aeron Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Nie chodzi o obrazę użytkowników tego pojazdu. Po prostu ignoruje szerzący się zachwyt (z niewiadomych przyczyn) tymi autami. Najśmieszniejsze jest to, że wypowiadaja się często osoby ktore mocniejszym benzyniakiem albo dyszlem miały okazje pośmigać maxymalnie w NFS, a przekazuja dalej zasłyszane od starszych "madrzejszych" kolegów opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Jak na razie to wychodzi mi na to, że muszę dozbierać trochę kasy na Alfę 3,2JTS Hmmm, nie obraź się , ale uważam że źle postąpisz, jeśli musisz jeszcze do niej dozbierać, tzn że kupisz auto za max jaki Cię w danym momencie stać, a to nie jest rozsądne rozwiązanie.Ktoś mądry mi kiedyś powiedział, że auto powinno się kupić za połowe swoich rocznych przychodów, wtedy będzie stać na jego utrzymanie, w innych i zarazem wielu przypadkach , jest to zakup auta aby kłuć w oczy sąsiadów - zastaw się a postaw się.Trzeba je ubezpieczyć, zrobić pełen serwis, czasem coś wymienić, i poleci kilka tysi i nawet nie zauważysz. Miałem kilkadziesiąt swoich aut (średnio 2-3 na rok) podczas 25 letniej mojej praktyki jako kierowca (od 14 roku jeźdze normalnie autem) większość z silnikami pow 2.5l i wiem jak się je serwisuje, miałem też i alfe - 156 (salon PL), one też mnie przećwiczyła, gdy znikneła za rogiem, stałem się najszczęśliwszym byłym włascielem alfy romeo, co nie zmienia faktu że nadał łezka w oku na ich widok mi się kręci Jesli temat to już nie jest auto sportowe a zwykłe klasy B-C z dynamicznym motorem, to ja bym polecił Mazde 6 / Mondeo z silnikiem 2.0 140km w benzynie, dość dynamiczne, łatwo i dobrze chodzi na LPG a to znacznie obniża koszty, mają ładne sylwetki, mondeo troszke lepiej wykończone, serwis nie zabija, dużo częsci na rynku i co najważniejsze, taką bene 2.0 kupisz w dobrej kasie i niezakatowaną, w przeciwieństwie do diesla. Poszukałbym jej w NL , tam od ceny zdejmujesz BPM czyli 2-3k euro i wychodzi tak jak w DE a z ułamkiem przebiegu, i gwarancją że nic nie grzebane. Przy 3-4 letnim aucie , z dala bym się trzymał od rodzimych "salonowych" wersji, raz że za faktycznie serwisowaną i zarazem uczciwie trzeba zapłacić dużo (za dużo) to i tak pewnośc auta jest średnia, wolałbym jednak auto z NL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanJarek2 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Bardzo konkretna i madra odpowiedź. Dało mi to sporo do myślenia.Jedynie Szkoplandia wchodzi w grę, ewentualnie Dania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pono Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Hmmm, nie obraź się , ale uważam że źle postąpisz, jeśli musisz jeszcze do niej dozbierać, tzn że kupisz auto za max jaki Cię w danym momencie stać, a to nie jest rozsądne rozwiązanie.Ktoś mądry mi kiedyś powiedział, że auto powinno się kupić za połowe swoich rocznych przychodów, wtedy będzie stać na jego utrzymanie, w innych i zarazem wielu przypadkach , jest to zakup auta aby kłuć w oczy sąsiadów - zastaw się a postaw się.Trzeba je ubezpieczyć, zrobić pełen serwis, czasem coś wymienić, i poleci kilka tysi i nawet nie zauważysz. Miałem kilkadziesiąt swoich aut (średnio 2-3 na rok) podczas 25 letniej mojej praktyki jako kierowca (od 14 roku jeźdze normalnie autem) większość z silnikami pow 2.5l i wiem jak się je serwisuje, miałem też i alfe - 156 (salon PL), one też mnie przećwiczyła, gdy znikneła za rogiem, stałem się najszczęśliwszym byłym włascielem alfy romeo, co nie zmienia faktu że nadał łezka w oku na ich widok mi się kręci Jesli temat to już nie jest auto sportowe a zwykłe klasy B-C z dynamicznym motorem, to ja bym polecił Mazde 6 / Mondeo z silnikiem 2.0 140km w benzynie, dość dynamiczne, łatwo i dobrze chodzi na LPG a to znacznie obniża koszty, mają ładne sylwetki, mondeo troszke lepiej wykończone, serwis nie zabija, dużo częsci na rynku i co najważniejsze, taką bene 2.0 kupisz w dobrej kasie i niezakatowaną, w przeciwieństwie do diesla. Poszukałbym jej w NL , tam od ceny zdejmujesz BPM czyli 2-3k euro i wychodzi tak jak w DE a z ułamkiem przebiegu, i gwarancją że nic nie grzebane. Przy 3-4 letnim aucie , z dala bym się trzymał od rodzimych "salonowych" wersji, raz że za faktycznie serwisowaną i zarazem uczciwie trzeba zapłacić dużo (za dużo) to i tak pewnośc auta jest średnia, wolałbym jednak auto z NL.Silniki forda nie lubią gazu... zwłaszcza 2.0. Z mazdą podobnie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 http://www.adrenalinemotorsport.pl/gielda/o,vw-lupo-compsport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Silniki forda nie lubią gazu... zwłaszcza 2.0.Faktycznie... Szczególnie u uzytkowników dyszli... Daj spokój... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 wolałbym jednak auto z NL. osobiście wolał bym auto z BE, albo jak ma ktoś dojście i możliwość to SE.W obu krajach da się sprawdzić większość historii auta ( nie mając znajomości nawet w serwisie ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Silniki forda nie lubią gazu... zwłaszcza 2.0. Z mazdą podobnie;) Bzdura, silniki forda nie lubią gazu zamontowanego przez pateraków, wtedy wypalają się gniazda zaworowe, bo są delikatne, w rodzinie lata już kilka takich fordów i przebieg 200k km na lpg nie stanowi problemu - nadal jeździ bez problemów.Problem że każdy chce oszczędności za wszelką cenę i gazownicy zubażają mieszankę, bo jak mają słuchać że lpg pali 20-25% więcej jak PB.... wtedy wypalają się gniazda, a wartość kaloryczna LPG jest dokładnie 20% niższa jak PB. osobiście wolał bym auto z BE Tyle że mają podniszczone auta, tak nie dbają jak holendrzy, choć są też odstępstwa od reguły . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Taaaa, gaz niszczy silnik. U mnie uszkodził nawet skrzynię biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Taaaa, gaz niszczy silnik. U mnie uszkodził nawet skrzynię biegów.trzeba było nie pierdzieć do baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Sąsiad Kaśki mówi, że zgazowany motor musi brać olej Oleju z silnika ubywa mi do 0,2L na 12kkm, ale za to śmigam na trzeciej skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Tyle że mają podniszczone auta, tak nie dbają jak holendrzy, choć są też odstępstwa od reguły . zależy w której części i od kogo się kupuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 ale za to śmigam na trzeciej skrzyni Musisz częściej używać lewej nogi i lewego pedału ...zobaczysz , to nie jest trudne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Maciek, trzecia skrzynia? Wstecznym hamujesz? Nie na tym polega hamowanie biegami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Robiłem jak blondynka - coś kapie, to olej O silnik dbałem ale simmeringów w skrzyni nie chciało mi się robić chociaż wyjmowałem ją cztery razy (raz sprzęgło, raz łożysko i dwa razy wymiana) Mniej jest kombinowania przy wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonsr60 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 http://www.youtube.com/watch?v=M1OBqrfIQOMbadzo ciekawa opcja nie drogiej wyscigówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 no co ty ford - beee - najgorsze auta na świecie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavliq Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Rozważyłbym A6 c5 - 2.7bit quattro.W serii 230 kuca, w budżecie się mieści, nawet ze zrobieniem silnika na 340km (wydech+soft) + gazorro do tego.Spalanie +/- 20l lpg/100km (czyli tyle ile w złotówkach pali sensowny turbognój), odejście bez porównania lepsze. w tej wersji silnikowej dużo bajerów znajdziesz - solar dach, recaro, telewizory, nawigacje, webasto ;)30k starczy na kupienie, podstawowy serwis i zrobienie 340km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Robić na 340 KM i ładować w to elpidżi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rainer Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Robić na 340 KM i ładować w to elpidżi w czym problem ?Te silniki dobrze znoszą lpg Rozważyłbym A6 c5 - 2.7bit quattro.W serii 230 kuca, w budżecie się mieści, nawet ze zrobieniem silnika na 340km (wydech+soft) + gazorro do tego.Spalanie +/- 20l lpg/100km (czyli tyle ile w złotówkach pali sensowny turbognój), odejście bez porównania lepsze. w tej wersji silnikowej dużo bajerów znajdziesz - solar dach, recaro, telewizory, nawigacje, webasto ;)30k starczy na kupienie, podstawowy serwis i zrobienie 340km ...lub S4 B5 2.7biTurbo, 265km i torsen a nie haldex jak w nowszych audi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanJarek2 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Mondeo wyglada bardzo ciekawie. Takie niepozorne autko a jednak trochę się napędza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marine_4000 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Mondeo wyglada bardzo ciekawie. Takie niepozorne autko a jednak trochę się napędza. Mondeo wygląda blado jeśli chodzi o awaryjność jako całokształt.Ja bym w tym przypadku kupił Mazdę 6 z dokładnie tym samym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aeron Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Mondeo wyglada bardzo ciekawie. Takie niepozorne autko a jednak trochę się napędza. Dalej bierzecie pod uwagę napędzanie sie tylko do przodu - a co z prowadzeniem, komfortem, stylistyką itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rainer Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Dalej bierzecie pod uwagę napędzanie sie tylko do przodu - a co z prowadzeniem, komfortem, stylistyką itd.akurat mondeo dobrze sie prowadzi, stylistyka to rzecz gustu ale najgorsze jest to ze to oska bez szpery... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonsr60 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 akurat mondeo dobrze sie prowadzi, stylistyka to rzecz gustu ale najgorsze jest to ze to oska bez szpery...nie szkodzi ze nie ma szpery, jeśli ktoś ma okazje warto sie bryknąć, to auto naprawde świetnie sie prowadzi no i akurat st220 to całkiem inna bajka niż diesle tej marki. Zawieszenie tez raczej nie jest kłopotliwe, przód na Macphersonie tył wielowachacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.