Skocz do zawartości

Samochody i co zrobiłeś dla swojego samochodu ...


dan124
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam na oponach jakoś bardzo nie oszczędzałem Goodyear Efficientgrip Performance kupiłem - chyba jeden z najlepszych wyborów w miarę ludzkiej cenie.
Teraz chcę doprowadzić zawieszenie do dużo lepszego stanu bo na ostatnim przeglądzie (w sierpniu) miałem jakieś 50%, a zrobiłem od tego czasu przeszło 20tys + wymieniłem sprężyny na -25/30 w połowie tego dystansu.

Zamówiłem te MTS'y - jutro u mnie będą. Cóż... zaryzykuję. Mam nadzieję, że nie będę musiał reklamować każdego z osobna po paru tys. KM.

I zaraz po tym zabieram się za hamulce - złe nie są, ale tylne tarcze chciałyby chyba być wymienione. Przód jest całkiem ok, ale popiskuje jak się nagrzeje.

Ogarnąć tylko temat jaki max wejdzie w felgę 15" (takie mam na zimę) ewentualnie, przejść też na 16" na zimę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Niestety niewiele osób ma takie podejscie. Większość patrzy tylko byle był bieżnik.

Jak ktoś nie ma wyobraźni to patrzy tylko na bieżnik. Potem zdziwieni bo auto na wodzie jedzie jak po lodzie albo opona w trasie strzeliła.

 

MTS

Jak trafisz dobre sztuki to będą śmigać. Heble, polecam klocki Ferodo i tarcze Otto Zimmermann (Ferodo też ok). Nie polecam za to ATE szczególnie power disc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


polecam klocki Ferodo

 

Takie pytanko na boku. Czy trafiały się podróbki tych klocków? W poprzednim aucie, przy okazji serwisu kupiłem tarcze Brembo i klocki Ferrodo i powiem, że szału nie było, Hamowały gorzej niż seria. Aktualnie mam w aucie tarcze jeszcze seria, ale zmieniłem klocki na Bosch i powiem, że klocki żyleta. Musiałem przyzwyczaić się do delikatnego wciskania pedału hamulca, bo stawały dęba i jakoś nie tracą specjalnie na sile po zgrzaniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko na boku. Czy trafiały się podróbki tych klocków? W poprzednim aucie, przy okazji serwisu kupiłem tarcze Brembo i klocki Ferrodo i powiem, że szału nie było, Hamowały gorzej niż seria. Aktualnie mam w aucie tarcze jeszcze seria, ale zmieniłem klocki na Bosch i powiem, że klocki żyleta. Musiałem przyzwyczaić się do delikatnego wciskania pedału hamulca, bo stawały dęba i jakoś nie tracą specjalnie na sile po zgrzaniu. 

Bladego pojęcia nie nie mam czy zdarzają się podróbki. Wiem, że trafiają się opinie iż coś było nie tak ale bardzo rzadko i nie wiem czy to nie z powodu złego montażu bądź stanu tarcz (opinie z a4forum). Ogólnie montuje dużo takich zestawów i wszyscy są bardzo zadowoleni (nie piszczą, nie pylą się i dobrze hamują, zużywanie się w normie). Polecam.

Co z nimi nie tak? Zastanawiałem się nad zakupem za jakiś czas takich tarcz razem z klockami tej firmy.

Pylą się klocki, hamuje to średnio. Tarcze nawet przy prawidłowym montażu i toczeniu piast lubią się skrzywić. Są zatwardziali fani tej marki ( kiedyś szły na pierwszy montaż itp) ale w chwili obecnej dzieją się z nimi dziwne rzeczy. Cena nie odpowiada jakości. Z power discami dzieją się jeszcze jakieś inne rzeczy ale nie chce pisać bzdur bo sam ich nie montuje a dokładnej opinii zaufanego człowieka jeszcze nie zasięgnąłem do końca. Wiem tylko, że kategorycznie odradzał. NIe kwestionowanym liderem wśród tarcz jest Otto Zimmermann. Po co kombinować skoro są sprawdzone marki? OZ + Ferodo (tani Premier lub extra DS) i jest malina bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie Panowie jakieś doświadczenia z marką TEXTAR?

