Skocz do zawartości

Przerobienie zwrotnicy na bi amping


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chcialbym sie dowiedziec jak duzo pracy oraz zdolnosci manualnych jest potrzebne zeby przerobic zwrotnice Hertz 2W30 na bi amping , ewentualnie czy wimiana komponentow w torze tweetera ma sens , mowie o zmianie jakosciowej komponentow ze wzgledu na jakosc ( marke ) oraz czy zmiana ciec tweetera moze spowodowac bardziej szczegolowe granie w najwyzszych rejestrach

 

 

Oto dane choc malo szczegolowe

POTENZA: 300W MAXPOWER-150W RMS

 

FREQUENZE DI TAGLIO: Hz 2800

 

PENDENZA DI TAGLIO: 12-12 dB/Oct

 

REGOLAZIONI: +2;0:-2 SUL TW

 

 

Niestety nie potrafie dodac zalacznika wiec dopuki tego nie ogarne to daje link do aukcji na ebay z ta zwrotka

http://cgi.ebay.it/Coppia-CROSSOVER-A-2-VIE-HERTZ-X-SPACE-2W30-300-WATTS-/230479612076?cmd=ViewItem&pt=Amplificatori_car_audio&hash=item35a9a7c8ac - hertz 2w30

 

 

 

Zaznaczam ze jestem totalnym amatorem w tej kwesti i nie mam pojecia jak sie za to zabrac - od czego zaczac kombinacje

 

 

Jezeli uwazacie ze przy tak malym poziomie wiedzy lepiej zwrotek nie przerabiac to moze lepiej ciac tweeter kondkiem ? Jezeli tak to od czego powinienem zaczac rozmyslanie o kwesti konkretnego cieca , kupic i kilka o roznych wartosciach i sluchac czy jest jakas recepta zeby sie za to zabrac bardziej profesjonalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

Chcialbym sie dowiedziec jak duzo pracy oraz zdolnosci manualnych jest potrzebne zeby przerobic zwrotnice Hertz 2W30 na bi amping , ewentualnie czy wimiana komponentow w torze tweetera ma sens , mowie o zmianie jakosciowej komponentow ze wzgledu na jakosc ( marke ) oraz czy zmiana ciec tweetera moze spowodowac bardziej szczegolowe granie w najwyzszych rejestrach

 

Jezeli jesteś amatorem to raczej nie zabieraj sie za zmianę punktów strojenia zwrotnicy.