Skocz do zawartości

Koszalin Car-Audio_Media i Morel Tempo 6 za 449 PLN- polaczony temat


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wystarczyłoby "znamy sytuację i ostro bierzemy się za to" - czyż nie? :wink:

 

 Moim zdaniem to nie jest miejsce na składanie jakichkolwiek deklaracji .

Nie dalej niż dwa tygodnie temu odbyło się spotkanie Dealerów Soni z przedstawicielem Morela i tam każdy miał okazje zgłosić swoje uwagi , czy to do dystrybutora czy bezpośrednio do Morela .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Zdecydowanie zbyt daleko to idzie.

Firma zapewne posiada jakąś strategię , ale żądanie jej ujawnienia na publicznym forum , chyba znacznie wykracza ponad zwyczajowo pojmowane formy, a i tez mało logiczne uprzedzać o swoich działaniach - skoro mają być skuteczne .

Tak sądzisz? Za daleko? :)

Zauważ, że próby dymania zwykłych szarych klientów, a w tym userów tego forum także wykraczają za ogólnie przyjęte normy - a o takich zachowaniach  przede wszystkim toczy się dyskusja w tym temacie.


 

 


Koniec tego OT co? Rowniez uwazam ze to jakis absurd roztrzasać takie kwestie na forum publicznym... Jest to ich wewnetrzna sprawa...

Nie ma sprawy, to Ty jesteś modem i Ty decydujesz :) ale gdy po tyłku zbiera klient to przestaje być wewnętrzną sprawą, jakiejkolwiek firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


oczekiwać wyjaśnień

To możesz się nie doczekać, bo najzwyczajniej w świecie osoba do której masz jakieś oczekiwania nie żadnych zobowiązań wobec Ciebie czy forum. Polityka firmy jaką prowadzą niekoniecznie powinna Was interesować.


gdy po tyłku zbiera klient

Czytając ten temat to oprócz tego że po tyłku zbiera klient to niektórzy wieszają psy na osobach nie mając żadnych do tego podstaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając fakt nierzetelności i wątpliwej uczciwości sprzedawcy, taka osoba może być dobrą alternatywą dla dystrybutora, jak Palikot był dla Tuska.

Jak dystrybutor chce się czegoś pozbyć pozwala działać żuczkom gnojniczkom i świat się kręci.

 

Najbardziej przerażają mnie wasze wpisy w temacie "czemu SONIA nic z tym nie robi".

A co to obchodzi konsumenta ?

Co go obchodzi że dystrybutor nie stoi na straży ceny detalicznej, aby wszyscy mieli po równo jak w socjalizmie ?

 

Jak będziecie niepokorni to dystrybutor przestanie wam dostarczać towar w tak dobrych cenach i stracicie podwójnie.

Taki proceder nazywa się zmową cenową.

Oczywiście przybicie pieczątki polskiego dystrybutora świadczy o oryginalności, a wszystko inne to podróbki (to jest sarkazm).

Komfort realizowania procedury gwarancyjnej za pośrednictwem oficjalnego dystrybutora to całkowicie inna kwestia ...

 

Przestańcie zamydlać oczy biednym konsumentom, bo albo część z was jest już tak wypaczona, że uważa dyktowanie ceny za normę, albo część zgrywa po prostu dobrych wujków, aby chronić własny interes.

Wiele razy kupowałem jakiś produkt z pominięciem polskiego dystrybutora i zawsze był to taki sam produkt jak z polskiego kanału.

Jak już wspomniałem procedura gwarancyjna to inna sprawa.

Nikt nigdy nie uszczęśliwił nikogo na silę, jeśli ktoś akceptuje ryzyko to jego sprawa.

Wszyscy jesteśmy dorośli i świadomie podejmujemy decyzje.

Traktowanie dystrybutora jako magicznej pigułki, która ochroni nas przez wirusem oszustwa, to pierwszy krok do nadużyć i wypaczenia idei wolnego rynku.

Oczywiście nikt nie nakaże pośrednictwa dystrybutora, ale są inne sposoby.

