staH Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Ja tam na oponach jakoś bardzo nie oszczędzałem Goodyear Efficientgrip Performance kupiłem - chyba jeden z najlepszych wyborów w miarę ludzkiej cenie.Teraz chcę doprowadzić zawieszenie do dużo lepszego stanu bo na ostatnim przeglądzie (w sierpniu) miałem jakieś 50%, a zrobiłem od tego czasu przeszło 20tys + wymieniłem sprężyny na -25/30 w połowie tego dystansu.Zamówiłem te MTS'y - jutro u mnie będą. Cóż... zaryzykuję. Mam nadzieję, że nie będę musiał reklamować każdego z osobna po paru tys. KM.I zaraz po tym zabieram się za hamulce - złe nie są, ale tylne tarcze chciałyby chyba być wymienione. Przód jest całkiem ok, ale popiskuje jak się nagrzeje.Ogarnąć tylko temat jaki max wejdzie w felgę 15" (takie mam na zimę) ewentualnie, przejść też na 16" na zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Niestety niewiele osób ma takie podejscie. Większość patrzy tylko byle był bieżnik.Jak ktoś nie ma wyobraźni to patrzy tylko na bieżnik. Potem zdziwieni bo auto na wodzie jedzie jak po lodzie albo opona w trasie strzeliła. MTSJak trafisz dobre sztuki to będą śmigać. Heble, polecam klocki Ferodo i tarcze Otto Zimmermann (Ferodo też ok). Nie polecam za to ATE szczególnie power disc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarodziej Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 polecam klocki Ferodo Takie pytanko na boku. Czy trafiały się podróbki tych klocków? W poprzednim aucie, przy okazji serwisu kupiłem tarcze Brembo i klocki Ferrodo i powiem, że szału nie było, Hamowały gorzej niż seria. Aktualnie mam w aucie tarcze jeszcze seria, ale zmieniłem klocki na Bosch i powiem, że klocki żyleta. Musiałem przyzwyczaić się do delikatnego wciskania pedału hamulca, bo stawały dęba i jakoś nie tracą specjalnie na sile po zgrzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Nie polecam za to ATE szczególnie power disc. Co z nimi nie tak? Zastanawiałem się nad zakupem za jakiś czas takich tarcz razem z klockami tej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Oryginalne klocki bosha sa bardzo dobre Miałem poprzednio teraz mam wlasnie ferrodo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Takie pytanko na boku. Czy trafiały się podróbki tych klocków? W poprzednim aucie, przy okazji serwisu kupiłem tarcze Brembo i klocki Ferrodo i powiem, że szału nie było, Hamowały gorzej niż seria. Aktualnie mam w aucie tarcze jeszcze seria, ale zmieniłem klocki na Bosch i powiem, że klocki żyleta. Musiałem przyzwyczaić się do delikatnego wciskania pedału hamulca, bo stawały dęba i jakoś nie tracą specjalnie na sile po zgrzaniu. Bladego pojęcia nie nie mam czy zdarzają się podróbki. Wiem, że trafiają się opinie iż coś było nie tak ale bardzo rzadko i nie wiem czy to nie z powodu złego montażu bądź stanu tarcz (opinie z a4forum). Ogólnie montuje dużo takich zestawów i wszyscy są bardzo zadowoleni (nie piszczą, nie pylą się i dobrze hamują, zużywanie się w normie). Polecam.Co z nimi nie tak? Zastanawiałem się nad zakupem za jakiś czas takich tarcz razem z klockami tej firmy.Pylą się klocki, hamuje to średnio. Tarcze nawet przy prawidłowym montażu i toczeniu piast lubią się skrzywić. Są zatwardziali fani tej marki ( kiedyś szły na pierwszy montaż itp) ale w chwili obecnej dzieją się z nimi dziwne rzeczy. Cena nie odpowiada jakości. Z power discami dzieją się jeszcze jakieś inne rzeczy ale nie chce pisać bzdur bo sam ich nie montuje a dokładnej opinii zaufanego człowieka jeszcze nie zasięgnąłem do końca. Wiem tylko, że kategorycznie odradzał. NIe kwestionowanym liderem wśród tarcz jest Otto Zimmermann. Po co kombinować skoro są sprawdzone marki? OZ + Ferodo (tani Premier lub extra DS) i jest malina bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie1984 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Macie Panowie jakieś doświadczenia z marką TEXTAR? Przymierzam się właśnie do wymiany tarcz i kolcków w mojej A4 B5 i podobno to bardzo dobry produkt. Rzecz jasna, wolę przed dokonaniem decyzji zasięgnąć języka u osób, które z takimi zagadnieniami mają częstsze kontakty. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Macie Panowie jakieś doświadczenia z marką TEXTARTak, ja kupiłem u siebie zestaw na przód i tył do Mazdy 6. Po 2 miesiącach są do wyrzucenia, bo dostały bicia. Założone zgodnie ze sztuką.Hamują b. dobrze, ale z wyższych prędkości biją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 A dostały bicia bo się wykrzywily od temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 To z czego są zrobione? Nie hamowałem ostro przez powiedzmy 200 - 300 km. Nie pierwsze moje auto i nie pierwsze hamulceNie było żadnej sytuacji, żeby mogły się skrzywić. Żadnego hamowania mocnego przez kałuże np nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoVU Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Ja w drugim aucie juz mam tarcze i klocki Ferodo. W jeszcze poprzednim byly tarcze Brembo i klocki Ferodo. Seria Premier (te tansze). Hamowanie