Marcyś Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 No i gdzie to przegazowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Tutaj niedowiarku... : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Ten Betowski silnik nie mam pytan Bajeczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Tutaj niedowiarku... : To rozumiem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Szkoda, że obsługa tego silnika mimo, że nie jest zaawansowany konstrukcyjnie(V8 jest bardziej zaawansowane, szczególnie to od 99 roku), jest taka droga. Wymiana świec zapłonowych pod względem kosztów części nie zabija(350zł komplet) ale koszta robocizny już tak. W serii 8 to praktycznie silnik trzeba wyciągać do tego, albo przynajmniej podnieść go do góry.Mój szef kumplowi powiedział, że może mu olej wymieniać w 850CSI, ale na konkretny serwis niech nie liczy, bo tak ciasno pod machą(wyobraźcie sobie serię 5 z V12 pod machą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skola Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 ja jak jeżdżę kolegi pasatem b4 w kombie czyli 1995 rok na 100bio w miescie schdoze do 6 L a w trasie koles potrafi zejsc do 4 L ale wtedy tylko max 90km/h oO. Klekocze sobie ale jaka oszczednosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Pamiętam pewną sytuację z jednym z klientów.Zostawił nam X5 4,4 V8 do zrobienia. Dostał jako zastępcze paska B4 1.9 TDI 1Z(zwykły 90KM).Po kilku godzinach dzwoni do szefa z pytaniem "co zrobiliśmy z tym autem"(passatem). Szef nie wiedział o co chodzi, ten mu zaczął tłumaczyć: "zrobiłem prawie 200km, przyjechałem na stację zatankować, wkładam pistolet, zablokowałem. Nawet portfela nie zdążyłem wyciągnąć a ten już odbił. Co wyście z tym autem zrobili, przecież nie możliwe, żeby to tylko tyle paliło, ja też tak chcę" Dodam tylko, że gościu zna tylko 2 położenia pedału gazu - 0/1. Jak mu szef zwrócił uwagę, żeby przez pierwsze kilka kilometrów nie deptał tak auta, żeby mógł się zagrzać, zapytał się go ile dokładnie, dostał odpowiedź: "no tak z 5-10km". Jak szef usłyszał od niego "aż tyle?!" to już sobie odpuścił jakiekolwiek tłumaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 No właśnie, jak długo rozgrzewają wam się silniki do temperatury roboczej? Teoretycznie diesel to silnik o mniejszych stratach w postaci ciepła więc powinien nagrzewać się dłużej a mi rozgrzewa się już po przejechaniu 2-3km gdzie w benzynowej astrze nagrzanie motorowni zajmowało 5-10km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olszakk Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Dla mnie 1.9TDI 90km AGR w zieme około 7km a latem okolo 3km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.