TomoMadej Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 cursor, morał prosty: kto nie liczy, ten nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woolly24 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 JA tak samo zawsze pod korek 300zł niekiedy dwa razy w miesiącu.To widzę "dużo" jeździsz Dla mnie samochód jest do jeżdżenia a każda możliwość zbicia kosztów przejazdu jest dla mnie rozsądna. P.S mam dwa samochody w tym jeden benzyniak bez LPG więc nie trzymam żadnej strony. Druga sprawa to sens tego tematu. Jak można nazywać samochody na ropę "turbo gnojami"? Dwa różne typy silników skierowane do różnych odbiorców, z różnym na ogół przeznaczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 W niemczech same takie auta duze silniki i wogole i jak spotka sie niemca jedego na sto co ma gaz to i tak bedzie cud. Akurat mam znajomka ktory mieszka w niemczech od lat i zajmuje sie gazowaniem furek a gazuja takie auta ze niektorym moze sie to w glowie niemiescic ;) Co lepsze nikt tam nie smuci jak u nas ale to temat bez konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-real Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 ehhh mi tam dymi tylko przy wypalaniu DPF-a Przeczytałem ten temat od dechy do dechy i za głupi jestem by sens jego zrozumieć .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobih Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Z opinią jest jak z dupą, każdy ma swoją. Dżentelmenom nie wypada zaglądać nikomu do portfela, na co kto wydaje/na czym oszczędza pieniądze jego sprawa. Jakakolwiek dyskusja będzie jałowa i bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Dwa różne typy silników skierowane do różnych odbiorców http://static2.blip.pl/user_generated/update_pictures/1479407.png Wiedzialem ze duzo osob sie udzieli, ale przychodze do domu a tam 4 strony Ktos tam chyba wyzej porownywal brzmienie silnikow.. Jak mozna klekota do v6 w ogole porownac pod wzgledem brzmienia ?? Wczoraj troche poheblowalem i ten dzwiek mmmm.. Ale temat troche w sumie bez konca. Kazdy ma swoje racje i sie nie przekona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2617 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Tak jak Ache pisze każdy ma swoją opinie na temat diesla, benzyny czy też LPG. Mozna wałkować dalej ale czy to ma sens ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-real Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 koledzy stare klekoty ....nijak się mają do najnowszych silników na common rail ....A tak nawiasem to za przeproszeniem gówno powinno kogoś obchodzić kto czym i na czym jeździ ... a nasi krajanie sobie muszą problemu poszukać ..... Równie dobrze można by było przyczepić się do tego kto czym w piecach pali ... węglem .... olejem opałowym ... a inni na gaz ... koledzy nie ulegajmy paranoi ... A kolejnej rzeczy nigdy nie umiałem i nie umie pojąć ...Dlaczego Polacy za wszelką cenę szukają podziałów między sobą ... ???i co gorsza próbują na siłę udowodnić ... że jego opcja jest najlepsza ... aaaaa .... dodam tylko że wczoraj nic nie piłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas1988 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 U mnie w rodzinie już sporo aut było w benzynie oraz 1 dizel i 1 na gaz. Mogę powiedzieć że jak na razie najlepiej wypada auto rodziców(tico). Trochę słabiej wypadała poprzednia a4 brata(1.9 tdi 90km) i obecna a6 brata(2.4 v6 z lpg ) a najgorzej daihatsu chyba 1.6 który średnio palił 11l/10km. Mój pasek 1.6 też swoje pali(średnio 9l), a poprzedni mitsubishi colt 1.3 około 6-7l/100km. Tylko wiadomo którym autem się najlepiej podróżuje .Jak dla mnie tdi to traktor i tyle, głośne i okropne przy odpalaniu w zime. Po 2 latach akumulator do wymiany przy robieniu krótkich odcinków podczas gdy u mnie po ponad roku w pasku akumulator nawet nie wie co to prostownik a robię takie same krótkie odcinki. Za to benzynka z dobrym gazem to już fajna sprawa. Co do tankowania to brat tankuje za niecałe 100 zł bo więcej nie wejdzie. Także tankowanie gazu za 50 zł mnie nie dziwi. Dziwne dla mnie jest jak widzę jak ktoś tankuje benzyny za 50 zł. Jednak zgodzę się że każdy jeździ na tym na czym mu pasuje i takie przegadywanie co jest lepsze nie ma zbytnio sensu. I tak każdy będzie chwalił swoje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Ktos tam chyba wyzej porownywal brzmienie silnikow.. Jak mozna klekota do v6 w ogole porownac pod wzgledem brzmienia ??Spróbuj kiedyś trafić bardzo zdrowego 2.5 tds z bmw, albo 2.5td montowane w omedze(praktycznie ten sam motor).To na prawdę bardzo kulturalne silniki.Po Katowicach jeździ E38 4.0D, brzmienia diesla nie uświadczysz, ale ryk V8 owszem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zmienilem nazwe tematu bo stwierdzenie "Turbo gnój" to stierdzenie Ache a zaraz bedzie ze moje