Skocz do zawartości

CAR Audio u Naszych wschodnich sąsiadów.


truck
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a to nie jest vinyl?

 

Vinyl albo vinylopodobne, ogólnie jak widać na fotkach u Czecha wygląda to fabrycznie, co mogę tylko potwierdzić siedząc u niego w aucie.

Efekt znacznie lepszy niż jakieś obiciówki na słupkach itp...

 

Dotykasz bardzo delikatnego tematu (nie dla mnie :D )...

 

Ja nic nie dotykam. Podałem tylko auto z fajnym rozwiązaniem i systemem od Naszego południowego sąsiada, choć temat "wschodni". :wink:

 

A, no tak, temat zdzierania skóry rzadko jest wygodny... :rotfl:

 

Oczywiście mam na myśli tą na boczki. :wink2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 170
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no to ja juz tego używalem,super sprawa....

 

Wiem ,że super, ale za cholerę nie mogłem tego znaleźć jak szukałem parę mieś temu materiału na boczki... Dostałem tylko ofertę aby je obić tym za... 3000 zł... Jak by to była skóra z marynosów co najmniej... :rotfl: :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to niezła promocja,z tego co pamiętam to cena zakupu vinylu kilka lat temu byla 200zł za metr kwadratowy

 

A ile potrzeba na dwa boczki 80x70 cm? Dwa metry.. To daje jak nie spojrzeć 400 zł... Chyba ,że klej jakiś kosmiczny z nanotechnologią i dlatego cięcie 600%... Nienawidzę takiej pazerności i będę ją na każdym kroku piętnował...

Dlatego przyglądając się z boku poczynaniom Siwego, mam naprawdę wiele szacunku dla niego jako fachowca, zawsze wszystko wyłożone kawa na ławę, co ile i za co i normalne ceny adekwatne do nakładu pracy a nie jak tylko klient z trochę lepszymi klockami to wydymać co cna aż się nie porzyga i zniechęci przy okazji do CA...

 

Ale dobra, szkoda papieru, mimo ,że wirtualny... :wink:

 

Jak Wam się podoba ta instalka u kolegi Czecha?

Brzmienie było takie "se" mimo ,że w pełni ODR, ale wykonanie naprawdę prima sort.

 

Bardzo mi się podoba to wcięcie w słupek i profilowanie pod TW, bo z natury on do najmniejszych nie należy a druga kwestia stylistycznie zgrywa się z dość fikuśnym designem głośników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Wam się podoba ta instalka u kolegi Czecha?

Bardzo mi się podoba to wcięcie w słupek i profilowanie pod TW, bo z natury on do najmniejszych nie należy a druga kwestia stylistycznie zgrywa się z dość fikuśnym designem głośników.

Takie rzeczy robił Xantana ( www.caraudiomedia.com.pl ) 5 czy 6 lat temu pod Picolaki i nie tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmienie było takie "se" mimo ,że w pełni ODR, ale wykonanie naprawdę prima sort.

 

 

Ustawianie głośników na poziomicę? Szkoda, że nie na ucho.

Ale było równo, estetycznie i symetrycznie - pięknie :wink2:.

Nikt z nikogo nie zdarł "skóry " , nawet jeżeli ODR za kilka tysi EUR brzmiał jak sprzęt zupełnie przeciętny , czyli kasa wyrzucona do kosza .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się podoba to wcięcie w słupek i profilowanie pod TW

 

Takie rzeczy robił Xantana ( www.caraudiomedia.com.pl ) 5 czy 6 lat temu pod Picolaki i nie tylko

 

I na śląskim podwórku też kilka takich jeździ tylko że nie wszyscy widzieli :P

Marcin jak Ci sie podoba to zaadoptuj ten pomysł u siebie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie rzeczy robił Xantana ( www.caraudiomedia.com.pl ) 5 czy 6 lat temu pod Picolaki i nie tylko.

 

Mowa o "wchodzeniu" w słupek TW, czy materiale na obicia elementów?

 

Ustawianie głośników na poziomicę? Szkoda, że nie na ucho.

