Skocz do zawartości

Po prostu OFF TOPIC


mastah22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To ja również z innej beczki :)

Będę niedługo w trójmieście na kilka dni i mam pytanie. Czy warto wybrać się na narty na Wieżycę (Kozałkowo czy jakoś tak) jeździliście tam może przypadkiem?

Lepszym pomysłem będzie Przywidz. Wieżyca jest bardziej oblegana przez turystów, a trasy gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie zawieszenie byscie polecili do golfa 4 :D nie chodzi mi o serie ani zamiennik tylko coś utwardzonego i troszke niższego :D

 

 

A po co Ci taki utwardzony golfik =) Brat ze cztery lata temu sprowadził z Niemcowni (co prawda trójkę) na takim sportowym zawiechu. Z początku fascynacja. Ło jak fajnie, super się jeździ. Ale z perspektywy czasu itd, nie na nasze drogi ;) Bynajmniej te w mojej okolicy :rotfl: Po sportowym zawieszeniu zostało wspomnienie :rotfl: Także do swojej czwórki nie zdecydowałabym się na jakieś usportowianie zawiechy =)

 

jaka flexe ? :D

 

 

Obcinaj sprężynki o 2 zwoje :rotfl: Reszta drogi Twoje :rotfl:

 

Paweł.. 2 lata gwary... ale na terenie jakiego kraju? Albo raczej z wyłączeniem których? :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup ,zalóz do alu wielowahacza... Zobacz jak szybko sie konczy wszystko i sprawdz jak szybko Ci sie odechce...

 

Tak, jest duzo ciekawiej bo poki drazki sprawne naprawde nie czuc ze jest twardo...Gorzej ze lemforder konczy sie 2x do roku jak sie niewiele jezdzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co najlepiej kupić zeby nie było "szczudeł" a  zeby się te auto nei bujało tak

dziwnie piszesz, buja przy jakich prędkościach? Bo jezdziłem czwórką w TDI i auto jest stabilne i nic nie buja, może masz zawieszkę rozlataną albo śrubki sie poluzowały? U mnie w MB wielowahacz był skręcony na jakiś szajs i cały czas bujało, jak zrobił mi tata śrubami które się nie rozkręcają to działa jak trzeba. 

Zrób mały przegląd zawieszki. Polecam nakrętki samohamowne oraz klej do gwintów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


ogólnie bujake mam w tym aucie , straszny przechyl jest przy zakretach, a na torach to malo co glowa bocznej szyby nie wybijam tak "miekko" jest

 

Paweł. Podjedź na diagnostykę i sprawdź zbieżność. Dobrze zagadasz to i Ci spojrzą na zawiechę, końcówki drążków, sworznie wahacza itp =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjechalem dzis ale tak na szybko , i gosc powiedzial ze przeglady to robia bo musza ale takie rzeczy to zebym sobie podjechal jak lepsza pogoda bedzie bo mu calo lod na lep leci ! :) ale wjechal na szarpaczki na chwile i powiedzial ze amortyzatory trzymaja ze są jeszcze dobre, to ja nie wiem czemu taka miekka ta fura jest ;x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież i tak masz go na 17", wiec jak może być miękko :D

Mam w A4 -35mm, 25% utwardzenia i to jest maksymalnie do codziennego użytku... a śmigam na 195/65/15 i wcale to nie jest tak, że na naszych polskich wybojach sportowe zawieszenie trzyma się lepiej. Nie, wręcz przeciwnie czasem można się zdziwić.

w Golfiku siedzi właśnie gwint MTS Technik opona 195/45/15 i taka jazda tylko na weekendy hehe

na forum vwgolf posiedz, tam wszystko jest podane jak na tacy

 

p.s. sprężyny Paweł weź pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezyny Eibach i masz -30mm, nizej, twardziej, sztywniej, H&R nie bierz. Mialem takie czerwonei masakra twarde, amory...Sachs Supertouring. O reszte sie nie martw,te wszystkie gumki tuleje itp itd z zawiechy w golfie to grosze w porownaniu np z czesciami zawiechy do E46;) mialem gwint KW Variant 2 w golfie 4 na 18" kole... taczka masakra:) aha, wspominales o e46 pare stron wczesniej, jezdzilem wersja M3, masakra i kisel w majtach polaczony z bananem na ryju od. Ucha do Ucha;) p.s. Bralbym goffera V :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sie co na dluzsza mete pakowac w gwinty, bo to szkodzi furce jak pisza poprzednicy wyzej.Sam mialem taki przypadek jak Twoj ze miekko bylo (vectraB) i mysle a co kupie gwint bedzie git.Smigam na MTS zoltym na butach 205/55/16 (lato) i zawias 2cm w dol.Po 2 latach zastanawiam sie po co bylo sie pchac w to wystarczylo tylko zamontagowac rozpore zeby bylo delikatnie sztywniej.Ale fakt trzymania drogi na gwincie jest piekny(tylko inne elementy zawiechy do wymiany).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...