Skocz do zawartości

Citroen C5 by Csbiczek


csbiczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

CO do kręcenia gałą to tak ja wspominałem na spocie całość jest ustawiona z grubsza żeby była akceptowalna(gainy i czasy - tu potrzeba jeszcze pracy). Cięcia może do delikatnych poprawek też, okaże się z czasem. Spotów mam kilka za sobą ale to i tak za mało dlatego mam nadzieję że dojadę na piknik i wtedy będę w głośnikowym niebie:P Nie no trzeba jeszcze się osłuchać, trzeba też dać posłuchać co u mnie piszczy i przyjąć parę dobrych rad dlatego jestem otwarty na sugestie i krytykę lecz też na chwilę obecną jestem z grubsza zadowolony z tego co udało mi się osiągnąć a o to głównie w tej zabawie chodzi:) Tak więc ja walczę dalej :hyhy:

Odsłuch i poszukiwania właściwego grania wskazane. Mówisz że lubisz tak jak gra, więcej dołu mniej góry. A zapytam tak. A jak podobała się honda na spocie ?miała wg Ciebie wystarczający poziom basu (ilość, zejście itd ), a co z górą u niej, podobała się? Było dużo, czy mało, czy wystarczająco?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 342
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

 


Czytam, ze gra na poziomie akceptowalnym ale potrzeba jeszcze pracy
Gra na akceptowalnym poziomie ale wiem że da się wycisnąć z tego więcej - tak to proszę odbierać...

 


A zapytam tak. A jak podobała się honda na spocie ?
Hondy dość długo nie słuchałem:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizuj co napisal zmej bo to ważne kwestie są

Chodzi Ci o parametryk? Jeśli tak to nie będę go używał :) W domu też kupujesz drogiego wzmaka, źródło i kolumny a na koniec ładujesz w to korektor i robisz całości ała? Dla mnie dogranie systemu kończy się na cięciach, zboczach, czasach i gainach - amen. Jeśli nie mam racji trudno, dla mnie to swego rodzaju profanacja dla sprzętu i nie będę z tego korzystał.

 

 

 

Csbiczek w sierpniu jak będę w PL to z chęcią przyjadę ponownie do Starogardu na spocika ( jak coś będzie ). Jestem ciekaw jak odbierzesz P4 w moim aucie.

Chętenie;) Jak nic nie będzie to się zrobi;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parametryk parametrykiem - najpierw trzeba wiedzieć po co się daną korektę wprowadza :)

 

Dane mi było w tym sezonie słuchać jednego autka na XESie gdzie parametryk w sumie dość gęsto poustawiany był - szczerze - z technicznego punktu widzenia, tak mi sie wydaje ze chyba bardziej zawodniczo poukładanego samochodu nie słyszałem.

P.S.

Brzmieniowo też kupy nie było (kwestia czy komuś się taki profil podoba).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a ja użyłem parametryka po podpowiedzi mądrych głów z forum i zdjąłem dwie częstotliwości o dwie działki a pomiary wyszły lepiej czytaj równiej. Co jeszcze mi powiedziano? Zdejmij ale unikaj dodawania. I granie mi się spodobało ale po pewnym czasie bo nie męczyło ucha przy dłuższym słuchaniu. ;) polecam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Csbiczek zaczynasz porownywac zestaw domowy do systemu w aucie. Zauwaz wazny fakt ze tam podzial pasma jest realizowany w wiekszosci przypadkow pasywnie, w taki sposob aby skutecznosc kazdego przetwornika byla na tym samym poziomie. Kazda kolumna zasilona jest z jednego kanalu wzmacniacza wiec i wzrost poziomu sygnalu dla kazdego glosnika jest jednakowy Teraz spojrzmy na system w samochodzie, glosniki zasilane aktywnie, masa odbic ktore moga powodowac gorki/spadki w pasmie przenoszenia. Jezeli chodzi o uzywanie parametryka mam takie zdanie jak Saltech, lepiej zdjac niz dodawac i nie uwazam ze jest to jakas krzywda dla systemu;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba też dać posłuchać co u mnie piszczy i przyjąć parę dobrych rad

Pamiętaj, że większość ocen jest subjektywnych opartych na różnicach w stosunku do sprzętu, który aktualnie ludzie posiadają w samochodzie. Najbardziej musisz ufać temu co sam słyszysz. Gorzej jak słyszysz, ale nie potrafisz tego nazwać/zlokalizować - wtedy inna bajka - trzeba pytać "osłuchanych". Za to jak nie słyszysz to problem z głowy - zawsze jest dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tablicy poproszę: eszte

Ja słuchałem Twoje auto 2, może 3 razy, z czego ostatnio bardzo dawno temu. Wtedy nie grało, o czym sam mówiłeś, a ostatnio jakoś się nie udało...

Wydaje mi się, że wachlowanie głośnikami bez prawidłowego zestrojenia, to strata czasu. Szansa, że się wstrzelisz jest znikoma no i opinia o głośniku też jest średnio miarodajna. Tak jak system na tych samych przetwornikach potrafi zagrać zupełnie różnie w tych samych warunkach (w tym samym aucie, inaczej strojone czy zasilane), tak samo różne głośniki potrafią grać tak samo (to samo auto, ten sam stroiciel, ten sam gust/profil?). Chyba to o czymś świadczy... 

 

Żeby nie było: nie widzę nic złego w zabawie w wachlowaniu sprzętem, ale strojenie na zmianie cięcia się nie kończy;)

A przeklinanie korektora też uważam za błąd. Jakby Ci się udało prawidłowo zestroić system to jeszcze zrozumiem, ale nie "bo nie"... ?

Skoro w niektórych sytuacjach potrafią sporo poprawić i w ogólnym rozrachunku, mimo wszystko, wychodzą pozytywnie  to czemu się nimi nie wspomóc? Ja nie słyszę żeby za ich pomocą degradowało mi dźwięk. Wręcz przeciwnie, udało mi się skorygować pewne niuanse, których cięciami, czasami czy nawet aplikacją nie udało mi się zniwelować;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Bry! Nie będę zakładał nowego wątku bo myślę że temat się mocno nie rozwinie, otóż chodzi o kabelki sygnałowe na metry.

Chcę sobie zrobić ładne 3 pary na wymiar z lekkim zapasem(czyli ok 4m. Obecnie mam 5m i duży zapas jest pozwijany pod siedzeniami co jest bez sensu). Chcę zrobić na wymiar z lekkim luzem bo powoli zabieram się za zabudowę phase'ów(tak te tym razem zostają na dłużej:P) Pytanie czy ktoś z Was coś tam modził w tym temacie jeśli tak to na czym? Mnie np zainteresował taki kabelek:

http://allegro.pl/przewod-mikrofonowy-proel-hpc201bk-czarny-kabel-i5304901048.html (proel hpc201bk). No i przy okazji jakieś wtyki może ktoś polecić(lklukasz mi coś kiedyś polecał ale nie pamiętam jakie) - założenia: nie za drogie, w miare luźno pasujące no i nie za długie(wiadomo jak wygląda ilość miejsca za radiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy monologu :rotfl:

Dzięki za tak liczne sugestie co do sygnałówek!

Popełniłem takie sygnałówki:

http://obrazki.diyaudio.pl/10663/thumbs/50a2861fdb2b979f5250cf9564c91daaca7b86da_1431507479.jpg

Mogły być jeszcze spokojnie z pół metra krótsze ale w razie co niech jest zapas(mają3,95m). Kabelek Cordial CIK122 wtyki Neutrik Rean NYS352.

Ogólnie puściłem je prawie tak samo jak stare, jedynie koło ręcznego są po prawej a nie po lewej i są podwieszone(jedna stara sygnałówka była lekko przytarta)

http://obrazki.diyaudio.pl/10663/thumbs/baab9c4fdc885e292d63f27f9c8f74109bf339da_1431605884.jpg

Dalej... Kabelki w peszelki:

http://obrazki.diyaudio.pl/10663/thumbs/052db4151367a154ba10f2628646ef196a4c481b_1431605904.jpg

I jest w miarę clean look:

http://obrazki.diyaudio.pl/10663/thumbs/3d78ebb9bad032597c5303ae41092e127a33c179_1431605921.jpg

Parę baboli delikatnych się popełniło ale jak to mówią praktyka czyni miszcza, następnym razem będzie lepiej :hyhy:

Zostało mi zrobić wierzchnią warstwę z oknami z plexi przyciemnianej(będą 2 lub 3), wsporniki i jakieś delikatne podświetlenie(biały zimny).

CDN...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weri najs :ok:  ...przerywając monolog :)

Jak pamiętasz też szukałem, jakięs krótkie. Polutowałem Cordial CDS 122 z wtykami Nakamichi WR801. Wtyki musiałem o 0.1mm rozwiercić.

Nic nie sugerowałem bo to też kabe, i tamten twój też,  a Melodika po 20zl/m chyba lepsza,  i taki Wierworld Starlight 7 po 189zl/m :przestraszony: też :rotfl:

Czy poczułeś różnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z forumowiczów ma taką cytrynę jak ja i kojarzę że ją całą wygłuszał bądź w większej części, kojarzycie kto?;) Chodzi mi po głowie wygłuszenie dachu i lub bagażnika, waham się czy warto i co ewentualnie w pierwszej kolejności. Głównie chodzi o podniesienie komfortu jazdy tym razem, na 2 miejscu jest aspekt audio w tym wypadku:)

Sorry, że tak późno, ale troszkę wegetowałem poza forum.

Głuszyłem wszystkie słupki, dach, podłogę, tylne nadkola, bagażnik (bez klapy, bo trzeba do blacharza oddać, żeby mi dwie wgniotki usunął), tylne drzwi, przód był zrobiony już jakiś czas temu, ale ostatnio wykleiłem też tapicerkę Goldem i Prolinerem. Została ściana grodziowa, przednie nadkola i maska. Co do różnicy - w decybelach Ci nie podam, natomiast różnica jest znaczna, zwłaszcza w czasie jazdy po kałużach i z prędkościami ok. 130-150 w środku jest tak głośno jak w Balcera A3 przy 70-80. Najsłabszym punktem niestety są uszczelki drzwi i szyb, a ich wymiana na nowe, oryginalne to koszt ok. 1500 zł. Daje się to we znaki jak przekraczasz 160km/h. No i 8v klekot pod maską...

Jeżeli chcesz to zrobić na tanich materiałach - nie ma sensu, bo poroso nigdzie nie upchniesz (za dużo seryjnego wygłuszenia), a poza tym nasiąknie wodą i mimo ocynku możesz mieć rudą + smród ze zgrzybiałych dywanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...