disaster3 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Czyli ten Audison ma wejscie na 2x 50mm2??? Rwniez mam zasilanie na 50mm2 Jl-a i zastanawiam sie nad tym rozdzielaczem ale musi byc wejscie 50mm2...Napisz jak ten kabel pasuje do niego i czy nie trzeba go obierac. pasuje 50mm2 to jest dokladnie taki Audison SFD 41C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 nowa zabawke wlasnie dzisiaj przyszla.....http://img219.imageshack.us/img219/6987/imgp4110.th.jpg http://img189.imageshack.us/img189/1206/imgp4111f.th.jpg http://img543.imageshack.us/img543/9896/imgp4112.th.jpg http://img28.imageshack.us/img28/5854/imgp4113x.th.jpg teraz tylko czekam na 2200ix i trzeba to podlaczyc i zobaczyc jak mono sobie radzi z subem....... ale no wlasnie jeszcze zwrotka na suba potrzebna (musze sie przypomniec koledze z PW) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Kiedy relacja ze zmiany pieca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Kiedy relacja ze zmiany pieca? no gra .... jakos, ciecie za wysoko jest bo az na 80hz (lpf i hpf) bo takie jest minimum na monoblocku. Juz nawet udalo mi sie zalozyc zwrotke ale zapomnialem o IC i juz zbieram sie 2 tygodnie zeby jakies krotkie IC sobie zrobic i jakos nie udaje mi sie znalezc czasu. Teraz jestem na urlopie ale zadnych "narzedzi" nie zabralem ze soba zeby nie stanąc od razu na dzien dobry na ścieżce wojennej z zoną, takze moze cos dlubne jak wroce..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Z żoną lepiej nie zadzierać...wiem coś o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 23 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Kiedy relacja ze zmiany pieca? no gra .... jakos, ciecie za wysoko jest bo az na 80hz (lpf i hpf) bo takie jest minimum na monoblocku. Juz nawet udalo mi sie zalozyc zwrotke ale zapomnialem o IC i juz zbieram sie 2 tygodnie zeby jakies krotkie IC sobie zrobic i jakos nie udaje mi sie znalezc czasu. Teraz jestem na urlopie ale zadnych "narzedzi" nie zabralem ze soba zeby nie stanąc od razu na dzien dobry na ścieżce wojennej z zoną, takze moze cos dlubne jak wroce..... No to dzisiaj posłuchałeś, krotko ale zawsze coś....................... ;-) Nic nie mówiłem bo ciągle nie miałem czasu podłączyć zwrotki aktywnej pod suba i radio i zrobić IC ale ostatnio się zebrałem, mimo ze kupiłem już DLS A6 i Seas by Lotus SW250/1 to zdecydowanie była to zbyt pochopna decyzja. Ja wiem klocki markowe i uznane ale po wpięciu zwrotki aktywnej w Autoteka 601x i obcięciu suba DLS RW10 na 50 Hz lpf'em (vs 80hz bo tyle mi dawał) piec a przodu na 60hz zamiast 80hz Hpfem bylem zaszokowany..... ciągle słyszałem termin ze sub z wooferem tez trzeba skleić a nie żeby grał woofer i był bass z subwoofer'a . Zmieniłem tez ustawienie skrzynki w bagaju i jest malinowo. Woofer gra świetnie kickiem, subwoofer tak pięknie wykańcza grę woofera ze ma się wrażenie jakby to woofer tak grał. Ciężko się zorientować ze subwoofer gra z tyłu bo przejście i wykończenie jest tak płynne jak być powinno....... Nie doceniałem przedtem aż tak bardzo tego zestawu ale czego się spodziewać jak ustawienia były takie bo bylem ograniczonym zwrotką na monobloku (która zaczynała się od 80Hz). Dopiero po wpięciu zwrotki aktywnej banan na twarzy zmienił się w "chiquite" . I chciałem tylko żeby ktoś z większym doświadczeniem, uchem, chwilkę posłuchał (i nie tyle wpadł w zachwyt bo zawsze można lepiej, ale przynajmniej potwierdził moje przypuszczenia ).Postanowiłem nie sprzedawać póki co tego kompletu (ufffff) zanim nie sprawdzę nowego (tandemu) bo obecnie jest zajebiscie a Ci którzy myśleli ze im wciskam jakiś shit ...... no cóż niech za te pieniądze kupią coś porównywalnego chociaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 prawda!Woofer zgrywa sie pieknie w subem. Ma sie wrazenie, ze suba nie ma. O to