Wystarczy że ludzie zaczną wierzyć z cud pośrednictwa ...

 

Paweł S. rowery to taka sama bajka.

2 lata temu kupiłem rower za 2,5k. Chciałem 200zł taniej. Sprzedawca powiedział że nie może zejść z ceny ... ale da mi za to dodatków za 200zł  (które i tak musiałem kupić).

Ja zapłaciłem tyle samo a nawet mniej bo dostałem dodatków za trochę więcej niż 200zł.

Powiedz mi więc jaka relację sprzedawca w takim przypadku chroni ?

Sprzedawca<->Klient, czy sprzedawca<->dystrybutor ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłopot większości piszących w tym wątku polega na tym, że sami zarabiają na sprzedaży tych czy innych głośników i nie jest im na rękę, że na rynku pojawił się ktoś kto ten towar sprzedaje znacznie taniej. Pomijam tu kwestie wiarygodności i uczciwości poszczególnych graczy, bo jak znam życie na każdego znajdzie się paragraf. Dla mnie, jako typowego konsumenta, ważne jest żeby dostać dobry towar w dobrej cenie. Jeżeli zatem, towar oferowany w niższej cenie w niczym nie ustępuje temu w cenie niemal 2x wyższej, to po co przepłacać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Jeżeli zatem, towar oferowany w niższej cenie w niczym nie ustępuje temu w cenie niemal 2x wyższej, to po co przepłacać?

 

Czytałeś cały ten temat o tej firmie , która sprzedaje "prawie Tempo" , sprzedaje " woferki z rożnymi opisami w jednym komplecie" , "tnie maty na pół" co jest już oszustwem , no i NIE WYSTAWIA paragonów fiskalnych co już jest przestępstwem gospodarczym ściganym z urzędu , czy tylko cena Cię interesuje , bo powyższe praktyki mogą sprawiać, iż cena może być bardziej atrakcyjna od sugerowanej przed dystrybutora ceny rynkowej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To możesz się nie doczekać

 

Możesz mieć rację... szymon milczy a wystarczyło by napisał: "Nie jestem osobą uprawnioną do reprezentowania firmy ale problem zgłoszę i szefostwo zadecyduje jak podejść do sprawy" albo jakoś podobnie ale przepadło klepadło - wolał nabrać wody w usta i teraz udaje, że go tu całkiem nie ma.

 

osoba do której masz jakieś oczekiwania nie żadnych zobowiązań wobec Ciebie czy forum

 

A to już zależy od tego jak na sprawę będzie każdy z nas spoglądał.

Jak by nie patrzeć, to szymona wynagrodzenie i dochody całej Soni w jakiejś części generują userzy tego forum więc albo Sonia i jej pracownicy czują się w obowiązku albo nie - jak widać na chwilę obecną raczej nie czują się w obowiązku do czegokolwiek.

Można też reagować jak jd - gdy wątpliwości dotyczą towaru z jego dystrybucji to wyjaśnienia czy sprostowania pojawiają się bardzo szybko, ostatnio dwa razy miało to miejsce - raz przy okazji wątpliwości względem kleju na matach i drugi raz przy okazji dyskusji o subach RE. W jego przypadku nie ma dobijania się o info. To czy takie tłumaczenie albo sprostowanie trafia do zainteresowanych i ich zadowala, to już inna historia.

Ale można jszcze inaczej :) Sama Sonia Draga czuje się zobowiązana do udzielania wyjaśnień i oferuje je (podobno :) ) niemal jak na tacy. Pewnie jesteś trochę zdziwiony :D Z resztą sam zreknij -> https://wizytowka.rzetelnafirma.pl/1E69HW9F  Przecież nikt Soni kijami nie zapędzał do udziału w tym projekcie :hyhy:  więc tym bardziej uporczywe milczenie firmy mocno dziwi. Z jednej strony udział w projekcie Rzetelna Firma jest jak najbardziej godny naśladowania a z drugiej jakiekolwiek kontakty z tą łajzą  z Koszalina, o reputacji co najmniej podejrzanej nie są powodem do dumy.