sporo lepsze od seryjnych, zuzycie wolne i rozgrzanym tarczom kaluze niestraszne. Najwazniejsze, to kupowac w hurtowni motoryzacyjnej, a nie w sklepie u pana Gienka czy na alledrogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarodziej Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Ja w drugim aucie juz mam tarcze i klocki Ferodo Najwazniejsze, to kupowac w hurtowni motoryzacyjnej, a nie w sklepie u pana Gienka czy na alledrogo. Czyli jednak można trafić na podróbki. Ja kupowałem u znajomego w sklepie, on zamawiał w hurtowni, więc chyba poprawna droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 W tej chwili najlepiej nic nie kupować na allegro. Co tam się dzieje to głowa mała. Co do textara to opinie kiedyś miał dobre ale pewnie podupadli na jakości. Wiem, że Pagid się jeszcze jako tako trzyma. Serio chcecie eksperymentować na heblach? Najlepsze firmy są parę zł droższe od tych wątpliwej jakości. Opony, zawias, heble. Tu niestety trzeba płakać i kłaść kasę, kupować co najlepsze w naszym zasięgu. Co do o opinii o danych produktach. Tu też nie można jednoznacznie powiedzieć, że textar jest be a ferodo super. Wiem jak kowale ze stodoły potrafią montować tarczę. Każdy oszczędza na mechaniku żeby było jak najtaniej a potem zdziwko bo coś nawaliło i jakaś tam firma zła bo oczywiście spec się do błędu nie przyzna. Ciekaw jestem ilu mechaników zakłada czujnik zegarowy i sprawdza piasty przy wymianie tarcz. Powiedz jednemu z drugim o czymś takim to Cię śmiechem zabije. Dużo trafia się też np z posmarowanymi piastami pod tarczami (smar miedziany itp). To podstawowy błąd a wielu go stosuje mimo tego, że marnuje jeszcze swój smar (może w dobrej woli to robią no ale to błąd). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 No i muszę teraz znów kasę wybulić na heble, a nie wiem co kupić... Masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Ja u siebie w mazdzie wymieniłem na ATE tarcze i klocki. Działa idealnie. Troche pyla ale klocki powinny pylic. Mam juz 30k ten zestaw. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoVU Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 ja dzisiaj wymienilem postojowki z przodu, bo sie france spalily obie w miedzyczasiedo tego kable i swiece na nowe ngk wymienione - nie bez przygod, bo na 4 garze najpierw wyrwal mi sie kabel z fajki, potem fajke w kawalkach wyszarpywalem, bo zamiast zejsc ze swiecy, to sie rozrywala... a na koniec wygrzebywalem kawalek plastiku z gniazda swiecy, co mi sie byl odlamal od probowki, ktora probowalem resztki fajki wydobyc...ale 60 tys. km na 1 komplecie swiec (ngk) i kabli (bosch) zrobilem ...na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarodziej Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Padaczka przeszła dziś przegląd serwisowy, wymienione świece, filtry, płyny ustrojowe. Spokój na następny rok....mam nadzieję. Niedługo urodziny, 200k na liczniku, póki co bez poważnych awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Dzisiaj taka sytuacja... http://naforum.zapodaj.net/images/dd96f49f71f5.jpg W nagrodę go umyjeAle bez odkurzania bo mnie rudy wku...ł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Moja kura w nagrodę dostała moda w Dynosofcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Sam soft? Czy jeszcze jakieś mody? Jak długo masz ten silnik i jakie spostrzeżenia Jacku? Aaa bym był zapomniał wymieniłem cewkę w Tico hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Samochód mam od lutego zeszlego roku, nakulane 56kkm, trochu bierze olej, ale teraz co nie bierze.... z tych nowych:/ robiony sam soft, wiecej sie nie oplaca przy "ośce". Wrażenia pozytywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Jacek jaki koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Tez mi się to podoba sam myślałem o takim zabiegu ale jakoś zrezygnowałem a przydało by się zrobić hance z 140 na 180 ale nie ma aż takiej tragedii bo 10s do setki . Fajnie fajnie tez jestem ciekaw kosztów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Jacek jaki koszt? fajnie tez jestem ciekaw kosztów Jestem na forum octaviaclub.pl , cyklicznie są organizowane grupowe czipowania i sie zapisałem, koszt na "grupówce" wyniósł mnie 1000PLN brutto na fakturę a jak dzwoniłem kilka miesięcy wcześniej i pytałem o modyfikację jako indywidualny klient usłyszałem 2000-2200PLN w zależności czy komputer będzie trzeba wyciągać lub nie. Reasumując czipsowanie grupowe się opłaca, trzeba tylko na nie poczekać auto odstawiłem o 9:00, o 15'ej jak przyjechałem to jeszcze było strojone i w sumie odjechałem o 16ej z bananem na mordzie a przydało by się zrobić hance z 140 na 180W Leonie jak zrobiłem moda z 110 na 140KM, to był spory przeskok, z 11,2 samochód zszedł do 9,0s do setki, FUN był wtedy (2003rok) spory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Ponad 2 sek przy 30km ? Ładnie Szczerze zrezygnowałem ze względu na przebieg bo juz 140 tys i na słabe sprzęgło w CRV-KACH . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.