 

Napisałem ,że mi się podoba wykonanie to także podważasz? Choć to oczywiście kwestia gustu, bynajmniej mi rzemiosłem to auto się podobało.

 

Ale było równo, estetycznie i symetrycznie - pięknie :wink2:.

Nikt z nikogo nie zdarł "skóry " , nawet jeżeli ODR za kilka tysi EUR brzmiał jak sprzęt zupełnie przeciętny , czyli kasa wyrzucona do kosza .

 

Zaraz, zaraz... Rozumiem ,że jak zagra, to można od klienta golić po kolei według stawek jak za wspomniane boczki bo adres zacny i większa estyma, no i Hi-Endowość już co na najmniej x3, tylko dlatego ,że adres ten a nie inny? I aby nie było to nie jest żadna osobista aluzja. Tylko podałem konkretny przykład , konkretnej ceny , za konkretną rzecz. Nie chcę wiedzieć nawet ile kosztuje zrobienie całego samochodu w takiej firmie... Strach pytać... :D:wink:

Druga kwestia, to miło jeśli instalator ma jedną cenę za tą samą czynność, typu zrobienie słupków, wygłuszenie drzwi, czy strojenie,w podobnym aucie a nie "wycenę zdolności kredytowej klienta" na podstawie tego ,że jeden poprosił go o pomoc niosąc w ręku GMS a drugi ma HT1...

I ostatnia bardzo ważna dla mnie rzecz, to cenię osoby, które strojąc auto, dają klientowi możliwość w miarę odsłuchu, na pewne korekty w tej cenie a nie kasują jak złotówa na dworcu za samo otwarcie drzwi... :wink: Dlatego wspomniałem o Robercie, rozmawiałem z paroma osobami , które robiły u niego auta i jeśli cokolwiek jest do korekty poprawki, to jeśli ma tylko czas bez problemu to zrobi w ramach tego co wziął wcześniej za robotę.

Bo co klient, który zostawia x tysięcy zł za zrobienie danego auta ma zapłacić extra za to ,że np po miesiącu jednak jakieś tam niuanse przeszkadzają na TW i prosi o skorygowanie tego?

 

Lub inny przykład, auto zawodnicze... Wymaga czasami korekt w czasie sezonu... Jeden instalator robiąc auto zawodnicze i wiedząc ,że to jeżdżąca reklama jego możliwości i zakładu, zajmie się nim w ramach pierwotnej kwoty za robotę i strojenie inny będzie za każdym razem kasował, no bo przecież musiał usiąść na chwilę w aucie...

 

 

I na śląskim podwórku też kilka takich jeździ tylko że nie wszyscy widzieli :P

Marcin jak Ci sie podoba to zaadoptuj ten pomysł u siebie :wink:

 

Lecz jak pytałem czym obić boczki BMW , bo mam wystające komory od średniaków, to jakoś nikt się nie odezwał ze Śląska... A sam mówisz ,że nie takie rzeczy się tam robiło i jeżdżą...

 

 

Widziałeś słupki w A6? Ich wielkość długość szerokość? Więc sam sobie odp, co tam można zrobić... Rozwiązanie te, które jest należy tylko wykonać teraz pod ODR tak jak było zrobione pierwotnie pod piccolaki i 2.1 jest ono optymalne, jeśli chodzi o wielkość na słupku i desce na te głośniki jak i zgranie fazowe. Tam jest za mało miejsca na jakiekolwiek inne zabiegi.

I mam nadzieję ,że słupki robisz szybciej niż komory.... Bo do wiosny nie wyjadę, chyba ,że zamierzeniem jest debiut auta właśnie na "Wiośnie"? Może o czymś nie wiem? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa o "wchodzeniu" w słupek TW, czy materiale na obicia elementów?

Zdecydowanie chodziło chyba o "wchodzenie" :P

 

Lecz jak pytałem czym obić boczki BMW , bo mam wystające komory od średniaków, to jakoś nikt się nie odezwał ze Śląska... A sam mówisz ,że nie takie rzeczy się tam robiło i jeżdżą...