Rozjaśniło Ci się już trochę? Nie interesują mnie żadne plany biznesowe czy strategie marketingowe w wykonaniu Soni albo innych firm, właczając w to ceny dla dystrybutora i dla użytkownika końcowego. Za to ciekawy jestem czy Sonia zdecyduje się zająć jasne i przejrzyste stanowisko względem kontaktow (albo ich braku) z cwaniaczkiem koszalińskim przede wszystkim ze względu na sprawy związane z ewentualnym serwisem i oryginalnością produktu oferowanego we własnej dystrybucji.

 

Polityka firmy jaką prowadzą niekoniecznie powinna Was interesować.

 

Pozwól, ze sam będę decydował w jakim kierunku mają iść moje zainteresowania i co powinienem robić a czego nie... nie będę dalej komentował tego co napisałeś, ze względu na przyzwoitość samą w sobie ma się rozumieć :)

Ale, że mam dziś całkiem dobry humor i jak widzę Ty jesteś forumowy świeżynek, to Ci coś podpowiem :) Mamy na forum taki dział: "Jestem tu nowy - dział dla początkujących" i w nim taki  jeden temat, w którym mógłbyś dopisać jedno zdanie... albo jeszcze lepiej ze dwa. Myślę, że bez problemu znajdziesz ten temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Rozjaśniło Ci się już trochę?

To jaki się cała sprawa z tymi Morelami ma wiem doskonale, więc nic mi się nie musi rozjaśniać. Z Szymonem widzę się niemal codziennie i stąd wiem, że wnioski które wyciągasz są całkowicie błędne.

 

 


jak widzę Ty jesteś forumowy świeżynek

A czy to ma cokolwiek do rzeczy? Tak, wolę się spotykać z ludźmi o wspólnych zainteresowaniach niż przesiadywać przed komputerem. Rozumiem też, że ilość napisanych przeze mnie postów czy też staż na forum zabrania mi zabieranie głosu i czyni mnie niegodnym dyskutować z Tobą na jakikolwiek temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sinoffie ten znaczek rzetelna firma się kupuje za miesięczna opłatę i bardziej działają jako windykacja, czyli mydlenie oczu

Ja to wiem i Ty to wiesz :D no a teraz to  już na pewno wie o wiele więcej osób :hyhy:

 

 

To jaki się cała sprawa z tymi Morelami ma wiem doskonale, więc nic mi się nie musi rozjaśniać. Z Szymonem widzę się niemal codziennie i stąd wiem, że wnioski które wyciągasz są całkowicie błędne.

Ja mam akurat w gębokim poważaniu to czy się z szymonem spotykasz i co z nim robisz ba! może nawet masz rację, ze całkowicie się mylę, tylko jest jeden problem - Ty zacząłeś tokować a szymon zapomniał języka w gębie a to właśnie jego argumentów chciałem wysłuchać a nie Twojej paplaniny wypranej z treści.

 

 

A czy to ma cokolwiek do rzeczy? Tak, wolę się spotykać z ludźmi o wspólnych zainteresowaniach niż przesiadywać przed komputerem. Rozumiem też, że ilość napisanych przeze mnie postów czy też staż na forum zabrania mi zabieranie głosu i czyni mnie niegodnym dyskutować z Tobą na jakikolwiek temat.

Ano ma do rzeczy. Jest kilka elementarnych i podstawowych słów a do tego całkiem magicznych na przykład takich jak "proszę" czy "dziękuję". W Twoim przypadku brakło innego, zwykłego i banalnego ale także magicznego "cześć". Zanim następny raz zaczniesz mówić mi co powinienem robić i zanim napiszesz kolejną porcję pierdół idź się przywitać do wątku powitalnego bo właśnie tam starałem się w poprzednim moim poście Ciebie w miarę bezboleśnie odesłać. A ilość postów? Miej nawet i dwa ale niech jeden będzie powitalny - wtedy rozmowa z Tobą będzie miała sens. A tak będe określał Twoje zachowanie  jako... no właśnie :)  Najlepiej sam wybierz i dopasuj określenie pasujące do Twojej postawy, tylko proszę... nie popadaj w samozachwyt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj ile Twoich ostatnich postów wniosło istotnego do tematu oprócz obrażania i wtedy zastanów się co jest paplaniną wypraną z treści. Tak więc korzystając z Twoich rad odpuść sobie PROSZĘ nazywanie słów kolegów z forum


paplaniną wypraną z treści

 

