Piciu81 Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Siemka.Mam kilka pytań względem zrobienia prądu, chciałbym się poradzić kogoś kto to badz juz przerabiał badz ma pojęcie.Auto to Civic 04r hb 1.6, alternator 65A, aku 45Ah a więc mały i w dodatku wiekszy nie wejdzie. Chciałbym zrobić instalke na te 3kw. Pomoże ktoś? Nie chce tu wypisywać wszystkich pytań bo troche ich jest, głównie odnosnie alternatora/alternatorów i akumulatora/akumulatorów/superkondów.Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Możemy też tu pisać to zostanie dla innych jako rzeczowe info. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huntere Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Muszę Cię rozczarować. 65a alternator to zdecydowanie za mało. Chyba że myślisz zamontować akumulatory ,super kondensatory, voltomierz i grać dopóki napięcie nie spadnie za bardzo. Jaki alternator możesz maksymalnie włożyć?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Hmm, tyle to i ja wiem że jest za mały.Pytanie, czy drugi dołożyć czy dać jeden większy? Jak je podłączyć? Step by step, pomożesz? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas75 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Przejdź się do elektryka który specjalizuje się w rozrusznkiach i alternatorach, ogarna Ci temat w moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Taka opcja też wchodzi w gre i ta by mi najlepiej pasowała bo miejsca pod maską jak na lekarstwo. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Siemka.Mam kilka pytań względem zrobienia prądu, chciałbym się poradzić kogoś kto to badz juz przerabiał badz ma pojęcie.Auto to Civic 04r hb 1.6, alternator 65A, aku 45Ah a więc mały i w dodatku wiekszy nie wejdzie. Chciałbym zrobić instalke na te 3kw.Pomoże ktoś? Nie chce tu wypisywać wszystkich pytań bo troche ich jest, głównie odnosnie alternatora/alternatorów i akumulatora/akumulatorów/superkondów.Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Możemy też tu pisać to zostanie dla innych jako rzeczowe info. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka 3 kW bez limitu oznacza zdolność generowania prądu rzedu 250 -300 A .Kazde odejście od tej wartości oznacza ograniczenie i jakiegoś rodzaju racjonowanie energii względem chwilowego obciążenia .Alternator 65 A wobec oczekiwań jest zabawką , nie rokującą nawet namiastki oczekiwanego potencjalau . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 I w tyle będę celował. Nikt nie przerabiał VII gen Civica?? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 I w tyle będę celował.Nikt nie przerabiał VII gen Civica?? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Może w USA coś kombinowali. Problemem w tych samochodach jest to że silniki kręcą się w lewo i nie da się dopasować alternatora z jakiegoś Q7 czy innego merca. Zgłoś się tutaj https://www.facebook.com/neon228. Kolega ogarniał z USA alternator do swojego Accorda Coupe. Nie pamiętam ile amper i ile to go wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand87sca Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Za wielkiego pojęcia nie mam. Ale oglądając różne projekty na yt baterie LTO powinny robić robotę, gdyby nie fakt ze cena jest jaka jest.. Czasem jest po kilka kW nawet chyba na seryjnym altku i 2-3 pakietach 40Ah. Co do alternatora to naprawdę jest różnica między tymi kręcącymi się w lewą a prawą stronę? Wirnik raczej ma podobne klatki, stojan tak samo, komutator, szczotki nacierają pod kontem 90' jedynie mniej wydajne chłodzenie ze względu na profil łopatek? Czy jest jakiś inny "myk"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciu81 Opublikowano 9 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Jest, dołożyć stałe kółko i rzeźba się pogłębia.Chcialbym mozliwie najprościej tymbardziej że miejsca jest naprawde mało. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Czyli zostaje przeróbka obecnego altka. Nie wiem może są w polsce spece co ogarniają altki kręcące się drugą stronę. A od wersji z dieslem altek nie pasuje? Chodź znając japończyków wariatków to wszystko może być odwalone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4diwr0c Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 gdzieś widziałem tunerów alternatorów - mocniejsze diody, inne regulatory napięcia itd ale gdzie to było to teraz mi ciężko znaleźć ... sam myślałem żeby swojego starego 100A podkręcić ale wymiana na nowy 120A zaspokoiła moje potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.