbudowałem w swojej bryce potraktowanie 10.1 pojemnością 22 litry było optymalnym rozwiązaniem , bez strat na rozciągnieciu pasma czy skierowaniu jego brzmienia w stronę - rockowego. 

 

Jeśli chodzi o skrzynię w Audi - być może osiągnąłbym 2-3 litry więcej. Tylko po co ? Jeśli ta skrzynia miała i tak większą pojemność i musiałem ją zmniejszać. Nie miałem jakiegokolwiek problemu ze zrobieniem wiekszej skrzyni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu spinka Panowie, a temat z początku był całkiem fajny.

 

Nie wiem czemu ale osobiście, jako przedstawiciel tych których na sprzęt pokroju HX-D2 zwyczajnie nie stać, nie odebrałem wpisu na temat 9855 jako ataku czy wyśmiewania.

Na dobrą sprawę osoba z w miarę normalnym podejście do CA powinna przytaknąć autorowi tej wypowiedzi. Obecnie właśnie sprzęty pokroju 9855, 9833 czy 80prs "królują na salonach", nie wspominając o 9835 czy 958, które to urosły do miana hi-end'u (cytując tytuły ogłoszeń ze znanego portalu aukcyjnego).

Chciał czy nie jest to półka niższa od h900, zestawu ODR, HX'a i pewnie jeszcze wielu innych nieprzyzwoicie drogich grajków. Że Bartek-pl nie ma tego wystrojonego na tip-top też się nie dziwię. Sprzęt (mowa o H900) ma potężne możliwości, głośniki też są raczej wymagające nie wspominając już o aucie (już w poczciwym B5 nie jest łatwo przez wzgląd na pochylenie przedniej szyby). Nie zmienia to faktu, że sprzęt ma mega potencjał.

 

Co do lansu ... gdzie w regulaminie jest napisane, że pokazywanie instalki za większą ilość diengów niż ...zł jest zabronione. Ma chłop swoją pasję, ma na to pieniądze i ma prawo jak każdy inny pokazać co mu tam w aucie pogrywa. Tyle w temacie.

Najgorsze jest to, że przez takie nagonki coraz mniej nowych tematów pojawia się w dziale "instalacyjnym", a szkoda bo zawsze można by coś podpatrzeć i zaaplikować u siebie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu spinka Panowie, a temat z początku był całkiem fajny..

 

Co do lansu ... gdzie w regulaminie jest napisane, że pokazywanie instalki za większą ilość diengów niż ...zł jest zabronione. Ma chłop swoją pasję, ma na to pieniądze i ma prawo jak każdy inny pokazać co mu tam w aucie pogrywa. Tyle w temacie.

Najgorsze jest to, że przez takie nagonki coraz mniej nowych tematów pojawia się w dziale "instalacyjnym", a szkoda bo zawsze można by coś podpatrzeć i zaaplikować u siebie ;)

O to mi też chodzi :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego usprawiedliwianie dlaczego nie gra.

 

Nie wiem czy nie gra, nie słuchałem auta (rozumiem, że Ty tak bo piszesz wprost), ponadto nigdzie tego nie pisałem, a już na bank nie usprawiedliwiam nikogo i niczego. Podchodząc zdroworozsądkowo zakładam, że sprzęt może nie być finalnie wystrojony, bo to nie grajek z 5 ustawieniami dla low/mid/high, które można oblecieć w ciągu miesiąca.

Bardzo możliwe, że "nie gra" w przypadku tego setupu to i tak o niebo lepiej niż moje "gra" (chociaż to akurat słaby punkt odniesienia ;) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie raptem rok już jest instalacja.

 

Z perspektywy osoby, która pracuje normalnie na tygodniu (i czasami weekendami), ma Rodzinę i 3 letnią Córę, która absorbuje mnóstwo czasu, chce czasami porobić coś innego niż grzebanie przy aucie, a przy tym posiada duuuuuuuuużo mniej zaawansowany system w swoim aucie, który próbuje zgrać do kupy już od około 2,5 roku .... mogę powiedzieć Ci, że rok to całkiem niedługo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam Bartka. Nie znam też Ciebie i nie rozumiem skąd tyle jadu odnośnie jego instalki.

Zakładam natomiast, że albo nie wiesz o czym piszesz dając za przykład, że posiadanie instalacji od roku obliguje do jej wystrojenia na maksa uwzględniając, że w międzyczasie źródło uległo zmianie na "kombajn" możliwości jakim jest H900, albo masz coś do opchnięcia i tylko zerkasz jak licznik postów nieuchronnie zbliża się do 50 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko się czyta te wasze wypociny .....

 

instalkę podglądałem już dosyć dawno na fejsie u CASKP  I wygląda naprawdę profi.

U siebie robiłem wszystko sam i daleko mi do poziomu wykończenia   jaki jest zaprezentowany tutaj

 

sam mam podobnie auto A4 B6  i wiem jakie ma mankamenty to auto posiada i ile czasu potrzeba by zestroić wszystko w grającą całość w 2way a co dopiero w 3 way  ( daszek nad zegarami i inne smaczki konstrukcyjne) ale podobne problemy napotyka się w każdym samochodzie niezależnie od wartości użytych klocków .

 

powodzenia dla autora tematu 

w uzyskaniu satysfakcjonującego grania  bo to zawsze wymaga czasu i samozaparcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przeciwieństwie do Ciebie starałem się argumentować swoje wypowiedzi, a nie rzucać jedynie krótkimi frazesami.

Jeśli chcesz dodać coś konstruktywnego na poparcie swoich racji to chętnie poczytam ale daruj sobie prywatne jazdy, bo w pewnym wieku to nie przystoi ;)

 

Zgodnie z zasadą NKT kończę tę bezcelową polemikę co by nie zaśmiecać bardziej tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

"Hejty" zaczęły się od momentu sarkastycznego pociśnięcia po "sprzętach pokroju Alpine 9855". Jakoś nie zauważyłem wcześniej ataku na "nowobogackość" i wypominania hajendów.

 

 

Alpine 9855R gra kiepsko i to jest fakt. Tak samo jak Genesis Dual Mono, bądź DLS A3, który jak widać jest w tej instalacji - to nie są dobre klocki. Czy stwierdzanie faktu jest hejtem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...