Jump to content

Śląśk i Opolskie - może jakiś spocik


Recommended Posts

tez z chęcia bym zajrzał...ale o 16 moze byc dla mnie za wczesnie bo mam kawałek:(

ale chetnie bym posluchal waszych klockow...bo ciagle mi nie pasuje jak moje graja,,,i czeka chyba wymiana ich jakas :)

troche daleko jak dla mnie, tamte strony slabo znam, szkoda ze nie gdzieś bardziej koło dąbrowy górniczej;/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

finchers, droga prosta jak budowa cepa :P wyskakujesz na trase na DG i cisniesz "1" az do samych Kato :) do ronda potem tez caly czas prosto na chorzow, bytom, potem juz zabrze jedziesz trasa E40 dokladnie, a M1 znajduje sie zaraz przy samej trasie :] wiec nie wiem w czym problem :] a chlopaki beda na parkingu do pozna bo ja sam kolo 18 dopiero tam bede :D

pzdr !!

Link to comment
Share on other sites

A jak wypale :D Co Wy na to, zeby zrobic tego spota w sobote/niedziele (18/19). Moze wiecej osob bezdie mialo czas w weekend?? :D Piszcie co o tym sadzicie :rotfl:

 

[ Dodano: 2009-04-16, 12:30 ]

A ja bym jeszcze prosil jak najwieksza liczbe osob o zabranie ze soba roznych sygnalowek luzem :D Ja mam bardzo latwo wyciagalne i odpinalne radio (30 sec), wiec sie poswiece i mozemy poprzepinac kable i wyjasnimy raz na zawsze kwestie kabli :) Puscimy kazdy kabel poza kabina, zeby wyeliminowac zaklocenia i wtedy bedzie mozna ocenic roznice w kablach za 15 pln (ja przywioze + moje Stingery juz w aucie) i tych, ktore Wy przywieziecie :P Prosilbym o jakies kable samorobki i jakies super wysokie modele za 1000 pln w miare mozliwosci :zdziwko:

Link to comment
Share on other sites

napisalem juz pw do Ache ale walne i tu...ze jakby ktos byl z rejonów sosnowca jechał...to bym sie zabrał:zdziwko:....bo sam to mogę nie trafić...bądź trafię ale w czasie jak juz w zabrzu nikogo nie bedzie:P

...tak myslalem ze jakby ktos byl z rejonow sosnowca...mozna by sie ustawic kolo decathlona(kolo tego sklepu sportowego maly zawsze wolny parking---kolo auchan)

Link to comment
Share on other sites

kombinujecie jak kon pod gore :D ja moge sie z kims spiknac pod Silesia City Center :P chyba kazdy wie gdzie ten piekny obiekt sie znajduje :zdziwko: i stamtad prosto na M1 jechac, wiec jak ktos chce kein problem :) a tak a propos to zostawcie ta niedziele !! dobry termin :D w sobote za cholere mi nie pasi bo siedze do pozna w robocie :D

p.s. jak cos to ja wezme swoje sygnalowki moze nie z az tak wysokiej polki - bo to tylko JL Audio :D ale na inne nie bylo mnie stac :rotfl: pzdr

Link to comment
Share on other sites

No ja na 50% też bym zawitał,tylko kurde mam prawie 150km i znając życie więcej spędzę w aucie niż na spocie no ale...A tak ogólnie to będzie ktoś tam miał wzmaka tak ok 800rms w 2 ohm na przeszczep??Bo zobaczył bym jak pod innymi te moje RE się zachowują.Pod mono precision power pc1400 800rms przy 2 było "dobrze" dopóki się nie sfajczył :zdziwko:
Link to comment
Share on other sites

spoko, spoko :] jakbym miale wiecej czasu to bym mial wszystko pomonotowane w furze :) wtedy moznaby na 100% sie wszystkim pochwalic :D a tak poki co jest pomontowane to 2 midbasy grajace na radiu bez gwizdkow :D plus dzialajacy sub :P p.s. drzwi wytlumione :] wiec kolejna rzecz do przodu :P narobie tym swoim sprzetem tylko tyle niepotrzebne halasu :D ale co tam, olac to :P pzdr

 

[ Dodano: 2009-04-18, 14:38 ]

aha panowie wypadaloby jakas liste zrobic :?: kto bedzie na 100% :?: zeby jakos sensownie sie na tym parkingu ustawic :] bo w koncu to jest parking dla klientow centrum :P chodzi mi o to zeby jak kazdy o roznych porach dojedzie to zeby mial miejsce stanac "obok siebie" :hyhy: a nie jeden na jednym koncu parkingu a cala reszta na drugim koncu :) bo inaczej to bedzie lipa a nie spotkanie :P no chyba ze kazdy bedzie miec megafon i bedziemy sie do siebie przez nie drzec gdzie kto jest :P pzdr !!

p.s. ja bede na 100%, 19.04.09 ok godziny 17.30 niedziela na M1 - jeden samochod :P cala reszta niech sie wpisuje i kto tam bedzie pierwszy niech "rezerwuje" :] tyle miejsc parkingowych ile bedzie trzeba :hyhy:

Link to comment
Share on other sites

Mam nadzieje, ze wszyscy, ktorzy sie zapowiadali jutro beda?? :) :) Czyli Zabrze M1 godzina 16?? Ja bede czarno-biala Mazda :] Czym przyjedziecie i gdzie sie ustawiamy konkretnie, coby sie nie szukac :P
Link to comment
Share on other sites

tak jak juz wczesniej pisalem ja bede na 100% gdzies kolo 17.30 bo prosto z roboty bede pruc :) przyjade srebnym fordem mondeo kombi MKII oczywiscie na katowickich blachach :] zrobcie duzo lomotu to bede wiedziec gdzie podjezdzac :) pzdr
Link to comment
Share on other sites

widze ze sporo autek sie pojawi :P a i mam nadzieje ze poczekacie na mnie :] postaram sie byc jak najszybciej sie da - prosto z roboty cisne :) jak kumpel da ciala to bede przed 17 :P jakby sie jednak nie wysypal :D to bede po 17.30 :D wiec czekajcie chlopcy ... :)

p.s. z tym grillem nawet dobry pomysl :D

Link to comment
Share on other sites

heh myślałem, że pomysł z tym grillem na m1 to tylko żarcik, ale widzę ze niektorzy wzieli sobie to do serca :P heh ja jakoś nie wyobrażam sobie pikniku na parkingu przed m1 :) nie to miejsce, zdecydowanie :) ale kiedyś w przyszlości, mozna znaleźć lepszą miejscówkę w której taki grillek by wypalił :]
Link to comment
Share on other sites

Ciekawe co na to ochroniarz z m1 :)

 

Myślę, że grilla możemy sobie narazie darować, a zaplanować go w jakimś przyjemniejszym miejscu

 

Ja myslalem, zeby sie spotkac na M1 i grilla potem kas do lasu :)

 

Bedziesz Cursor z Alpinkami ?? :P

Link to comment
Share on other sites

Ja juz jestem :PCursor nie wziales tego wzmaka czasem ze soba?? Bo ja go kurde nie mam :/ Jak wkladalem suba, to powiedzialem, zeby ktos go wzial i nie wiem kto teraz :D Szkoda.. Bo chcialem sie osluchac na dluzej :)

 

I ogolnie dzieki wszystkim, bylo kozacko :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...