Skleroza boli? :wink:

Po pierwsze chodziło mi o słupki bo cytowałem Twoją wypowiedź o słupkach :P

Po drugie jak robiłeś boczki to mówiłem że "u nas" się nie takie rzeczy robi i żebyś nie płakał :wink:

 

Widziałeś słupki w A6

Nie uwierzysz ale nawet takie robiłem i to nie w ilości 1 komplet :D Twoje chyba się też do tego jakże zaszczytnego grona zaliczają :P

 

I mam nadzieję ,że słupki robisz szybciej niż komory

Wiesz mogę Ci je zrobić w 2 dni ale wrócisz prędzej czy później :P a chyba nie o to Ci chodzi hehe :P

 

Bo do wiosny nie wyjadę

Nikt nie powiedział że mówiłeś o wiośnie 2013 :wink: weź przykład ze mnie, ja skończę do wakacji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem ,że mi się podoba wykonanie to także podważasz? Choć to oczywiście kwestia gustu, bynajmniej mi rzemiosłem to auto się podobało.

Nie wyciągaj jakichś domysłów, tylko czytaj to, co piszę. Nie napisałem nic o wykonaniu (ładnie wychodzi tym "materiałem"), a boli mnie te podejście "patrzcie na zdjęcia samochodów naszych sąsiadów, nie słyszałem ich, ale pewnie są lepsze!".

Dla kolesia z CZ ważniejsze były względy estetyczne/techniczne, niż finalne granie systemu - z punktu widzenia odsłuchu, poszedł na łatwiznę przyjmując pewne kompromisy. Osobiście nad samym ukierunkowaniem słupków 3 drożnych z głośnikami na drutach, siedziałem ze 3 dni minimum. Nadal nie wiem, czy zagrało najlepiej właśnie w takim ustawieniu, czy już podświadomie po tylu godzinach w aucie i kręceniu głośnikami na drutach, wybrałem najlepsze osiągnięte ustawienie do tego momentu, bo chciałem mieć już to za sobą.

Reasumując, Twoja Bunia też ładnie wyglądała na zdjęciach po odbiorze od Krakusów i jeśli chodzi o same zdjęcia, to też jest się czym pochwalić :wink2: EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na śląskim podwórku też kilka takich jeździ tylko że nie wszyscy widzieli :P

Marcin jak Ci sie podoba to zaadoptuj ten pomysł u siebie :wink:

I to pewno z powietrza się wzięło :wink:

 

Zaraz, zaraz... Rozumiem ,że jak zagra, to można od klienta golić po kolei według stawek jak za wspomniane boczki bo adres zacny i większa estyma, no i Hi-Endowość już co na najmniej x3, tylko dlatego ,że adres ten a nie inny? I aby nie było to nie jest żadna osobista aluzja. Tylko podałem konkretny przykład , konkretnej ceny , za konkretną rzecz. Nie chcę wiedzieć nawet ile kosztuje zrobienie całego samochodu w takiej firmie... Strach pytać... :D:wink:

Podałeś jeden przykład najwyższej ceny i chcesz na tej podstawie wyciągać jakieś ogólne wnioski .

 

Druga kwestia, to miło jeśli instalator ma jedną cenę za tą samą czynność, typu zrobienie słupków, wygłuszenie drzwi, czy strojenie,w podobnym aucie a nie "wycenę zdolności kredytowej klienta" na podstawie tego ,że jeden poprosił go o pomoc niosąc w ręku GMS a drugi ma HT1...

I ostatnia bardzo ważna dla mnie rzecz, to cenię osoby, które strojąc auto, dają klientowi możliwość w miarę odsłuchu, na pewne korekty w tej cenie a nie kasują jak złotówa na dworcu za samo otwarcie drzwi... :wink: Dlatego wspomniałem o Robercie, rozmawiałem z paroma osobami , które robiły u niego auta i jeśli cokolwiek jest do korekty poprawki, to jeśli ma tylko czas bez problemu to zrobi w ramach tego co wziął wcześniej za robotę.