 


kolejną porcją pierdół

Dziękuję Sinoff za lekcję kultury... Pełen szacunek za upominanie mnie o jak się mam zachowywać, podczas gdy sam prezentujesz taką postawę. Dziękuje Wszystkim, tyle ode mnie w tym temacie.

MW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając fakt nierzetelności i wątpliwej uczciwości sprzedawcy, taka osoba może być dobrą alternatywą dla dystrybutora, jak Palikot był dla Tuska.

Jak dystrybutor chce się czegoś pozbyć pozwala działać żuczkom gnojniczkom i świat się kręci.

 

Najbardziej przerażają mnie wasze wpisy w temacie "czemu SONIA nic z tym nie robi".

A co to obchodzi konsumenta ?

Co go obchodzi że dystrybutor nie stoi na straży ceny detalicznej, aby wszyscy mieli po równo jak w socjalizmie ?

 

Jak będziecie niepokorni to dystrybutor przestanie wam dostarczać towar w tak dobrych cenach i stracicie podwójnie.

Taki proceder nazywa się zmową cenową.

Oczywiście przybicie pieczątki polskiego dystrybutora świadczy o oryginalności, a wszystko inne to podróbki (to jest sarkazm).

Komfort realizowania procedury gwarancyjnej za pośrednictwem oficjalnego dystrybutora to całkowicie inna kwestia ...

 

Przestańcie zamydlać oczy biednym konsumentom, bo albo część z was jest już tak wypaczona, że uważa dyktowanie ceny za normę, albo część zgrywa po prostu dobrych wujków, aby chronić własny interes.

Wiele razy kupowałem jakiś produkt z pominięciem polskiego dystrybutora i zawsze był to taki sam produkt jak z polskiego kanału.

Jak już wspomniałem procedura gwarancyjna to inna sprawa.

Nikt nigdy nie uszczęśliwił nikogo na silę, jeśli ktoś akceptuje ryzyko to jego sprawa.

Wszyscy jesteśmy dorośli i świadomie podejmujemy decyzje.

Traktowanie dystrybutora jako magicznej pigułki, która ochroni nas przez wirusem oszustwa, to pierwszy krok do nadużyć i wypaczenia idei wolnego rynku.

Oczywiście nikt nie nakaże pośrednictwa dystrybutora, ale są inne sposoby.

Wystarczy że ludzie zaczną wierzyć z cud pośrednictwa ...

 

 

Ze wszystkim się zgadzam, polemizować nawet nie mam zamiaru z jedną małą uwagą, jeśli jeszcze raz zobaczę temat w stylu " Buu gość z Car Audio Media mnie oszukał"  albo "Koledzy pomóżcie, czy to jest oryginalny tweeter z zestawu tempo", to będę pierwszym , który się zaśmieje w twarz takiemu delikwentowi i spuści go po rynnie ze słowami "Widziały gały co brały".

Przecież idąc Twoim tokiem myślenia, działa wolny rynek, i skoro można coś mieć za mniej to czemu nie? Prawda? Skoro świadomie chce mieć za mniej od oszusta, to niech potem jeden z drugim nie płacze, bo skoro wytarł du...ę papierem ściernym, to teraz niech go piecze. Niech wolny rynek będzie z Tobą. Dziękuję i pozdrawiam.  :wink:  

 

ps. A jeśli jeszcze wytłumaczyłbyś mi w swojej zawiłej logice , jak rozumiesz pojęcie "cena detaliczna" i po co się jej używa to będę wdzięczny, bo dla mnie osobiście jest różnica pomiędzy "cena detaliczna" (sztywna! i odpowiednio prędzej skalkulowana) oraz "sugerowana cena detaliczna"(róbta co chceta, sprzedawajta nawet poniżej kosztów jaśli Was stać).http://1.2.3.9/bmi/www.strefacaraudio.pl/public/style_emoticons/default/sly.gif 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sinoff przydałoby się zmienić avatar z Jokera na Dwie Twarze  :rotfl:

 

 


Dystrybutor ma wyłączność, nie tylko ten od Hertza, a wyłączność to właściwie monopol na ustalenie ceny dla konkretnego wyrobu. Przyszła dostawa HSK ale nie do wyłącznego dystrybutora i skończyły się sztywne ceny. Komu najbardziej zależy na utrzymaniu wcześniej ustalonych cen i ko dostanie najbardziej po tyłku to wiadomo, a nie będzie to tylko przedstawiciel Hertza. Najprościej wtedy jest podważyć jakość/wiarygodność produktu, część potencjalnych nabywców zrezygnuje z zakupu. A kupić warto, bo tanie HSK z alle to propozycja zdecydowanie lepsza niż jakikolwiek zestaw odseparowany do 500pln, całkiem niezły pomysł na prezent, tym bardziej że już święta całkiem blisko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie narzekam na interesy z Michasiem to dla mnie sama przyjemność sprzęt można u niego kupić w dobrej cenie, jak zaczyna coś kręcić to wystarczy szepnąć mu parę słów o Inspekcji Handlowej :wink2: od razu mięknie i można ubijać interes. Ogólnie odradzam ugadywać się z nim przez tel. lub kupować przez internet u niego darmowa wysyłka kosztuje 20-50zł i jest wciskana jako ubezpieczenie. A wracając do jego super promocji to widzę że aktualnie ma Morel Tempo 6 w dobrej cenie tyle że nie wiadomo o co w tym chodzi bo na jednej aukcji ma nowe za 449zł a na kilku innych w tej samej cenie używane :kwasny:.

Skąd ja znam ten numer na ubezpieczenie przesyłki?!, też dałem się na to nabrać przy kupowaniu poprzez allegro sprzętu HA od tego sprzedającego, faktycznie przez telefon to książkowy akwizytor:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu, nie prościej zadzwonić i chwilę pogadać?

Zapewne prościej by było zadzwonić tyle, że mój telefon i ja nie posiadamy mocy sprawczej do wyrywania z korzeniami takich chwastów jak ten z Koszalina. Kluczem są oczekiwania i jak widzisz po postach z tego tenmatu, to mogą być one bardzo różne.

Poza tym ze mną  te gadki na telefon to też różnie wyglądają :hyhy:

 

 

Sinoff przydałoby się zmienić avatar z Jokera na Dwie Twarze :rotfl:

Raczej nie :) bo Joker się śmieje, może przy odrobinie dobrej woli uznasz ten grymas  za uśmiech w stronę klienta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze wszystkim się zgadzam, polemizować nawet nie mam zamiaru z jedną małą uwagą, jeśli jeszcze raz zobaczę temat w stylu " Buu gość z Car Audio Media mnie oszukał"  albo "Koledzy pomóżcie, czy to jest oryginalny tweeter z zestawu tempo", to będę pierwszym , który się zaśmieje w twarz takiemu delikwentowi i spuści go po rynnie ze słowami "Widziały gały co brały".

Przecież idąc Twoim tokiem myślenia, działa wolny rynek, i skoro można coś mieć za mniej to czemu nie? Prawda? Skoro świadomie chce mieć za mniej od oszusta, to niech potem jeden z drugim nie płacze, bo skoro wytarł du...ę papierem ściernym, to teraz niech go piecze. Niech wolny rynek będzie z Tobą. Dziękuję i pozdrawiam.  :wink:  

 

ps. A jeśli jeszcze wytłumaczyłbyś mi w swojej zawiłej logice , jak rozumiesz pojęcie "cena detaliczna" i po co się jej używa to będę wdzięczny, bo dla mnie osobiście jest różnica pomiędzy "cena detaliczna" (sztywna! i odpowiednio prędzej skalkulowana) oraz "sugerowana cena detaliczna"(róbta co chceta, sprzedawajta nawet poniżej kosztów jaśli Was stać).http://1.2.3.9/bmi/www.strefacaraudio.pl/public/style_emoticons/default/sly.gif 

 

truck jak już wcześniej pisałem całkowicie odradzam kontakty z tym sprzedawcą, a przez neta możecie być nawet pewni że was w taki czy inny sposób oszuka.

To jest zabawa dla ludzi o grubej skórze i mocnych nerwach. Niestety za niższą cenę trzeba czasami zapłacić w innej formie i mieć wiedzę na temat tego jak walczyć z oszustami.

 

Co do "sugerowanej ceny detalicznej" to taki sam bajer jak "miód z własnej pasieki". Widział ktoś kiedyś miód nie z własnej pasieki ? :)

Słowo sugerowana, a nie dyktowana brzmi zupełnie inaczej daje wrażenie wolności i możliwości wyboru.

Niestety zbyt wiele razy spotkałem się z przypadkami kiedy ta sugerowana cena nie mogła być zmieniona przez sprzedawcę.

To jest wolny rynek i nikt sprzedawce nie zmusza do trzymania sugerowanej ceny, ale za swoje działania poniesie takie czy inne konsekwencje.

Oczywiście nie wszyscy stosują taką praktykę, ale coraz częściej się z nią spotykam ...

 

Paweł S. może po prostu "w rowerach" nie ma jeszcze nikogo kto by sprzątał magazyny dystrybutora z odpadków i zwrotów.

Możliwe że właśnie teraz ktoś kto czyta ten temat wpadł na niesamowity pomysł żeby zrobić interes na rowerach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nightrunner, w sumie nie ma o co się spierać. Nie mój cyrk nie moje małpy, gdy kupuje nowe rzeczy mam swoich kilku sprawdzonych sprzedawców a jeśli używane to także staram się brać z forumowych rąk od osób co do których nie mam obaw i dziwne historie. Frycowego już się napłaciłem i nadenerwowałem. Wnioski z przeszłości wyciagnąłem teraz nie mam takowych problemów czego życzę wszystkim bawiacym się CA.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

https://www.facebook.com/TonsilProducent?fref=nf

co ja czytam...

 

 

 

OŚWIADCZENIE

dotyczące firmy Car Audio Media z Koszalina


W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi firmy Car Audio Media lub Home Audio Media mieszczącej się w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 40, która zamieszcza liczne ogłoszenia z produktami Tonsil na portalu Allegro, Tonsil niniejszym oświadcza, że Car Audio Media nie jest dystrybutorem i nie posiada żadnych produktów tej marki. Firma Tonsil nie współpracuje z w/w firmą oraz nie ma żadnych relacji handlowych.

Firma Car Audio Media (lub Home Audio Media) wprowadza klientów w błąd zamieszczając ogłoszenia zawierające zdjęcia i opisy produktów Tonsil którymi nie dysponuje. Takie działanie ma na celu bazowanie na dobrej reputacji marki celem pozyskania klientów a następnie proponowanie innych produktów.

Działania te oceniamy bardzo nagannie, nie mają one nic wspólnego z poważnym prowadzeniem biznesu i funkcjonują na krawędzi łamania prawa. Wierzymy że firma Car Audio Media zrozumie poważny błąd jaki popełnia i będzie funkcjonować w sposób bardziej dojrzały.

Przestrzegamy przed kontaktami z firmą Car Audio Media lub Home Audio Media i jednocześnie zapewniamy, że podejmiemy wszelkie możliwe kroki zmierzające do zakończenia tego precedensu.

Z poważaniem.

Zarząd firmy Tonsil

 

ladnie michalek przegina :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...