Skocz do zawartości

Citroen Berlingo II - zaczynam walkę i proszę o rady.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja Cie jeszcze pomęczę jeśli można. Wstawiłem do Partnera Clariona i wyświetlacz na kokpicie zaczął się zachowywać cokolwiek dziwnie. Mianowicie niby zegarek chodzi, ale tylko migają kropki a godzina się nie zmienia. Wskazanie się aktualizuje przy każdym włączeniu auta. Miałeś może podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad użyciem tego patentu od STP na duży otwór (4 minuta filmu):

 

Jakie jest Wasze zdanie ? Sprawdzi się przy otworze jak u mnie, czy lepiej kombinować z blachą? Największym problemem u mnie to niestety średnie zdolności manualne i brak czasu :(

Moje drzwi (w trakcie pracy):

http://s24.postimg.org/z0hjnige9/door1.jpg

 

Czy jest sens kleić matę nawet w ciężko dostępnych zakamarkach, czy zysk w stosunku do pracy i czasu jest znikomy ? Mam na myśli takie miejsca (podszybie wewnątrz):

http://s24.postimg.org/z5pwaxd35/door2.jpg

 

 

Na początek oklejałem spinki matą, ale powstały denerwujące górki a co za tym idzie niedoklejone fragmenty maty:

http://s23.postimg.org/bidhu30iv/door3.jpg

wcisnąłem więc w tych miejsach matę na siłę, aby spinka ją przebiła i podociskałem wokół dokładnie.

http://s1.postimg.org/nxiq15t6z/door4.jpg

 

Nurtuje mnie również inna sprawa - nie zauważyłem aby ktoś oklejał wewnętrzną blachę drzwi od strony komory drzwiowej - ze względu na trudny dostęp ? Jest tam przecież sporo gołej blachy.

Druga kwestia: nie posiadam opalarki, maty przechowywałem w mieszkaniu temperatura około 20 stopni, na dworze dziś 17 stopni - klei się ładnie - czy mimo wszystko podgrzewać i dociskać? Posiadam hot-air, jedynie tym z dużą dyszą mógłbym spróbować. Chciałem nawet kupić opalarkę specjalnie do wyklejania, ale te z regulacją temperatury około 200 zł kosztują więc wolałbym kupić za to chociażby dodatkowe maty na podłogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co zrobił facet na tym filmie z folią, to uszczelnienie drzwi, nie zapewnił im jednak w ten sposób sztywności. Ja w Berlingo ćwiczyłem z blachą. Do tego jednak potrzebna jest jakaś boszka, wiertarka i nitownica i co tam jeszcze nie pamiętam.

Przy obecnej instalacji trenuję z laminatem:

 

post-7749-0-30615000-1412520727_thumb.jpg

 

post-7749-0-98903200-1412520750_thumb.jpg

 

post-7749-0-84277600-1412520771_thumb.jpg

 

post-7749-0-12514900-1412520781_thumb.jpg

 

post-7749-0-29643700-1412520808_thumb.jpg

 

post-7749-0-18484000-1412520821_thumb.jpg

 

Dałem trzy warstwy maty 450g/m2, dodatkowo wklejałem ścinki jakie mi zostały. Wyszedł kompozyt o grubości ponad 2mm, jest bardzo sztywny. Ja jednak mam stosunkowo małe otwory. Ten w Berlingo jest naprawdę duży, więc może więcej mat. Potem wystarczy to wkleić na klej np. do szyb.

 

 


 

 


Największym problemem u mnie to niestety średnie zdolności manualne

 

Z nimi się nikt nie rodzi, je się zdobywa :wink:

 

 

 


i brak czasu :(

 

A kto go ma? Ja ze swoim autem walczę już kilka miesięcy. W między czasie porządki na podwórki, wykańczanie domu i budowa garażu, no i jeszcze praca w tygodniu od 7 rano do 17-18 po południu. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...