Skocz do zawartości

Samochody i co zrobiłeś dla swojego samochodu ...


dan124
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 


Jeśli chodzi o zarowki to powodem ich palenia jest stan instalacji elektrycznej w samochodzie
Kostka i kable

 

Niby racja, ale ja miałem ciekawy przypadek w poprzednim aucie. Regularnie przepalała się lewa żarówka, średnio co 4-6 miesięcy. Raz odżałowałem kasy i kupiłem takie mega Phillips, padły obie w miesiąc. No to kupiłem najgorsze i najtańsze badziewie w Biedronce, akurat promocja była. Chyba nawet 10 zł nie dałem za dwie żarówki H4. Świeciły 3 lata  i nawet jak samochód odjeżdżał na złom to żarówki działały ;-)

Przy instalacji nic nie robiłem. 

A żeby nie było OT, to ja skończyłem dziś definitywnie drzwi, poskładane i w końcu grają jak trzeba :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Ja myślę że większy wpływ może mieć napięcie;) Żarówki są na 12v a na odpalonym silniku dostają ponad 14v(w testach żarówek często jest podana wartość 13,2v dla testu). Już po głowie nawet stabilizator mi chodził dla żarówek:D
Żarówki klękają również od spadków napięcia- nie lubią tego. Czym bardziej wysilone (+milionpińcet) tym delikatniejsze.

Kiedyś (prawie 20 lat temu) też miałem problemy z żarówkami. Musiałem wymieniać średnio co 2 tygodnie i to w świeżym aucie. Grałem oczywiście mocno, nie uwierzycie co przedłużyło żywot żarówek do nawet roku :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Żarówki klękają również od spadków napięcia- nie lubią tego.

 

x2

 

Pa za tym:

 

Stosowanie żarówek o przewoltowanym żarniku typu +30% +50%

Obluzowane / popękane uchwyty reflektora

Niski profil opony

Duże ciśnienie w oponach

Dziurawe drogi

Niepoprawny montaż żarówki ( dotykanie palcami bańki )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było samego OT z mojej strony to dodge dostał nowy pasek i rolki, poduszkę silnika, filtr powietrza, wymienione węże przy jakimś dziwnym ustrojstwie na układzie paliwowy i dokładne odkurzanie całego wnętrza :) Vectra dostała letni setup ogumienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poprawiłem instalacje

Poprawiłem połączenia i wymienilem wtyczki na nowe

Problem ustąpił

Sprawdziłem, nie wymyśliłem :wink:

 

Kondensator zapewne tez pomoże bo "ustabilizuje" prąd

Ale to nie jest wyleczenie problemu

Choc swoja droga ciekawy pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poprawiłem instalacje

Poprawiłem połączenia i wymienilem wtyczki na nowe

Problem ustąpił

No i pięknie.

U mnie wymiana wtyczek i innego rodzaju sprawy mijały się z sensem( nowe auto). Instalacja zrobiona jak trzeba.

Z mojej strony koniec tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


kondensator

 

Dwie Omegi temu jeździłem OA... w zimę paliła przy -28 bez problemu.. zawsze mówiłem, że kondek to drugi "aku"  :wink:

 

Omegę temu ten sam kondek uratował mi instalację... regulator napięcia postanowił podnieść napięcie.. napięcie skoczyło do 18V więc zaczął piszczeć... po otworzeniu bagażnika i cyferkach na wyświetlaczu było wiadomo co padło :) bez niego pewnie bym coś spalił...

Zamówiłem suba na alledrogo  :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...