rozek260 Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 No to pochwal sie na co padło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 28 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 Talisman FL w sedanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Waginowoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Auto z podnośnikiem na masce nie wróży bezawaryjności, wiem, wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4diwr0c Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 A gwiazda c lub e klasa? Tez nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 I co ze mercedes tak samo, wkładają silniki z reno (a klasa) Mam jednego francuza, raz i nigdy więcej. Czasami nachodzi mnie ochota na Megane IV w kolorze żółtym/pomarańczowym Ale wystarczy że wyjże przez okno i ochota jakoś mija Ale Tobie życzę przyjemności z korzystania nowego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 C za małe, E za drogie, nawet nie jeździłem. Ja akurat z Francuzami mam dobre doświadczenia, VW i Ford u mnie okazały się być skarbonkami bez dna... Mam nadzieje ze Twoje życzenie się spełni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Ciekawe jak z żywotnością takiego 1,3 160KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Ciekawe jak z żywotnością takiego 1,3 160KMCiekawe czy będzie trwalszy od Vw 1.4 160km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Ten to pikus, poczytaj o 2.0 biturbo diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 ...od vw'a jaki kocur? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 To się dopiero okaże, oby nie był taki jak fordowskii silnik roku 1.0 - zdobył dwa tytuły silnika toku, jeden to nagroda a drugi od użytkowników - bo co tok trzeba go wymieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 ...od vw'a jaki kocur?Silnik montowany w T5, problemem z chłodnicą EGR skutkuje zatarciem silnika. @SebekDS270 Nm dostępnych od 1800 rpm robi swoje. Ciekawe jak wygląda wypalanie GPF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 A nie t6 ?To jest ten silnik 200 coś koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 @SebekDS270 Nm dostępnych od 1800 rpm robi swoje. Ciekawe jak wygląda wypalanie GPF.Temperatura spalin wyższa jak w dieslu wiec nie powinno być problemu, ale różnie to może być, grunt ze alternator taki jak w dieslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxx_zzz Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 GPF się nie wypala tak jak DPF. Po drugie z benzyny nie ma co się tam osądzać tak jak w dieslu. Po 3 wyższa temperatura spalin. Po 4 prędzej padnie silnik niż zatka się GPF. Mamy to w Hondzie 1.5t i kompletnie nic się nie dzieje. Oczywiście wskazane jest stosowanie oleju przeznaczonego do DPF/GPF czyli specyfikacja C2, C3 aczkolwiek sporo ludzi jeździ na olejach typowo nastawionych na ochronę silnika (Acea A3) i również brak problemów. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 A nie t6 ?To jest ten silnik 200 coś koniNo właśnie nie, myślałem sam na początku że to t6 aż nie spojrzałem w papiery. Miałem (nie)przyjemność wymiany takiego silnika u klienta. 13k € nie jego... Temperatura spalin wyższa jak w dieslu wiec nie powinno być problemu, ale różnie to może być, grunt ze alternator taki jak w dieslu 150 A czy więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 150A nie rozpieszcza ale przy 110A w passacie/superbie 1.5TSI to wręcz kosmos :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 https://youtu.be/GdHp7nTSaNMOglądałem tylko pierwsze pare minut i jest T6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymin89 Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Masz rację jednak z tego co pamiętam to problem był długo znany ale i bardzo późno rozwiązany. Ten co ja wymieniałem miał kod silnika CFCA. 150A nie rozpieszcza ale przy 110A w passacie/superbie 1.5TSI to wręcz kosmos :-)Nie jest źle. W takim razie czekamy z niecierpliwieniem na relację z budowy CA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Dlatego rozsądnie było wziąść wolnossaka od mazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Dlatego rozsądnie było wziąść wolnossaka od mazdy Od tego zacząłem poszukiwania, jednak przy tym samym wyposażeniu i 2.5PB to 30tys różnicy, tyle nie mam wiec musiałbym wziąć bidną wersje. PS. To właśnie Mazda 6 w całym moim zestawieniu jest na II miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Szkoda że accorda juz nie ma w ofercie 2.0 benzyna w 6 też sobie radzi bardzo fajnie , ja poprostu nienawidzę francuskich aut ale to przez pracę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Accord, Avensis... byłoby z czego wybierać. 2.0 jest ok ale tylko w manualu, a tym razem miał być automat. Już mam któreś z rzędu podejście do Japończyka i znowu nie wyszło. Grunt ze graty już skompletowane, brakuje tylko kabelków i superkondów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukassikora Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Nie zastanawiałeś się nad 508 jeśli już ma być to Francuz? Podobno są problemy z serwisem talizmana, choć samochód jest na prawdę bardzo ładny Sam śmigam francuzami, tyle że starszej daty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.