Skocz do zawartości

DS5 - Sebek


SebekDS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 382
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

I co ze mercedes tak samo, wkładają silniki z reno (a klasa)

 

Mam jednego francuza, raz i nigdy więcej.

Czasami nachodzi mnie ochota na Megane IV w kolorze żółtym/pomarańczowym

Ale wystarczy że wyjże przez okno i ochota jakoś mija :)

Ale Tobie życzę przyjemności z korzystania nowego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GPF się nie wypala tak jak DPF. Po drugie z benzyny nie ma co się tam osądzać tak jak w dieslu. Po 3 wyższa temperatura spalin. Po 4 prędzej padnie silnik niż zatka się GPF. Mamy to w Hondzie 1.5t i kompletnie nic się nie dzieje. Oczywiście wskazane jest stosowanie oleju przeznaczonego do DPF/GPF czyli specyfikacja C2, C3 aczkolwiek sporo ludzi jeździ na olejach typowo nastawionych na ochronę silnika (Acea A3) i również brak problemów.

 

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie t6 ?

To jest ten silnik 200 coś koni

No właśnie nie, myślałem sam na początku że to t6 aż nie spojrzałem w papiery. Miałem (nie)przyjemność wymiany takiego silnika u klienta. 13k € nie jego...

 

Temperatura spalin wyższa jak w dieslu wiec nie powinno być problemu, ale różnie to może być, grunt ze alternator taki jak w dieslu

:ok: 150 A czy więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację jednak z tego co pamiętam to problem był długo znany ale i bardzo późno rozwiązany. Ten co ja wymieniałem miał kod silnika CFCA.


 

150A nie rozpieszcza ale przy 110A w passacie/superbie 1.5TSI to wręcz kosmos :-)

Nie jest źle. W takim razie czekamy z niecierpliwieniem na relację z budowy CA. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego rozsądnie było wziąść wolnossaka od mazdy :D

Od tego zacząłem poszukiwania, jednak przy tym samym wyposażeniu i 2.5PB to 30tys różnicy, tyle nie mam wiec musiałbym wziąć bidną wersje.

PS. To właśnie Mazda 6 w całym moim zestawieniu jest na II miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Accord, Avensis... byłoby z czego wybierać.

2.0 jest ok ale tylko w manualu, a tym razem miał być automat. Już mam któreś z rzędu podejście do Japończyka i znowu nie wyszło. Grunt ze graty już skompletowane, brakuje tylko kabelków i superkondów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...