tbrek Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Co do łańcucha zerwanego to na pewno dawał o sobie znać Nic nie dawał stare ślizgi nie były wytarte, nie dalej jak w sierpniu była zdejmowana głowica bo poszły dwa gniazda, wtedy ślizgi poszły nowe a łańcuch i jego naciąg był sprawdzony, po prostu pękł urywając przy tym 2 zęby. (po 10k km od zdjęcia głowicy) Jedyna rada na przyszłosć, to nie zwalniać, 600km zrobiłem w 4h, zerwał się gdy z 210 zwolniłem na 180, bez silnika jeszcze 2 tiry wyprzedzilem rozpędem. - potem już 3h oczekiwania na assistance, bo tego smoka trzeba ciężarowym ściągać. Współczuję Ci Tomek... Ręce opadają jak te "bezawaryjne" auta koncernu VAG uczą swoich właścicieli by znów ich nie kupować... Jedyny plus jaki widzę (o ile można) to przez 25 lat jak jestem kierowcą i tą ilośc aut jaką miałem, wymieniam pierwszy raz rozrząd - szkoda że od razu tak kosztownie.najgorsze jest to, że trzeba wyjąć silnik wraz ze skrzynią dołem, lub góra demontując też cały przód, bo rozrząd jest od strony skrzyni, a dolna osłona rozrządu nachodzi w połowie na korpus skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saltech Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Jaki to model tego vag? No i tak wszystkich psów na vag bym nie wieszał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Moja beemka też się psuje Właśnie byłem wymienić żarówkę postojową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Jaki to model tego vag? Phaeton - to przypadek, reszta to zero błędów , przynajmniej jak na razie, po zakupie też praktycznie czysty, choć przy skanowaniu miał 70 błędów w elekronice i mechanice, ale 68 to błędy z powodu postoju i stopniowego padnięcia baterii - za niskie napięcie, a pozostałe 2, to misfire na 4 garnku - przyczyna ściągania głowicy, oraz spalone sprzęgło (z takimi usterkami kupiony) Ogólnie następne auto też nim będzie, ale poliftowy taki 11-12r i pewnie 6.0 bo spalanie już niewiele większe. Miałem wiele aut, nowych i też luksusowych, ale ten swoją prostotą wnętrza, wygodą, komfortem zawiechy, ciszy (szyby boczne podwójne klejone), prędkości mnie rozwalił, a do tego wlezie w teren, gdyż kilkanaście cm sie podnosi Pomijam fakt 2 wooferów w drzwiach , komory zamkniętej w desce, oraz tego że jest płaska a to wszystko - fabrycznie Ostatnio rozwaliłem kord w oponie, ewidentnie wjechałem w jakąś dziurę w drodze - opona szmelc, a ja w szoku, gdzie ja kurna w nią wpadłem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pantol89 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 W8 trzeba było brać tam rozrząd na kołach zębatych jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Zeby był, jest VR6, V8 i W12, oraz na chiny i jp W16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart_poz Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 W8 trzeba było brać tam rozrząd na kołach zębatych jest ta w8 , kolega po 2 silnikach które złapały na panewce wsadził do paska v8 z Audi S4 i jest spokój p.s w8 też ma łańcuch na kołach zębatych były 2.5 tdi i 5.0 tdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 które złapały na panewce wsadził podobnie jest w porsche cayenne. Dziwnym zbiegiem okoliczności silniki się zacierają. Po lifcie podobno problem zlikwidowano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Ijeee ciesze sie ze mnie nie stac na takie auto. Kocham moje zlomy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmej Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Od tygodnia nowy 5w40 i wszystkie filtry. Spalanie już cieszy Wczoraj najważniejsza naprawa od 2 lat bo układu kierowniczego: wymiana kolumny kierowniczej.O jeden jedyny ząb się przestrzeliłem i trochę kierownica do poprawy ale różnica mocno odczuwalna, nawet byłem w szoku.. bo części z demontażu Zobaczymy co z tego wyjdzie - teraz ciesze się oszczędnością (dość odczuwalna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Naklepano: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarever Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Auto dostało regenerowaną skrzynię biegów, w starej pościnały się nity w mechanizmach różnicowych, dostały się między tryby, co skutkowało pęknięciem skrzyni i wylaniem oleju. A wczoraj walka z falującymi obrotami, czyli przypadłość silników 1.6 SR - kompletne czyszczenie przepustnicy, przewodów i obudowy od filtra powietrza i przepływomierza. Przy okazji wymiana samego filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Przed: http://pictap.pl/dm-T45BI9V1.jpg http://pictap.pl/dm-NEJAJNQZ.jpg Po: http://pictap.pl/dm-FF2KHT4G.jpg http://pictap.pl/dm-8JBB435O.jpg Z przodu nie było tak źle, ale tył straszył. Reasumując: + 5 do szybkości+ 3 do przyśpieszenia+ 4 punkty za skupienie+ 8 punktów za scenę+ 2 db+ 10 do zajebistości Bo bez gwiazdy nie ma jazdy! Yyyy, tfu tfu tfu, bez śmigła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 majtki przez głowę będzie śmigło wkręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Zamówiłem siłowniki do maski i tylnej klapy. Oczywiście zamówiłem je po tym, jak tylną klapą dostałem w głowę przy zakładaniu haka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Zamówiłem siłowniki do maski i tylnej klapy. Oczywiście zamówiłem je po tym, jak tylną klapą dostałem w głowę przy zakładaniu haka... Twardy i pusty nic Ci nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hertz2 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Wymienione filtry i olej a także zakupione nowe oponki zostało tylko założyć i autko do letniego sezonu przygotowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snork Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Zmienione kapcie, przegląd klimy, polerka lakieru. Jeszcze dwumas i spokój na dłuższy czas ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Kupiłem nowe opony na lato. Jak sie ogarnę z chorobą to zakładam w weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csbiczek Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Widzę wiosna pełną gębą Też wymieniłem lacki na letnie:) poza tym wypucowany po zimie środek tak z grubsza:) Niedługo trzeba się wziąć za polerkę bo po 3 latach tylko mycia auto wygląda słabo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Może wsadzę kij w mrowisko, ale, czy ktoś testował może paliwa "te lepsze" na stacjach np shell? W necie opinie są podzielone, że dobre, że złe. Sam mam opinie o zwykłych paliwach które tankowałem i w mojej okolicy najgorsze miało BP, potem Orlen, a najlepsze marketowy Auchan i Carrefour. Ale to zwykłe paliwa, nie jakieś hiper tubro nitro quatro i inne bzdety. Czy warto tankować np Shell nitro? Chodzi o diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Podobno wszystkie stacje mają jedno paliwo( w zasadzie dwa: Płock i Gdańsk) a dolewają jedynie swoje chemikalia dla wzbogacenia. Poczekajmy, Powalla pewnie wyjaśni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 a dolewają jedynie swoje chemikalia dla wzbogaceniaNie powinny one różnić się liczbą cetanową i podobnymi, a tak jak pisze Radek, dodawane są do nich "uszlachetniacze" poprawiające pracę. Podobnie jest z benzynami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid-ss Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Czyli 40 zł na zbiorniku w błoto z shwll nitro. Więcej km nie przyjadę... Chociaż moja mówi że lepiej się zbiera coś dresik. Chociaż to placebo może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Paliwo orlena załatwiło mi wtryski i pompy.Zmiana na paliwa schell (zwykłe) przyniosła spadek spalania do 1,5 litra na 100km. Sprawdzone i wyliczone ze średnich z okresu czterech miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.