chodzilo. Bardzo fajnie ci to wyszlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Najlepsze jest to ze "niektorzy" potrafia wystroic auto w 20 min czego ja kolmpletnie nie potrafie i czasami zajmuje mi to dwa miesiace...... W twoim przypadku zajelo to troche wiecej czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Najlepsze jest to ze "niektorzy" potrafia wystroic auto w 20 min czego ja kolmpletnie nie potrafie i czasami zajmuje mi to dwa miesiace...... W twoim przypadku zajelo to troche wiecej czasu e tam w 20 min, bez przesady ja lekko podstrojone mialem juz dawno (tw, woofer) i troche dłuzej to trwało. Kwestią był sub, wszystko miałem pod ręką poza wolnym czasem..... az w koncu sie zebrałem a ze tydzien tem byłem u tesciów podwórko spore, dzieckiem sie zajęli to i do samochodu na pół dnia można było sie zerwać i troszke podłubać...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 ostatnio zakupione nowe zabawki, niestety jeszcze nie założone bo się nie mieszczą http://img560.imageshack.us/img560/7716/imgp4283.th.jpg http://img810.imageshack.us/img810/7613/imgp4282l.th.jpg http://img339.imageshack.us/img339/9473/img3839t.th.jpg http://img823.imageshack.us/img823/11/img3838z.th.jpg http://img249.imageshack.us/img249/6064/img3837s.th.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 brawo Bartus u mnie na stole lezy nowy A7i chyba bedzie jeszcze z miesiac lezal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Jaki miesiąc panie! Ładne klocuszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wydra Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Lotus niby fajny ale ta nowa seria nie gra tak dobrze jak poprzednia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Lotus niby fajny ale ta nowa seria nie gra tak dobrze jak poprzednia ale ponoć 10 cali gra zacniej od 12" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wydra Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 całkiem możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Lotus niby fajny ale ta nowa seria nie gra tak dobrze jak poprzednia a sluchales nowej, ze taka opinie rzucasz? Bo ja akurat rozmawialem z jedną osobą ktora miala nowa serie i sluchała poprzedniej i ma troszke odmienne zdanie...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Ja mialem wrazenie jednak odwrotne ale co to ma za znaczenie jak wlasciciel sadzil inaczej niz ja.Albo sie bedzie podobalo albo nie, ja dawno juz opinie dziele przez 2 albo 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 No i po moich ostatnich modyfikacjach w samochodzie, wrzuciłem ori radio a 06'tka miala leciec na serwis i mialem niezla jazde wczoraj. Wsiadam do samochodu , przekręcam kluczyk a on nawet nie drgnie . Rozładował mi sie całkowicie akumulator. I teraz nie wiem co jest grane bo niby aku ktory mam ma ok 4 lat (więc teoretycznie juz powoli na niego czas) ale i tu nie wiem bo moglem mu troche dopomoc (od razu powiem ze przy moich zabawach nie robilem odsluchów na wylaczonym silniku). Otóz mam jazde z automatyczną blokadą skrzynią biegów, ktora jest sterowana komputerem i musze to wywalic ale nie wiem czy tam jest problem styków, czy jakie zwarcie i dodatkowo mi rozładowuje aku. Druga z opcji to podlączenie ori jednostki. 06'tka byla podpieta po przejsciowce z ASO ISO 06'tka. Natomiast ori jednostka jest wpięta od razu w kabel ASO Ori jednostka i tutaj jest pewna akcja jesli chodzi o "remotke" . Jak mialem 06'tka to wpiąłes się w remotke od strony radia tzn. Radio < kabel < kostka iso, czyli nie w instalacje samochodowej ale od strony radia, dlatego po drugiej stronie ten przejsciowki jak patrzylem na kable to zaden drut nie łączy sie z radiem po pinie ktory w kostce iso jest wlasnie remotką.Natomiast jak wpiąlem orginalne radio to na początku swojej przygody z CA mialem wlasnie wyprowadzone RCA z ori radia