Skocz do zawartości

Renault Laguna lll - auto M A X A M'a


Mehow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Mehow  mozesz opisac jak wg Ciebie radzi sobie 3.1w ciezszym graniu, rock metal. interesuje mnie jak brzmia gitary, perkusja?

 

nie dzis bo pije czecie pifko :D

 

ale tyle moge powiedzieć... perkusja brzmi dobrze na każdym stożku dobrze zaaplikowanym.

Z rockiem i metalem nie obcuje, w sensie nie jestem w posiadaniu płyt z takim materiałem, więc przykro mi ale nie bardzo pomoge.

 

 

edit

 

na stronce uzupełniłem galerie, tam chyba jest kilka fotek których nie ma tu w topicu

 

http://audiomanufaktura.pl/renault-laguna-iii/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki


Kacpinio... tak, klapke przytrzymuje (też) podłoga... ale magnesiki średnio zdały egzamin. Coś tam innego załozymy.

 

ja w mojej pokracznej poprzedniej obudowie też miałem coś takiego i w ogóle nie trzyma to tak jak powinno :/ i dla tego myślałem aby coś takiego zaaplikować:

http://nokautimg2.pl/p-93-a1-93a10a6902c729eebb42cf5b5218787b500x500/zatrzask-meblowy-rolkowy-11-brazowy.jpg

ale nie jestem pewny co do działania tego ustrojstwa.

a tak po za tym to wielkie słowa uznania!!

w przyszłości chyba oddam Ci mój samochód abyś uleczył go Swoimi rękoma i uszami ;)

 

M_A_X_A_M, mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane posłuchać jakiegoś fajnego kawałka w Twoim samochodzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie mogłem wczoraj wpaść i obejrzeć instalki:)

Nic straconego. Jest luźny pomysł by spotkać się dziś jeśli będą chętni. U Michała jeśli znajdzie czas lub na mieście w przeciwnym wypadku. Przewidywana godzina to okolice 17-18. Wszystko powinno się dookreślić około 16.

Teraz skupcie się na strojeniu bo oczekiwania przed odsłuchem rosną :P

Niech sobie rosną, jakoś dam radę z tym żyć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie tylko sens tych aluminiowych wstawek w poszycie , co to dało , lub w założeniu co to ma dać ?

Zakładam, że mówisz o pierścieniach w drzwiach. Powodów jest kilka - przede wszystkim stabilność osadzenia przetwornika jak i całej konstrukcji panelu, poza tym wpłynie to niewątpliwie na jego trwałość przy ewentualnym żąglowaniu przetwornikami. O szczegóły wykonania trzeba pytać "producenta" :)

Czy może chodzi Ci o płytki aluminiowe w zewnętrznej części drzwi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie tylko sens tych aluminiowych wstawek w poszycie , co to dało , lub w założeniu co to ma dać ?

 

Wydawałoby się że to jest oczywiste dla obytych z tematyką zaawansowanego CA :)

Blachy w tym aucie nie różnią się zbytnio od papieru- przerysowałem oczywiście.

Dążymy do tego aby woofer oddał to co ma oddać, tylko i wyłącznie za pośrednictwem swojej membrany a nie pośrednio przez części ruchome drzwi- w tym przypadku miękka blacha.

W wyklejeniu tymi blaszkami jest taki sam sens jak zamykanie otworów technologicznych blachą czy tam odlewem z żywicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawałoby się że to jest oczywiste dla obytych z tematyką zaawansowanego CA :)

Blachy w tym aucie nie różnią się zbytnio od papieru- przerysowałem oczywiście.

Dążymy do tego aby woofer oddał to co ma oddać, tylko i wyłącznie za pośrednictwem swojej membrany a nie pośrednio przez części ruchome drzwi- w tym przypadku miękka blacha.

W wyklejeniu tymi blaszkami jest taki sam sens jak zamykanie otworów technologicznych blachą czy tam odlewem z żywicy.

W tym aspekcie dodam jeszcze, że w naszej ocenie relacja sztywność/waga blachy aluminiowej vs mata wypada na korzyść blachy. To kolejny powód ich zastosowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawałoby się że to jest oczywiste dla obytych z tematyką zaawansowanego CA :)

 

Blachy w tym aucie nie różnią się zbytnio od papieru- przerysowałem oczywiście.

 

Wszystko ok , zakładałem że jest to w formie usztywnienia drzwi  , akurat nie miałem bliższej styczności z tym autem pod kątem CA i nie sprawdzałem sztywności drzwi :)

 

Dążymy do tego aby woofer oddał to co ma oddać, tylko i wyłącznie za pośrednictwem swojej membrany a nie pośrednio przez części ruchome drzwi- w tym przypadku miękka blacha.

