ŁYSY Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 sprzedałem w tygodniu skrzynie z głośnikiem Powerbass-S10 w sobotę gościu przysyła smsa ze zdjęciem magnesu i głośnika od tyłu w dwu częściachi że głośnik nie działą i odlepiony magnesdzisiaj dostałem negatywa i założył spór , że żąda zwrotu pieniędzywcześniej tydzień pisał chyba 3 maile ile zejdę z ceny itp , aż podałem nr żeby dzwonił jak coś chce dopytaćprzeszłości głośnika nie znam bo kupiłem z autem u kumpla podłączałem na 10min żeby sprawdzić czy działa i było wszystko okze zdjeć jakie mi przysłął i do allegro nie idzie stwierdzić cz to mój głośnik nawetolać gościa czy są jakieś konsekwencje ze strony allegro lub inne ?nie miałem nigdy takiej sytuacji i nie wiem co z tym zrobićmożliwe żeby magnes sam się odkleił w paczce ?bo raczej w to wątpie czy jakiś sebuś próbuje zrobić interes życia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Jeśli wysłałeś go w skrzynce albo źle zapakowany to bardzo możliwe ze odpadł , tak czy inaczej twoją odpowiedzialnością jest wysłać tak żeby dotarło cale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_smok Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 A ubezpieczenie przesyłki było ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Jeśli wysłałeś głośnik wkręcony w skrzynkę i może owinąłeś streczem, to jest to ewidentnie Twoja wina. Trzeba było się przygotować do wysyłki teoretycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boloo Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Kupilem kiedys skrzynie. Facet nie zapakował dobrze paczki. Magnes sie oderwał. Mialem zdjecia glosnika przed wysylka i po z oderwanym magnesen. Napisalem do firmy kurierskiej i z ubezpieczenia firmy kurierskiej zwrocili mi calosc kosztow. Mysle, ze nie kazdy musi wiedziec jak zapakowac glosnik. Sa opcje ostrozenie itp. Wszystko zalezy od tego jak sie dogadywales z kupujacym. Czy proponowales mu lepsza opcje wysylki a on z niej np zrezygnował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Napisalem do firmy kurierskiej i z ubezpieczenia firmy kurierskiej zwrocili mi calosc kosztow.wow! niesamowite! pierwszy raz widze zeby komus kase oddali! dlugo czekales? tez bym zaczal od zwalenia winy na przewoznika ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Ok, tylko jeżeli napiszesz komuś aby dobrze zabezpieczył przesyłkę, a on za dobre zabezpieczenie uzna folię, to... Nie wiadomo jak w tym przypadku to wyglądało, ale jak widać coś ktoś nie pomyślał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tonio Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Tutaj u nas w UK , gdzie kurier paczke traktuje gorzej niz kobiety sa traktowane w islamie takie przypadki to norma. Pewnego razu przyjechal do mnie P10W prosto z niemiec z magnesem trzymajacym sie co prawda ale czy ktos widzial P10W w rozmiarze 6x9 ? Dostalem jajko, tak musiala bym paczka sponiewierana ze kosz postanowil sie wygiac a pozniej jak to amelinium bywa pekl Swoja droga, mam batalie za soba z UPS,DPD,Fedex, Hermes i nigdy nie dostalem nawet funta zwrotu bo zasze ich "ekspert" stwierdzal ze paczka nie odpowiednio zapakowana albo ze wogole oklamalem przy deklaracji przesylki bo to powinno pojsc jako gabaryt pow. 15 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY Opublikowano 14 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Ubezpieczenie było , kupujący nie ma zamiaru pisać żadnych protokołów tylko chce kase ode mniepaczka była w dwóch kartonach tzn skrzynka w jednym i to poszło w jeszcze jeden trochę większy , od frontu dystans żeby głośnika nie uszkodzićzresztą pierwszy jego sms - to ze możemy się dogadać , no i nadal nie mam w sumie żadnego potwierdzenia że to mój głośnik bo tylko dwie foty magnesu od strony gdzie był przyklejony i głośnika od tyłuno i chyba nie powinien wyjmować głośnika jeśli nie działał , a on od razu rozebrał choć w konwersacji twierdził że nic nie latało w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 idziesz w uparte ze od tego jest ubezpieczenie przewoznika!i tyle ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Jaką firma wysyłałeś? Do przewoźnika zwracasz się Ty, jako osoba nadająca paczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Jak to on? Kupujący ma teoretycznie obowiązek sprawdzić paczkę przy kurierze, każda przesyłka jest przecież ubezpieczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Tak, wtedy piszesz protokół z kurierem. Ale w momencie gdy z przesyłka jest coś nie tak i nie jest to zweryfikowane przy odbiorze, to stroną dla firmy kurierskiej jest nadawca przesyłki, ponieważ to on zawarł z firma „umowę” na usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY Opublikowano 15 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Wysyłałem dpd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukassikora Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Wcale się nie dziwię że odkręcił głośnik bo tak większość z nas by zrobiła, choć by w nerwach że coś nie działa... Tylko potem są właśnie takie cyrki, czyja wina... A gdyby Ci napisał że nie działa, to pewnie sam byś mu zlecił demontaż głośnika. Jeżeli by miał sprawdzić przy kurierze czy wszystko jest w porządku, to też musiał by to rozkręcić w teorii żeby sprawdzić czy magnes czasem nie odpadł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Niech ci przyśle protokół uszkodzenia i ty jako klient DPD, bo to ty wysłałeś, i wtedy będziesz działał. Jak go nie ma to w zasadzie nie widzę podstaw do dalszej rozmowy, o zwrocie kasy nie mówiąc wogole.Ma ten papier? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY Opublikowano 16 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 no nie i dzisiaj drugi raz pisałem żeby zadzwonił do kuriera i sporządził i moze odsyłać , ale widze że usilnie się od tego wzbrania no i nadal nie podesłął foty żeby stwierdzić że to mój głośnikstraszy sądem itpmam foto w środku bo wyjmowałem żeby zrobić foto naklejki na magnesie bo nie wiedziałem jaki to model , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Do straszenia pierwszy do zgłoszenia ostatni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas75 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Z tym sądem to niech cię nie rozsmiesza mu napisz, ileś razy więcej opieka prawna będzie kosztować niż ten towar. Musiał by sam złożyć pozew cywilny w co wątpię skoro jest takim pieniaczem który normalnie do sprawy nie chce podejść i z kurierem spisać tego protokołu. Koszta sądowe rozpatrywania takiej sprawy to minimum 500PLN, niedawno przerabialem, czas oczekiwania na rozprawę to już jest istna farsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Jeżeli jest jak mówisz to raczej odwrotnie, ty go postrasz że złożysz pozew z powództwa cywilnego o próbę wyłudzenia określonej kwoty pieniężnej oraz zastraszanie. Ubierz w słowa i masz typa z głowy. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boloo Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 wow! niesamowite! pierwszy raz widze zeby komus kase oddali! dlugo czekales? tez bym zaczal od zwalenia winy na przewoznika ;) Tak dosc dlugo, jakies dwa miesiace. Najpierw poszlo jako raklamacja, ale odrzucili, nastepnie podjeli probe odzyskania z ubezpieczenia(jak dobrze pamietam) był to posrednik wysylek, wiec moze dlatego udalo sie odzyskac zaznaczylem im, ze takie uszkodzenie glosnika moglo powstac jedynie przy bardzo solidnym uderzeniu, gdyz glosniki samochodwe sa odporne na lekkie wstrzasy itp ( wjezdzamy autem nie raz w dziure itp) Co do problemu, to odebierajacy przesykle czesto ma kilka dni na spisanie protokolu. Nie musi to byc spisane bezposrednio przy kurierze.Jak cos jest nie tak od tego sa reklamacje itp. Bez wyslania zdjec i zgloszenia protokolu nic bym nie robil, dla mnie to wyglada na wyludzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noowak Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Ja również miałem kiedyś nieprzyjemną sytuację, ale przesyłka była ubezpieczona i przewoźnik zwrócił mi pieniądze, więc to się jednak zdarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeronimo Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 W takich przypadkach to prosta sprawa.Dogadujecie się sami a jeśli kupujący nie chce i idzie w zaparte to oficjalnie ... czyli jak kolega Piciu napisał - protokół i reklamacja u przewoźnika przez nadawcę. Nie wróżę zwrotu kasy z tytułu ubezpieczenia (choć życzę tego) Kupujący nic nie wskóra jak nie zmieni postawy ... chyba, że Allegro mu pomoże.A jakie jest stanowisko Allegro ?Pewnie będą pośredniczyć w rozwiązaniu sporu. ps. Nie wysyła się subów wkręconych w skrzynię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY Opublikowano 28 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 w sumie spór nie rozwiązany , allegro pośredniczy ale tylko piszą co może kupujący i sprzedającyna dniach miałem wiadomość od gościa że mam ostatnią szansę bo idzie na policjęa do kuriera nawet nie miał zamiaru dzwonić bo według niego nie ma podstaw żeby spisywać protokółno i zaczyna wymyślać że dzwonił i nie odbieram i takie tam na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebekDS Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Olej sprawę i czekaj na wezwanie z policji. Masz gdzieś w korespondencji e-mail/SMS ze prosisz o kontakt z kurierem i spisanie protokołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.