 

Przymierzam się właśnie do wymiany tarcz i kolcków w mojej A4 B5 i podobno to bardzo dobry produkt. Rzecz jasna, wolę przed dokonaniem decyzji zasięgnąć języka u osób, które z takimi zagadnieniami mają częstsze kontakty.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Macie Panowie jakieś doświadczenia z marką TEXTAR

Tak, ja kupiłem u siebie zestaw na przód i tył do Mazdy 6. Po 2 miesiącach są do wyrzucenia, bo dostały bicia. Założone zgodnie ze sztuką.

Hamują b. dobrze, ale z wyższych prędkości biją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w drugim aucie juz mam tarcze i klocki Ferodo. W jeszcze poprzednim byly tarcze Brembo i klocki Ferodo. Seria Premier (te tansze). Hamowanie sporo lepsze od seryjnych, zuzycie wolne i rozgrzanym tarczom kaluze niestraszne.

 

Najwazniejsze, to kupowac w hurtowni motoryzacyjnej, a nie w sklepie u pana Gienka czy na alledrogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja w drugim aucie juz mam tarcze i klocki Ferodo

 

 

 

Najwazniejsze, to kupowac w hurtowni motoryzacyjnej, a nie w sklepie u pana Gienka czy na alledrogo.

 

 

Czyli jednak można trafić na podróbki. Ja kupowałem u znajomego w sklepie, on zamawiał w hurtowni, więc chyba poprawna droga.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili najlepiej nic nie kupować na allegro. Co tam się dzieje to głowa mała.  Co do textara to opinie kiedyś miał dobre ale pewnie podupadli na jakości. Wiem, że Pagid się jeszcze jako tako trzyma.

 

Serio chcecie eksperymentować na heblach? Najlepsze firmy są parę zł droższe od tych wątpliwej jakości. Opony, zawias, heble. Tu niestety trzeba płakać i kłaść kasę, kupować co najlepsze w naszym zasięgu.

 

Co do o opinii o danych produktach. Tu też nie można jednoznacznie powiedzieć, że textar jest be a ferodo super. Wiem jak kowale ze stodoły potrafią montować tarczę. Każdy oszczędza na mechaniku żeby było jak najtaniej a potem zdziwko bo coś nawaliło i jakaś tam firma zła bo oczywiście spec się do błędu nie przyzna. Ciekaw jestem ilu mechaników zakłada czujnik zegarowy i sprawdza piasty przy wymianie tarcz. Powiedz jednemu z drugim o czymś takim to Cię śmiechem zabije. Dużo trafia się też np z posmarowanymi piastami pod tarczami (smar miedziany itp). To podstawowy błąd a wielu go stosuje mimo tego, że marnuje jeszcze swój smar (może w dobrej woli to robią no ale to błąd).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj wymienilem postojowki z przodu, bo sie france spalily obie w miedzyczasie

do tego kable i swiece na nowe ngk wymienione - nie bez przygod, bo na 4 garze najpierw wyrwal mi sie kabel z fajki, potem fajke w kawalkach wyszarpywalem, bo zamiast zejsc ze swiecy, to sie rozrywala... a na koniec wygrzebywalem kawalek plastiku z gniazda swiecy, co mi sie byl odlamal od probowki, ktora probowalem resztki fajki wydobyc...

ale 60 tys. km na 1 komplecie swiec (ngk) i kabli (bosch) zrobilem :hyhy:

 

...na LPG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Jacek jaki koszt?

 

 


fajnie tez jestem ciekaw kosztów

 

Jestem na forum octaviaclub.pl , cyklicznie są organizowane grupowe czipowania i sie zapisałem, koszt na "grupówce" wyniósł mnie 1000PLN brutto na fakturę  :hyhy:  a jak dzwoniłem kilka miesięcy wcześniej i pytałem o modyfikację jako indywidualny klient usłyszałem 2000-2200PLN w zależności czy komputer będzie trzeba wyciągać lub nie. Reasumując czipsowanie grupowe się opłaca, trzeba tylko na nie poczekać:) auto odstawiłem o 9:00, o 15'ej jak przyjechałem to jeszcze było strojone i w sumie odjechałem o 16ej z bananem na mordzie  :wink:

 

 


a przydało by się zrobić hance z 140 na 180

W Leonie jak zrobiłem moda z 110 na 140KM, to był spory przeskok, z 11,2 samochód zszedł do 9,0s do setki, FUN był wtedy (2003rok) spory :cisza:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...