-
Postów
887 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O CASKP
- Urodziny 27.02.1975
Kontakt
-
GG
1894426
-
Strona WWW
http://www.audiocar.pl
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Mielec
-
Zainteresowania
Car Audio, Home Audio, Fotografia
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia CASKP
-
Czasami trzeba coś zrobić aby nie wyglądało to jak pająk testowy
-
-
-
Każdy ...
-
Sprzedam dwie sztuki Sony XES M1 . Wzmacniacze zakupiłem jako nowe w pudełkach. Przeszły pełen serwis. Dla zainteresowanych mogę wykonać pomiar każdej sztuki . Cena - 2800 zł szt .
-
Wracając do instalacji - udało się zmieścić wszystko pod zabudową która jest od początku tego auta .
-
Muszę wziąć głębszy oddech górskiego powietrza:) Ferie. Przecież to oczywiste, że piszę szerzej skoro piszę to na... otwartym forum. Nie tracąc czasu urlopu - pociągnąłem wątek na fragmencie Twojej wypowiedzi. Przecież to zwykła dyskusja o jednym z fragmentów toru a nie tłumaczenie zasad działania czy próba wywarcia wrażenia. Będą/były inne formy/realizacje to i ludzie je pokażą. Póki co nie widzę 3 czy 5 wariacji, o których można rozmawiać i oceniać walory czy funkcjonalność. Bo zwyczajnie w autach z aktualnymi DSP ich nie ma.
-
To prawda. Umik brzmienia nie zmierzy. Ale producenci urządzeń je mierzą. Inaczej nie byliby powtarzalni i zależni od pogody czy samopoczucia.
-
Jak sam wiesz, od chipsetu do zastosowania całości układu to długa droga. Tu mówimy o analogowej regulacji głośności w dwóch wersjach dla współczesnych DSP, które realizują to w cyfrze. Odseparowanej i zintegrowanej z DSP bądź Preamp. Najpierw trzeba znaleźć co autor miał na myśli pisząc algorytm do regulacji głośności. Dziwnym trafem na 8 pomierzonych DSP żaden nie reagował tak samo na dokładnie to samo 3db w atenuacji:) A na koniec "w praniu" przy odsłuchach też wychodzą różne kwiatki. Ludziom się wydaje, że można sobie układzik złożyć i będzie hulać z X Y Z. Tak łatwo to nie ma. Będzie hulać. Pytanie co to hulanie:)
-
Samo stosowanie a kompletne użycie dopasowane do toru to zupełnie inna kwestia. Separacja, zasilanie, logika, sterowanie... nie powstaną z niczego na kolanie. Ilość kanałów oraz programowalne funkcje też mają ograniczenia. Jak wszystko w elektronice. Wyżej karty katalogowej nie skoczy. W realu. Bo papier czy monitor przyjmą wszystko.
-
Mówiłem ci żebyś odpuścił . Michail do Master Analog Volume Control nie ma nic jak i do wzmacniaczy z samochodu Steve . Wiesz że gdzieś dzwony biły ale totalnie nie ogarniasz kierunku . Zacznij może w końcu robić coś w swojej instalacji, zajmij się samochodem bo w twoim temacie jest galeria klocków i nic poza tym . Proszę Administrację o usunięcie tej żenady z mojego wątku . Skończ trolowanie bo wątek nie jest Twój ani o Tobie .
-
Dopłacę, żebyś mnie uwolnił od pierożków z mięsem, arni i 7 innych wcieleń Grzesia o których nic nie wiem. Nie kieruj go do mnie na priv. Nie zamierzam go niczego uczyć, objaśniać , tłumaczyć , nakierowywać. Tak było przez ostatnie lata. Pass. To, że Grzesiu mówi, że coś jest albo ktoś coś zrobił to oznacza tylko - że Grzesio mówi. To samo tyczy się sterownika i modułów regulacji głośności. To że ktoś taką śpiewkę puścił a Grzesio powtarza jak mantrę - to jego problem nie mój . Jak pisałem wcześniej - wszystkie te wzmacniacze mam na stole. Klasyczny przegląd plus punkty pracy i dwie zmiany zgodnie z życzeniem zawodnika. Kto chce - może wpaść posłuchać. Epopeja pierogów z mięsem - zamknięta. Grześ - nie prowokuj. Nie śmieć w temacie. Zaistniałeś. Wystarczy
-
Następny dzień i rozdwojenie jaźni . W końcu Arki czy pierogi z mięsem ? Może jednak terapia ?
-
Wzmacniacze DLS CC, Cci seria Reference
CASKP odpowiedział(a) na polspeed temat w Wszystko o Sprzęcie Car Audio
Wymiana wzmacniacza cyfrowego na zestaw procesor + analogowe wzmacniacze nigdy nie jest downgrade . Wręcz przeciwnie . -
vw tiguan 2013r problem z konwerterem hi lo
CASKP odpowiedział(a) na bams temat w Wszystko o Sprzęcie Car Audio
Spróbuj konwentera Audison SLI 4 - zupełnie inna bajka