i tam chlopaki mi sie wpieli w jeden kabelek z tej kostki toyota (bo widziałem zdjetą kawałek izolacji) no i wlasnie jak sie wpina jakies inne radio wymagające kostki ISO to jak podlączam przejsciowke z toyoty na ISO to wlasnie ten kabelek z wiązki toyoty nie lączy sie z zadnym PINEM z kostki ISO. Wiem mozna sprawdzic to majac miernik ale zostawilem go w domu czy na tym kablu jest stale 12V czy po przekreceniu kluczyka. Ale dziwne bo samochód umarł dokladnie po zmianie jednostek. Generalnie dalej jest kicha bo wrocila 06'tka na miejsce a rano mam problem z odpaleniem wiec czuje ze aku jest out. Ale chyba musze zrobic cos takiego jak napisał gazownik w jednym temacie: Albo Centra futura albo Bosch silver - bosch pewnie droższy , ja mam future już drugą ale ta pierwsza dostała po głowie przez kłopoty z ładowaniem i w sumie z 15 głębokich rozładowań , służyła przez 5 lat a od 2 służy jako awaryjny. Polecam gruntowną diagnostykę całego systemu ładowania czyli (wartości w V):Wartości prawidłowe1) Napięcie ładowania bez obciążenia na akumulatorze 14,0 - 14,42) Napięcie ładowania bez obciążenia na alternatorze 14,1 - 14,53) Napięcie ładowania pod max obciążeniem na akumulatorze 13,6 - 14,1 w zależności od mocy alternatora4) Napięcie ładowania pod max obciążeniem na alternatorze 13,7 - 14,2 w zależności od mocy alternatora5) Napięcie różnicowe pod max obciążeniem między masą silnika a masą nadwozia - 0,0 - 0,026) Napięcie różnicowe pod max obciążeniem między masą nadwozia a masą akumulatora - 0,0 - 0,057) Napięcie różnicowe pod max obciążeniem między masą silnika a masą akumulatora - 0,0 - 0,078) Napięcie różnicowe pod max obciążeniem między plusem alternatora a plusem akumulatora - 0,0 - 0,1 Powyższe pomiary pozwolą w sposób wiarygodny ocenić sprawność regulatora napięcia jak i alternatora pkt 1-4 jak i spadki napięć masy pkt 5-7 oraz spadki napięć przewodu prądowego pkt 8 Dzięki takim pomiarom wymieniłem regulator , masę silnika i masę aku na 25mm2 , oraz dołożyłem do orginału przewód prądowy 12mm2 - między alternatorem a klemą Jeżeli masz spadki napięć, to regulator na alternatorze widzi 14,4 a na aku trafia np tylko 13,6 Pomiar napięć różnicowych najbardziej obnaża takie ukryte niedomagania. Na Twoim miejscu pomyślał bym nad mocniejszym altkiem od np bogatszej wersji min 90A a najlepiej 120A tylko ze mnie mechanik jak z koziej dupy trąba i jesli ktos z W-wy moglby mi powiedziec gdzie przytykac sondy i jak ustawiac miernik bylbym wdzieczny. Lub moge do kogos podjechac z prosbą o pomoc bo pewnie powyższe to jakies max. 20-30 min sprawdzenia lub mniej. No i druga sprawa musze brac pod uwage jakis akumulator ale dopiero jak sprawdze powyższe. Bo jesli w instalacji mam jakis problem to chwila moment i rozwale nówke aku . A biore pod uwage te 2: Exide Premium - EA640BLOK L2 - 242(dl)X175(szer)X190(wys) Pojemność - 64Ah Prąd Rozruchu wg (EN) - 640 Centra Futura - CA640BLOK L2 - 242(dl)X175(szer)X190(wys) Pojemność - 64Ah Prąd Rozruchu wg (EN) - 640 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 gdzie przytykac sondy i jak ustawiac miernik Właściwie gazownik wszystko napisał, w p.1-4 masz wypisane punkty pomiarowe napięcia i łapiesz masę z klemy ujemnej, w p.5-8 masz napięcie różnicowe po dokonaniu dwu pomiarów, ustaw miernik na pomiar napięcia, pogmeraj w zakresach i dokonaj pomiaru, może na początku się trochę zamotasz jeśli wcześniej tego nie robiłeś ale w sumie to dość prosa czynność Sprawdź jedynie poprawność wskazań używanego miernika na jakimś "pewnym" prostowniku albo użyj sprawdzonego wcześniej miernika, z tymi z marketu za 20-30pln różnie potrafi być, ważne przy napięciu ładowania, na różnicowych mniej istotne. Co do czasu masz rację, pół godziny to max na pomiary.Może na początek odepnij na 2-3 dni całe audio w aucie, przynajmniej z grubsza zawęzisz pole poszukiwań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 reasumując: ad1. tu jest jasne gdzie ale bez obciążenia to rozumiem że (bez świateł, bez dmuchawy/klimy, radia, ... generalnie to co jest możliwe do wyłączenia) tylko włączony samochód? ad2. może głupie pytanie ale nigdy az tak nie grzebałem przy samochodzie i nie znam się na mechanice. 