Bo co klient, który zostawia x tysięcy zł za zrobienie danego auta ma zapłacić extra za to ,że np po miesiącu jednak jakieś tam niuanse przeszkadzają na TW i prosi o skorygowanie tego?

 

Lub inny przykład, auto zawodnicze... Wymaga czasami korekt w czasie sezonu... Jeden instalator robiąc auto zawodnicze i wiedząc ,że to jeżdżąca reklama jego możliwości i zakładu, zajmie się nim w ramach pierwotnej kwoty za robotę i strojenie inny będzie za każdym razem kasował, no bo przecież musiał usiąść na chwilę w aucie...

Napisze Ci krótko , korygowałeś cały sezon i czego tym dokonałeś :)

 

A wracając do samej formy słupków , to tez nie obstaje przy tym , że to Xantana jest ojcem pomysłu.

Jakieś zalążków tego można wykonania można tez znaleźć w Insigni Jurka z Essy , to zapewne podobny okres , czyli z 5 może 6 lat wstecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Celem tego tematu chyba nie jest, a może nawet w pierwotnym zamyśle nie było wykazanie pozytywnych cech czy omówienie w innym zakresie rynku CA wywodzącego się z za wschodnich/zachodnich/południowych/północnych granic naszego kraju.

Masz rację , tylko trochę drażni uznawanie za nowatorskie i odkrywcze rzeczy dobrze znanych od lat , albo za nowość bo przez 6 miesięcy bytności na forum się z takim fenomenem nie spotkał :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie chodziło chyba o "wchodzenie" :P

 

A to dobra, więc ja miałem na myśli materiał o wyglądzie fabrycznego plastiku.

 

Nikt nie powiedział że mówiłeś o wiośnie 2013 :wink: weź przykład ze mnie, ja skończę do wakacji :wink:

 

No ja nie mam takiej wytrwałości, może to wynika ,że nie mam nic.. ? :wink:

 

Podałeś jeden przykład najwyższej ceny i chcesz na tej podstawie wyciągać jakieś ogólne wnioski .

 

Podałem gdyż mi się przypomniał w kontekście tej skody, do wszystkiego trzeba mieć zdrowe podejście. Także przy ustalaniu cen, czyli ze strony instalatora, jak i klienta bo Ci również nie są bez skazy chcąc czasami za 5 zł zrobić poważne prace w aucie.

I zaznaczyłem ,że moje słowa nie odnoszę personalnie do pana, a sposobu postępowania firm, jedna zrobi fajne granie rozsądnie kalkulując koszty adekwatnie do nakładu pracy, i tak klient z pewnością wróci do niej z nowym samochodem, druga wyjdzie na zasadzie złotego strzału... Wydyndać co się da, bo jak się za jakiś czas dowie ile przepłacił, to już nie wróci...

No bo inaczej takie ceny jak już wspomniane nieszczęsne boczki to trudno inaczej interpretować.

 

Napisze Ci krótko , korygowałeś cały sezon i czego tym dokonałeś :)

 

Że, STX zagrał? :wink:

Chyba ,że jest pan w stanie stworzyć system , który tak samo zapunktuje w chłodny dzień jak i "palmę" na betonach Sosnowca? :wink2: I po wyjeżdzie ze stronienia, nie ma potrzeby robić nawet małej korekty na czasach , celem reakcji na inne temp w aucie i na zewnątrz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi, zrobię sobie uszyte pod siebie, ale BMW(o ile jeszcze coś z niej zostanie) bardzo chętnie przygotuję pod jakiś występ na EASCE, czy AYA, jeśli będę chciał się zobaczyć ze znajomymi osobami.

Pokryję, wszelkie środki , które trzeba będzie użyć aby zagrało ale warunek.... Od wiosny do jesieni auto przejedzie bez tknięcia palcem memorki... :wink2:

Podejmie pan tą rękawicę i puści sobie auto z moim nazwiskiem w zawodniczy wir? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...