Skonczcie pisac o bezsensownosci tematu, nie chcecie nie piszcie, nioe czytajcie - jaki widzicie w tym problem? Jakby nie patrzec to dział "przy piwie" i temat OT wydzielony z innego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 mam na stanie Ibize 6L 1.9TDI 130KM - 6,8l/100km, golf 4 1.9TDI 170KM(czips) - 7,5l/100km na 18"kołach i A4 B6 1.8T 192KM(czips), spalanie minimum 10l/100km (po mieście 13l/100km) przy normalnej jeździe a nie muskaniu gazu jak to robia kierowcy busików. Każde auto ma swoje extra plusy i minusy, ale gaz... gaz tylko do kuchenek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 A ON do ciągników, ciężarówek i autobusów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Akurat na innym forum sie natknalem i mi sie przypomnialo.. Mam kompromis, stary news ale ciekawa opcja: GAZODIESEL: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zmienilem nazwe tematu bo stwierdzenie "Turbo gnój" to stierdzenie Ache a zaraz bedzie ze moje Po Katowicach jeździ E38 4.0D, brzmienia diesla nie uświadczysz, ale ryk V8 owszem ;) Bajeczka Powiedz mi a propos brzmienia, bo Ty moze akurat bedziesz wiedzial/umial to wytlumaczyc: Ostatnio bylem u brata na Feu Vercie i przyjechala jakas E36 bodajze 2.0 bena i jak to darlo morde (wszystko ori) i kumpel mi mowil ze to visco robi efekt suszary. Z tego co zrozumialem to jest wiatrak, ktory kreci sie proporcjonalnie do obrotow silnkika.. A ja zawsze myslalem, ze te Betki tak piknie brzmia z samego silnika.. aaaaa .... dodam tylko że wczoraj nic nie piłem Jo trzezwy nie bylem i dopiero wstolem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 a nie muskaniu gazu jak to robia kierowcy busików. zdziwiłbyś się - chyba, że komuś zależy na oszczędności ale sam jeżdżę Jumperem 2.2HDi i gazu w nim nie "muskam" - non stop się śpieszę i cioram go strasznie co owocuje spalaniem - aktualnie z klimą ok. 9.4-9.5l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 My tez w firmie cisnelismy fabryczna t4 2.5 tdi, wiecznie podloga- miescil sie w 10L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Visco jak złapie to daje z siebie taki dźwięk ciężkiej dmuchawy. Druga sprawa, ze sama praca R6 BMW raczej nie ma sobie wielu równych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Bajeczka Powiedz mi a propos brzmienia, bo Ty moze akurat bedziesz wiedzial/umial to wytlumaczyc: Ostatnio bylem u brata na Feu Vercie i przyjechala jakas E36 bodajze 2.0 bena i jak to darlo morde (wszystko ori) i kumpel mi mowil ze to visco robi efekt suszary. Z tego co zrozumialem to jest wiatrak, ktory kreci sie proporcjonalnie do obrotow silnkika.. A ja zawsze myslalem, ze te Betki tak piknie brzmia z samego silnika.. Im cieplejszy silnik tym wiatrak kreci sie szybciej... Musialbyś slyszeć stara scierke 1.6 kumpla z zablokowanym visco- normalnie rasowa v8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Tez widzie czesto kurierow wlasnie T4/IVECO/Jumper i wszyscy zapierdzialaja jak szalency Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 o tym właśnie mówię - jedni jeżdżą dostawczymi oszczędnie a drudzy ciskają but przez 99% czasu ( zaliczam się do tej drugiej grupy i uprzedzam: nie, nie pracuję jako kurier ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Panowie,Panowie,ja tu mając na mysli busiki,mówiłem o Bus`ach, które wożą pasażerów jako konkurencja autobusowa, a nie o dostawczakach, które pracują na zasadzie "just in time" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Niestety od Wiskozy bmw odchodzi. Coraz częściej widać elektryczne wentylatory, szczególnie w mniejszych silnikach(zaczęło się od 4cyl silników) Druga sprawa, ze sama praca R6 BMW raczej nie ma sobie wielu równychTo zależy jeszcze jakie silniki masz na myśli, stare M20 i M30 brzmią zupełnie inaczej od nowszych m50.Charakterystyczny szum to już te nowsze 24 zaworowe silnika(seria M50 i nowsze). M30 ma swoje specyficzne brzmienie. Często z dodatkiem grających zaworów źle lub wcale wyregulowanych Kulturą pracy silnikowi R6 potrafi dorównać tylko 12 i 18cyl. Z powodu cyklu zapłonu. Kiedyś w starych V12 dealerzy robili prezentację dla klientów. Stawiali monetę pionowo, odpalali silnik, przegazowywali i gasili, a moneta nadal stała w takiej pozycji.Miałem do czynienia z E32 i E38 V12, i można się zapomnieć stojąc na światłach. Jedynie po obrotomierzu(jałowe ok. 500obr/min) widać, że on pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Kiedyś w starych V12 dealerzy robili prezentację dla klientów. Stawiali monetę pionowo, odpalali silnik, przegazowywali i gasili, a moneta nadal stała w takiej pozycji.Miałem do czynienia z E32 i E38 V12, i można się zapomnieć stojąc na światłach. Jedynie po obrotomierzu(jałowe ok. 500obr/min) widać, że on pracuje Ja slyszalem o szklance wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.