1-sze to muszę namierzyć u siebie alternator i czy tam tez są takie pkty (jak przy aku) w sensie + i - który leci do aku? czy coś trzeba odizolować itd? ad3. tutaj tak jak ad1. tylko w/w rzeczy włączam, wszystko co możliwe, ogrzewanie tylnej szyby, lusterek, radio, dmuchawa, klima?, światła.....itp. ad4. tak jak ad.2 jak będę wiedział gdzie z włączonym wszystkim jak w ad3. ad5. tutaj rozumiem, ze plus mogę wziąć z klemy alternatora a masę z obudowy silnika a w drugim pomiarze z jakiejś śruby nadwozia i różnica ma być z przedziału (jaki podał gazownik) ad6. tutaj + i - z aku a 2-gim pomiarze - biore z nadwozia i jaka jest roznica. ad7. j.w. ale w drugim pomiarze biorę minus z obudowy silnika ad8. tutaj masa np. z klemy akumulatora i przy pierwszym pomiarze + z alternatora a przy drugim + z aku. Ponizej zamieszczam jeszcze fotke mojego miernika, pls o zerkniecie czy takie ma miec ustawienia i bede jechal z tematem http://img192.imageshack.us/img192/7554/img3841d.th.jpg Z góry dziękuje i pozdrawiam,disaster3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Jeśli chcesz mierzyć napięcie, to czerwona sonda w prawe gniazdo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 ad1.Tak, odpalone auto, a odbiorniki prądu wyłączone.ad2.Na altku łapiesz tyko plusa, który jest zazwyczaj izolowany jakimś gumowym kapturkiemad3. ad4. Dokładnie takad5. ad6. ad7. ad8.Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 dzieki Sinoff, ale dzisiaj samochód juz całkowicie poległ. Nie znam sie na mechanice, ale po calej nocy i dniu jak poszedł na parking ok. 16:00 to raz zakrecil a pozniej zdechl i najlepsze jest to ze nie wiem o co chodzi . Sprawdziłem napiecie na bolcach akumulatora i wskazywał 12,35V wiec faktycznie mogl byc juz slaby ale podjechal gosc podpielismy kablami, poczekalem ok 10 min jak sie podladował i zero nie chcial krecic wogle (zegary swiecą ale gasną przy probie zapalenia). Pozyczyłem od kolegi prostownik i podładowałem go w domu ok 40 min. ze prawie juz byl naładowany, podpiąłem go , sprawdziłem napiecie na bolcach 12.6V wiec mysle jest git. Przekrecam klucz i zero reakcji tylko bylo słychać takie pykniecie po przekreceniu kluczyka, (kolega mi mowi ze rozrusznik sie zalacza czy "cuś") ale po mojemu to chyba cos nie tak jest i z aku i z rozrusznikiem. Albo sie tam jakies szczotki zaklinowały albo nie wiem ale chyba i aku i cos z rozrusznikiem. Jeszcze tesc mi podpowiedzial zeby sprobowac go popchnąc na biegu zeby tam w rozruszniku sie cos przestawilo odblokowało i moze zaskoczy ale niestety porażka....... dobrze ze mam asistance premium mam nadzieje ze z pod domu mi go podcholują do jakiegos warsztatu (elektryka)......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 takie pykniecie po przekreceniu kluczykaZgadza się, to elektromagnes. Widać z tego, że to chyba nie audio przyczyną jest, z mojej strony życzenia aby to jakaś pierdoła bruździła, tania najlepiej i łatwa do usunięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Miałem ostatnio identyczne objawy - zajeżdżony rozrusznik.Aku moment wyładowywał się, po przekręceniu kluczyka do kręcenia rozrusznikiem, rozrusznik nawet się nie załączał, a wszystko przygasało, a z holu nawet nie myślał o zaskoczeniu.Wymieniłem rozrusznik i jak ręką odjął, od miesiąca nic:)Na okocimskiej 3 jest koleś znający się na regeneracji rozruszników, altków itp. albo pojedź na żerań w niedzielę i kupić używany za stówę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi