Skocz do zawartości

Po prostu OFF TOPIC


mastah22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

na allegro masz orginaly dela za polowe ceny.

z tym ze to nie koniecznie bateria powiedziala  papa

Na pewno bateria , wszystko działa bez zarzutu jest komunikat żę bateria miała awarię i trzeba ją wymienić , ładowarka  też ok komp cały czas na niej chodzi , na wszelki wypadek dzwoniłem do Della i wysłali mi już nową .

 

typowo bateria złapała syfa , a gwara na nią jest tylko rok ...

 

 

Zip te z alle myślisz żę pewniaki ? Bo mm zawsze obawy przed kupnem takiego sprzętu z alle żeby na China Export nie trafić :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mowimy o  zamienikach,  

jak widze sprawdzonego sprzedawce  i  w opisie wyraznie jest napisane  oryginalna, nie mylic z org, czy tez orgin.

to kupuje

znam rabaty wiem ze jak  ktos ma uklad w dellu to jest w stanie   kupic to za ulamek kwoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eneloop - tanie jak szajs a dobre jak ruskie kondzioły.

 

Do znających się nieco na silnikach i osprzęcie:

może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego nie mam napięcia na listwie zasilającej świece żarowe, a jak przewód zasilający z listwy odkręcę to napięcie w nim jest (dopóki przekaźnik nie rozłączy po xxx sekundach)? Niestety dzisiaj nie mam głowy dalej myśleć, może ktoś ma odpowiedź?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scagnij listwy i sprawdzaj a żarówka jest najlepsza w tym przypadku

 

Przepraszam za błędy

Może faktycznie listwę zwalę i sprawdzę oddzielnie bez niej, w końcu mogło zwierać plusa z listwy i udwało, że świeca jest ok. Zimą wymieniałem świeczki :D Patrząc pod maskę byłem na to za głupi po całym dniu.

 

Trucku sprawdzałem na ciepłym silniku, czujnik nie robi bo wystarczy kabel odkręcić i już napięcie jest :) a jak spowrotem podłączam pod listwę świec to niestety miernik zerami się szczerzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyż by zwarcie na świecy?

 

 

To także możliwe. Najlepiej odłączyć przewody do świec i zobaczyć co się dzieje na listwie, następnie po kolei podłączać sprawdzając. Wykręcać bez potrzeby nie polecam bo w dyszlu już starszym , może się ukręcić gwint w głowicy. :/ To nie benzyna gdzie się częściej wymienia a i gwint drobniejszy, zaś jak znam życie nie masz pojęcia kiedy były świece zmieniane. Bo każdy dopiero zaczyna sprawdzać i wymieniać jak kopciuch zaczyna kaprysić przy mrozach, do kiedy trybi nikt tego nie rusza. W swoim śmierdzielu, mam ją już 4 lata i dołożyłem przeszło 300 tys i nie mam nawet pojęcia czy wszystkie grzeją? Paliła przy największych mrozach to po co grzebać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To także możliwe. Najlepiej odłączyć przewody do świec i zobaczyć co się dzieje na listwie, następnie po kolei podłączać sprawdzając. Wykręcać bez potrzeby nie polecam bo w dyszlu już starszym , może się ukręcić gwint w głowicy. :/

sprawdzę bez wykręcania, ze zdjętą listwą - to mnie chyba oszukało. W sumie mają pół roku, więc dziwne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


sprawdzę bez wykręcania, ze zdjętą listwą - to mnie chyba oszukało. W sumie mają pół roku, więc dziwne...

 

Heh to mnie zastrzeliłeś z tą wymianą. :D  No to raczej mało prawdopodobne aby , któraś padła, ale różnie bywa. Jakie włożyłeś BERU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że Beru, ale kosztowały kilkanaście złotych sztuka :D Więc... nie pamiętam :) Sam wymieniałem, gwinty jak nowe :D Możliwe, że przekaźnik szwankuje i być może raz, dwa razy przetrzymał za długo i się w piekło zamieniła któraś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ,że tak głupio spytam co sprawiło ,że zainteresowałeś się świecami w tej chwili? W zasadzie nie powinny się załączać poza porannym rozruchem przy obecnych temp , silnik Ci gorzej zapala czy co?

Lekko już zjeżdzone dyszle lubią mieć przestawiony kąt wyprzedzenia wtrysku z fabrycznych 57 na 65-75 stopni, poprawia to znacznie zapalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...