Skocz do zawartości

Samochody i co zrobiłeś dla swojego samochodu ...


dan124
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

 


Co do łańcucha zerwanego to na pewno dawał o sobie znać

 

Nic nie dawał stare ślizgi nie były wytarte, nie dalej jak w sierpniu była zdejmowana głowica bo poszły dwa gniazda, wtedy ślizgi poszły nowe a łańcuch i jego naciąg był sprawdzony, po prostu pękł urywając przy tym 2 zęby. (po 10k km od zdjęcia głowicy)

 

Jedyna rada na przyszłosć, to nie zwalniać, 600km zrobiłem w 4h, zerwał się gdy z 210 zwolniłem na 180, bez silnika jeszcze 2 tiry wyprzedzilem rozpędem. - potem już 3h oczekiwania na assistance, bo tego smoka trzeba ciężarowym ściągać.


 

 


Współczuję Ci Tomek... Ręce opadają jak te "bezawaryjne" auta koncernu VAG uczą swoich właścicieli by znów ich nie kupować...

 

Jedyny plus jaki widzę (o ile można) to przez 25 lat jak jestem kierowcą i tą ilośc aut jaką miałem, wymieniam pierwszy raz rozrząd - szkoda że od razu tak kosztownie.

najgorsze jest to, że trzeba wyjąć silnik wraz ze skrzynią dołem, lub góra demontując też cały przód, bo rozrząd jest od strony skrzyni, a dolna osłona rozrządu nachodzi w połowie na korpus skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jaki to model tego vag?

 

Phaeton - to przypadek, reszta to zero błędów , przynajmniej jak na razie, po zakupie też praktycznie czysty, choć przy skanowaniu miał 70 błędów w elekronice i mechanice, ale 68 to błędy z powodu postoju i stopniowego padnięcia baterii - za niskie napięcie, a pozostałe 2,  to misfire na 4 garnku - przyczyna ściągania głowicy, oraz spalone sprzęgło (z takimi usterkami kupiony)

 

Ogólnie następne auto też nim będzie,  ale poliftowy  taki 11-12r i pewnie 6.0 bo spalanie już niewiele większe. Miałem wiele aut, nowych i też luksusowych, ale ten swoją prostotą wnętrza, wygodą, komfortem zawiechy, ciszy (szyby boczne podwójne klejone), prędkości mnie rozwalił, a do tego wlezie w teren, gdyż kilkanaście cm sie podnosi :)

Pomijam fakt 2 wooferów w drzwiach , komory zamkniętej w desce, oraz tego że jest płaska a to wszystko - fabrycznie :D

 

Ostatnio rozwaliłem kord w oponie, ewidentnie wjechałem w jakąś dziurę w drodze - opona szmelc, a ja w szoku, gdzie ja kurna w nią wpadłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W8 trzeba było brać tam rozrząd na kołach zębatych jest :)

 

ta w8 , kolega  po 2 silnikach które złapały na panewce wsadził do paska v8 z Audi S4 i jest spokój

 

p.s w8 też ma łańcuch

 

na kołach zębatych były 2.5 tdi i 5.0 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Od tygodnia nowy 5w40 i wszystkie filtry. Spalanie już cieszy :D 

Wczoraj najważniejsza naprawa od 2 lat bo układu kierowniczego: wymiana kolumny kierowniczej.

O jeden jedyny ząb się przestrzeliłem i trochę kierownica do poprawy ale różnica mocno odczuwalna, nawet byłem w szoku.. bo części z demontażu  :ph34r:

Zobaczymy co z tego wyjdzie - teraz ciesze się oszczędnością (dość odczuwalna) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto dostało regenerowaną skrzynię biegów, w starej pościnały się nity w mechanizmach różnicowych, dostały się między tryby, co skutkowało pęknięciem skrzyni i wylaniem oleju. A wczoraj walka z falującymi obrotami, czyli przypadłość silników 1.6 SR - kompletne czyszczenie przepustnicy, przewodów i obudowy od filtra powietrza i przepływomierza. Przy okazji wymiana samego filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed:

 

http://pictap.pl/dm-T45BI9V1.jpg http://pictap.pl/dm-NEJAJNQZ.jpg

 

Po:

 

http://pictap.pl/dm-FF2KHT4G.jpg  http://pictap.pl/dm-8JBB435O.jpg

 

 

Z przodu nie było tak źle, ale tył straszył.

 

Reasumując:

 

+ 5 do szybkości

+ 3 do przyśpieszenia

+ 4 punkty za skupienie

+ 8 punktów za scenę

+ 2 db

+ 10 do zajebistości  :cool:

 

 

Bo bez gwiazdy nie ma jazdy! Yyyy, tfu tfu tfu, bez śmigła  :luka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wsadzę kij w mrowisko, ale, czy ktoś testował może paliwa "te lepsze" na stacjach np shell? W necie opinie są podzielone, że dobre, że złe. Sam mam opinie o zwykłych paliwach które tankowałem i w mojej okolicy najgorsze miało BP, potem Orlen, a najlepsze marketowy Auchan i Carrefour. Ale to zwykłe paliwa, nie jakieś hiper tubro nitro quatro i inne bzdety. Czy warto tankować np Shell nitro? Chodzi o diesla. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...