 

W wyklejeniu tymi blaszkami jest taki sam sens jak zamykanie otworów technologicznych blachą czy tam odlewem z żywicy.

 

Tu już nie do końca się z tobą zgodzę bo jest wiele aut z dzrzwiami z blachy z puszki od CC i grają bez tych wsporników , nie wiem tylko ile dają te wklejone "wsporniki" , może zamiast nich trzeba było użyć mocniejszej maty ?

Robiłeś już to w jakimś innym aucie , lub możę miałeś poprawkę polegającą na dołożeniu czegoś takiego i zaobserwowałeś pozytywny wpływ ? Po za tym maty mają chyba też inne zadanie niż usztywnianie poszycia , ale to już chyba dla badziej zaznajomionych z tematyką zaawansowanego CA  :D

 

W tym aspekcie dodam jeszcze, że w naszej ocenie relacja sztywność/waga blachy aluminiowej vs mata wypada na korzyść blachy. To kolejny powód ich zastosowania.

 

To akurat dobry argument :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie, zawsze jak z Michałem rozmawiałem i mówił mi, że coś jest lepsze od czegoś,

to nigdy z nim nie polemizowałem, skoro jego "doświadczenie" tak twierdzi, znaczy, że tak jest.

Na taką ufność sobie zapracował i taką ma.

Co do roboty wypowiadać się nie ma co,

natomiast znając Marka delikatne, że tak powiem preferencje, kompletnie inne niżeli moje czy Michała,

i tu .......

Bo właśnie dziś lecę posłuchać, co terz się tam dzieje. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znając Marka delikatne, że tak powiem preferencje, kompletnie inne niżeli moje czy Michała,

i tu .......

Ja Cię chyba prześwięcę (i Michała także, po równo) za te "delikatne" preferencje :cisza:

Wystarczy, że człowiek w muzyce szuka czegoś więcej niż tylko dołu pasma i już mu takie łatki przypinają ... "koledzy" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Cię chyba prześwięcę (i Michała także, po równo) za te "delikatne" preferencje :cisza:

Wystarczy, że człowiek w muzyce szuka czegoś więcej niż tylko dołu pasma i już mu takie łatki przypinają ... "koledzy" :P

 

 

poooczekaj jak swojego zrobie to zrozumiesz o co chodzi :P:P:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poooczekaj jak swojego zrobie to zrozumiesz o co chodzi :P:P:P

Ja doskonale wiem o co Tobie chodzi, znam Cię wystarczająco długo i dobrze :P

Ale jest jeszcze na tym świecie taki mniejszościowy gatunek ludzi, który ceni sobie zrównoważenie :P Oswój się z tym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja doskonale wiem o co Tobie chodzi, znam Cię wystarczająco długo i dobrze :P

Ale jest jeszcze na tym świecie taki mniejszościowy gatunek ludzi, który ceni sobie zrównoważenie :P Oswój się z tym :P

 Mareczku... do tego samego dążymy, tylko w innym wymiarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi Mnie czy odpowiednia ilość mat szklanych + żywicy może oddać 'podobny' (nie mylić z takim samym) efekt?

Na plus maty szklanej i włókna szklanego(3-4 warstwy) jest jej waga i sztywność(wiadomo ale nie tak sztywna jak blacha)

Na minus, czas aplikacji i cena.

Blacha kupiona w dobrej cenie, wyjdzie taniej niż x m2 maty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej hej:)

 

Dzięki za spotkanie. Brakowało mi tego. Mam nadzieję, że niedługo wrócę do tej zabawy na nowo:)

 

A co do auta. Niesamowicie zrobione drzwi, pancerne. Nic nie drgnie, a Lotusy zamiatają. Wykonanie pierwsza klasa.

 

Sam dźwięk potrzebuje jeszcze oczywiście dłuższego strojenia - wiadomo, dopiero co auto odpalone a głośniki nowe.

 

Wstępnie wydawało mi się, że tweetery nie zawsze zagrały wszystkiego na najwyższej górze, brakowało tam detali. A Audisona pamiętam jako tego, który detalami nie grzeszy.

 

Bardzo ciekawy sub. Choć na początku nie pokazywał nic specjalnego, bo po korektach Mehowa w ustawieniach od razu nabrał wigoru. Szybki, punktowy a jak trzeba to odpowiednio mocno dał o sobie znać.

 

Posłuchałam chwilę bez suba, żeby sprawdzić Lotusy. Nie schodziłem niżej w cięciach. Twardy kick, pod kontrolą, zwarty, bez przeciągnięć i szybki.

 

Podobało mi się to, a powinno być tylko lepiej:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...