BULII Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 W 220 praktycznie nikt nie ruszał, a bmw na każdym zakręcie ktoś grzebie w bmw Kibicuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Natomiast głośnik/i które chcę włożyć w drzwi nie zdadzą egzaminu w komorze. Graja BDB w bass reflexie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiceq Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 W 220 praktycznie nikt nie ruszał, a bmw na każdym zakręcie ktoś grzebie w bmw KibicujeW220 akurat widzialem zrobione ale na zywo. Nie kazdy robi fotorelacje. Co do e91 to podejrzewam ze schemat jest taki ze po otrzymaniu wstepnego kosztorysu duzo ludzi rezygnuje, sam uswiadomilem raz dwie osoby z czym wiaze sie poprawne granie w bmw:) chociaz niektorym wystarcza dorzucenie suba, wysokotonowych i zmiana sredniotonowego w drzwiach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Rzeczywiście projektów e90/91 jest jak na lekarstwo ale co by nie mówić to stworzony przez głuchego Niemca, dość problematyczny samochód w kwestii audio. Może nie jakoś bardzo problematyczny ale jednak, skoro większość na forum bmw w temacie audio idzie w retrokit alpine, dedykowany zestaw u-dim albo co odważniejsi w logic7, który raczej też jest pomyłką biorąc pod uwagę rzeźbę przy jego montażu.zawsze wygodniej wstawić coś gotowego, ale jak pomyślę o kodowaniu tych modułów po ncs to rozpacz bierze. Auto nie tak tragiczne przy pracy jak się wydaje, pomijając drzwi to nawet przyjazne W temacie drzwi tak, jak piszesz-zeby wsadzić cokolwiek w niefabryczne miejsce trzeba rezać. Komory "wychodzą" praktycznie same po zrobieniu panela, natomiast co do pełnych drzwi zwróć uwagę, że głośnik wypadnie w miejscu, w którym jest taka blacha-wspornik od prowadnicy szyby i niestety głośnik zamiast grać w drzwi będzie właśnie grał w tą niesczęsną blachę…nic nie stoi na przeszkodzie żeby ją wyciąć wstępnie obadałem już temat i nie będzie tam jakiejś bardzo dużej przeróbki, ale do drzwi jeszcze daleka droga Gdzie robiłeś program i jakie hamownia wypluła cyferki?mam tu takiego czarodzieja lokalnie, nie jest to jakiś mega znany tuner, ale autka fajnie stroi.A myślałeś zróbić z alu blachy 2-3mm a do niej przykręcisz wzmacniacze . Powstanie w ten prosty sposób wieksza powierzchnia do oddawania z nich ciepła .Taki - ten, tego radiator . No i generalnie ciekawie się to przedstawia - kibicuje .Szczerze to nie przyszło mi to do głowy, a pomysł w sumie całkiem ciekawy. Z drugiej strony radiator to one mają wielki Jedno gdzie widzę potencjalny problem to z blachą alu trochę wolnej i trudniej się pracuje. Ciekawie się przedstawia, zobaczymy co finalnie z tego wyjdzie... ;)W220 akurat widzialem zrobione ale na zywo. Nie kazdy robi fotorelacje. Co do e91 to podejrzewam ze schemat jest taki ze po otrzymaniu wstepnego kosztorysu duzo ludzi rezygnuje, sam uswiadomilem raz dwie osoby z czym wiaze sie poprawne granie w bmw:) chociaz niektorym wystarcza dorzucenie suba, wysokotonowych i zmiana sredniotonowego w drzwiach:)Otóż to. Zapisuję w miarę dokładnie nad czym ile czasu spędziłem i jak to zaczyna się w całości liczyć to dopiero widać nakład pracy. Owszem, człowiek zawsze wie, że to dużo czasu, ale żeby aż tyle?!?... no właśnie - aż tyle.W 220 praktycznie nikt nie ruszał, a bmw na każdym zakręcie ktoś grzebie w bmw Kibicujethx, niby tak, ale właśnie chodzi o to jakie jest grzebanie... Coś pod SQL raczej średnio dostępne.Graja BDB w bass reflexie docelowo mają łamać kość piszczelową kickiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Graja BDB w bass reflexie oj nie prawda ;) testowałem i jest nie specjalnie ;) docelowo mają łamać kość piszczelową kickiem ;)Ciężki temat , ale da rade jak się postarasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 oj nie prawda ;) testowałem i jest nie specjalnie ;) Ciężki temat , ale da rade jak się postarasz z tym BR to chyba chodziło o pełne furtki.a czy będzie łamał - w audi na 1 komplecie było naprawdę nieźle. Inna sprawa, że woofery były już na skraju jak furtki będą beton (a tu chcę zastosować ciekawy patent podpatrzony na strefie z jednej fiesty... ) i woofer dobrze obsadzony to powinno się udać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mehow Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Revelator to nie woofer stworzony do przetwarzania kickbasu z prawdziwego zdarzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Revelator to nie woofer stworzony do przetwarzania kickbasu z prawdziwego zdarzenia.nie popadajmy w skrajność. To auto ma grać i na poziomie który reprezentuje sobą cały zestaw scana uważam, że woofer spełni pokładane w nim nadzieje.Jak jakiś woofer będzie zabijał kickiem to będzie brakowało czego innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Revelator to nie woofer stworzony do przetwarzania kickbasu z prawdziwego zdarzenia. Ale może właściciel tematu lubi go za inne zalety? ;-)Niech temat idzie swoim torem bez narzucania kierunku. :-)Na Burego także psy wieszaliście, że 185 muli, że basem daje itp itd.Powiedział nad nim, trzepie aż miło i co?Cisza, ale to standard na strefie, pierwsi do klepania za plecami, a potem woda w usta i nie ma tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 pavliq raczej nie da sie wyciąć blachy, która mam na myśli bo do niej przykręcona jest prowadnica szyby. W ogole ruszanie jej jest ryzykowne bo juz przy delikatnym zniekształceniu mogą byc pozniej cyrki z szyba. Jak rozbierzesz boczki, to zwróć uwagę w jaki sposób umieszczony jest mechanizm szyby i jak ona jest dokładnie wpasowana w konstrukcje drzwi. O żadnych, nawet milimetrowych przesunięciach raczej nie moze byc tu mowy jeżeli chcesz zeby dalej otwierała sie i zamykała bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 pavliq raczej nie da sie wyciąć blachy, która mam na myśli bo do niej przykręcona jest prowadnica szyby. W ogole ruszanie jej jest ryzykowne bo juz przy delikatnym zniekształceniu mogą byc pozniej cyrki z szyba. Jak rozbierzesz boczki, to zwróć uwagę w jaki sposób umieszczony jest mechanizm szyby i jak ona jest dokładnie wpasowana w konstrukcje drzwi. O żadnych, nawet milimetrowych przesunięciach raczej nie moze byc tu mowy jeżeli chcesz zeby dalej otwierała sie i zamykała bez problemów.spokojnie, coś się wymyśli, tu obciąć, tam wspornik dorobić, przykręcić, zabezpieczyć i jakoś będzie Wychodzę z założenia, że wszystko sie da, osobna kwestia ile to zajmie i czy jest sens. Tu jest sens i długo to nie będzie trwało (przynajmniej ten etap prac). Nakład pracy na całe auto jest tak duży, że nie mam jakiś specjalnych skrupułów, żeby ciąć boczki czy blachę pod nimi Ale może właściciel tematu lubi go za inne zalety? ;-)Niech temat idzie swoim torem bez narzucania kierunku. :-)Na Burego także psy wieszaliście, że 185 muli, że basem daje itp itd.Powiedział nad nim, trzepie aż miło i co?Cisza, ale to standard na strefie, pierwsi do klepania za plecami, a potem woda w usta i nie ma tematu.otóż to - ma swoje zalety, każdy ma swoje preferencje, a też jak się przyłożyć to i efekty można sensowne osiągnąć.Jak wyjdzie będzie wiadomo dopiero na końcu. Kiedy był wariant "mulący" a kiedy "kopiący" (nie wiem czy miałem okazję słuchać foki wtedy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Bury oczywiście masz rację. Szkoda, że tak wielu producentów i konstruktorów kolumn tego nie zauważyło, i matoly robią mu zazwyczaj wentylowana budkę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Bury oczywiście masz rację. Szkoda, że tak wielu producentów i konstruktorów kolumn tego nie zauważyło, i matoly robią mu zazwyczaj wentylowana budkę ;)Zdaje sobie sprawę co robią , ale zdecydowanie wolę granie w CL tego głośnika , a już szczególnie w aucie bo chyba o tym tu mowa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 pavliq trzymam kciuki zeby wyszlo Ci tak, jak chcesz, chociaż z autopsji wiem ze bedzie cieżko i dlatego czarno to widzę...Założę niedługo temat to zobaczysz jak u mnie to wyglada. BTW u mnie dwie hamowanie(drugi pomiar robiony dla pewności na zupełnie innej hamowni niż pierwszy) wypluly 281KM/612Nm i w zupełności mi to wystarcza, tyle ze ja mam RWD i 6MT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Zdaje sobie sprawę co robią , ale zdecydowanie wolę granie w CL tego głośnika , a już szczególnie w aucie bo chyba o tym tu mowa ;) Wiesz w aucie ciężko zapewne by było wygospodarować szczelną i zestrojona prawidłowo komorę BR w okolicach 30L :> QTS głosnika nawet wskazuje ze "powinny" sobie bdb poradzić w BR albo TL wolę granie w CL tego głośnika Mówiesz o TEC czy ori SS 4Ohm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Dodaję trochę zdjęć z prac nad zabudową. Na pierwszy ogień okienko "rewizyjne", element który pozwoli upchnąć oba piece (były odrobinę za długie): Na to poszła żywica (znów wykonane z mdf 3mm, jak dostało żywicy to zobiło się i sztywne i odporne przed wilgocią: Podłoga dla piecy i jej mocowanie (podoklejane kawałki mdf żeby było do czego przykręcić piec), całość wklejona na piankę: Zabudowa na aucie i przymiarka z piecami. Widać, że wszystko się zmieści, podłogi podnosić nie trzeba, pod zderzakiem się ładnie mieści i zostało jeszcze dużo miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Piknie ale na "żywo" lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Piknie ale na "żywo" lepiejna żywo nikt się nie będzie pod spód kładł ani do bagażnika wsiadał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Bardzo fajnie upchnales te piece, moze byc tylko problem z regulacja gainow bo będziesz musiał wszystko rozbierać ale ja u siebie mam podobnie tzn tez zeby cokolwiek wyregulować trzeba rozbierać bagażnik z tym, ze nie aż tyle co u Ciebie. Ja mam u siebie dwa wzmaki, jeden siedzi pod ta niepodnoszona częścią bagażnika zaraz za tylna kanapa, a drugi pod przbornikiem z narzędziami z lewej strony. Jednak bagażnik w e91 do najwiekszych nie należy i jedynym sensownym rozwiązaniem jest upchniecie wzmacniaczy pod spod. Planujesz suba? Jezeli tak to gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SadeXo Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Planujesz coś na osłonę tej dobudówki? Wydaje się bardzo blisko zderzaka. a to jak ktoś tobie przy... to może być nieciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Bardzo fajnie upchnales te piece, moze byc tylko problem z regulacja gainow Nie będzie problemów - tryb direct. Ew. odkręcić okienko rewizyjne i ponownie złożyć to jakaś 1h, a regulować gainy w aktywce trzeba raczej nieczęsto Planujesz suba? Jezeli tak to gdzie?Sub za sprawą Szymona będzie Udało się zdobyć DLS UR12.Jak czas pozwoli to odlew z prawej strony bagażnika. Po wstepnych oględzinach 30 litrów bez większego problemu powinno udać się uzyskać.Planujesz coś na osłonę tej dobudówki? Wydaje się bardzo blisko zderzaka. a to jak ktoś tobie przy... to może być nieciekawie.jak w tył ktoś wjedzie to osłona nic nie da. Od zderzaka jest teraz dobre 30cm jeszcze, a sama dobudówka jakoś drastycznie tego dystansu nie zmieniła.Ciekaw jestem swoją drogą jak z ubezpieczeniem w takie sytuacji - czy ten kto wjedzie płaci za specyficzną zawartość bagażnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Patrząc na zabudowę, do pedału hamulca będziesz musiał czujnik zbliżeniowy zamontować, co by stopy załączył zanim zaczniesz hamować, ale pomysł na wsadzenie tam piecy - fajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Ciekaw jestem swoją drogą jak z ubezpieczeniem w takie sytuacji - czy ten kto wjedzie płaci za specyficzną zawartość bagażnika?Powinno byc to uznane jako szkoda w mieniu ale zeby tak było musisz ubezpieczyć ten sprzęt oddzielnie albo "dopisać" u ubezpieczyciela do ubezpieczenia samochodu jako dodatkowe wyposażenie, o ile pójdzie na taki układ w przypadku car-audio. Miałem z tym styczność jak "zbudowałem" sobie subaru-nowy silnik, cały zawias itp itd i samochód z rocznika 1997 ubezpieczony był na prawie 50k pln, z tym ze składka tez była dosc wysoka dzięki temu bo figurowało to jako "indywidualne ubezpieczenie specjalne". No i nie było to także proste bo musiałem mieć na wszystko rachunki i jeszcze dodatkowo powołać rzeczoznawcę do wyceny itd. Generalnie dosc zagmatwana sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 czy ten kto wjedzie płaci za specyficzną zawartość bagażnika? maglowałem niedawno temat tylko u mnie chodziło o maty i czas. Za nic nie chcieli zwróć kasy, jednak przy opcji warsztat wszystko zostało naprawione i rozliczone. Po zakończeniu odbudowy oględziny i po problemie. Ze sprzętem jest podobnie. Problem tylko w tym że pewnych gratów już nie można dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 maglowałem niedawno temat tylko u mnie chodziło o maty i czas. Za nic nie chcieli zwróć kasy, jednak przy opcji warsztat wszystko zostało naprawione i rozliczone. Po zakończeniu odbudowy oględziny i po problemie. Ze sprzętem jest podobnie. Problem tylko w tym że pewnych gratów już nie można dostać czyli w razie konieczności temat jakoś do załatwienia, spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.