zip Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Taki golf w dtiku ma pewnie z 500tys przelatane.zacznij od wymiany amorow na nowe orginalne do tegu gumy zamien na poliuretany opony niskoprofilowe i bedzie gut.Nie zakladaj samych springow bo to dobre pod remize a nie do jazdyTo ze sie wszystko tlucze oznacza ze amorki nie pracuja a nie ze jest zajebiscie i przyczepnie hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 No co Ty. To benzyniak więc 160tysięcy ledwo przekroczył Tak jak mówi Zip. Zamiast pakować sie w gwinty doprowadź zawias do ideału. Zdziwisz się jak seria trzyma się drogi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Sprezyny Eibach i masz -30mm, nizej, zależy które - pro czy sportline Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 zależy które - pro czy sportline A Ty znowu swoje, wiercenie dziury w brzuchu:) W moim Gofrze wsadziłem sprężyny KW żółte nowe i amortyzatory Monroe (nie pamiętam modelu, ciężko dostępne generalnie), jest mega fajnie w porównaniu z wyyebanym gwintem KW (który chyba miał z 200kkm przelatane), do tego wymieniłem wszystkie gumy/drążki, reasumując zrobiłem generalkę zawiechy przód/tył i jest w cholerę ciszej i stabilniej, co nie zmienia faktu, że z racji budowy zawiechy goffra jest on "po glebie" średnio wygodny, no i np z kołami 9,5 cala szerokimi na profilu 35 no ale zależy "co kto lubi" ja mam gofra do zabawy, więc nie zwracam uwagi na zużycie, bo robię nim może 6000km rocznie:) swoją drogą takie do zdrowego stanu doprowadzone 1.8T "po Goduli" to fajnie popier...ć by musiało Zamiast pakować sie w gwinty doprowadź zawias do ideału. Zdziwisz się jak seria trzyma się drogi ;) a goffer i tak dalej będzie wyglądał jak "kangur" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 ma wygladac czy jechac?zawsze mozna kupic kit amory z sringamialbo pseudo gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 ma wygladac czy jechac?zawsze mozna kupic kit amory z sringamialbo pseudo gwint Jak dla mnei to i to i to:) zrobiłem Leonem I`ej generacji 180kkm na "sringach" H&R czerwonych bardzo twardych (nie wiedziałem co kupuję, błędy młodości) i poza tym, że prawie zawsze wypadałem z auta po OS`ie to złego słowa nie powiem potrafiłem zawiechę w rok doprowadzać do ruiny, ale samochód wtedy latał, jak to się brzydko mówi "tata za wsio płacił". Oczywiście, dobry gwint, to dobry gwint, ale... taki tez kosztuje minimum 3-4kPLN i tu rodzi się pytanie, kogo stać na taki wydatek do starego samochodu. Racja zawsze w tym wypadku będzie leżeć po części po dwóch stronach, a i tak jedna kwestia będzie bezsporna, a mianowicie, że najszybsze i najtańsze jest auto... służbowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 a miales kiedys zestaw btw ja tam lubilem jak tata za wszytsko placil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NISKI Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Marcin nie gadaj jak jest dobry gwint i dobra opona mówię tu o niskiej (np 165/40/16) i auto jest opuszczone to w zakrętach leci jak po sznurku a wcale to nie prawda ze taki zawias szybko poleci jak potrafisz jeździć do spokojnie polata długo A w mk 4 zęby zrobić ładnie siedzące auto trzeba zmienić stabilizator od audi s3 i i podjechać zestawem -60 i jest lalka a seryjne zawieszenia są dla emerytów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 165/40/16 ale wąsko Jak jeździć na takich wąskich oponach? Toż to jak do roweru szerokośc ;) w 15" mam 195/45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NISKI Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 To taka opona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Marcin nie gadaj jak jest dobry gwint i dobra opona mówię tu o niskiej (np 165/40/16) i auto jest opuszczone to w zakrętach leci jak po sznurku na równym asfalcie... Na polskich drogach, gdybym miał się ścigać, na pewno bym na glebie nie jechał ;) Zientarski-style, to nie dla mnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NISKI Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Widzę ze temat gleby dla nie których jest albo do zera albo wcale słuchaj można ustawić gwint na odpowiednią wysokość i twardości i zaufaj mi ze lepiej auto się zachowuje na takim zawieszeniu niż na ori zawieszeniu A co do ścigania nie brakuje kozaków jazdy na wprost spróbuj się ścigać po zakrętach a się przekonasz o czym mowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 nauczaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 spróbuj się ścigać po zakrętachMówisz to złej osobieAkurat Paweł zawsze mi powtarza"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NISKI Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Hahaha nie ja od nauczania nie jestem ale na ulicach widać mistrzów prostej pojawi się zakręt albo rów albo w ludzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 i Paweł parę razy skręcał (marnym pugiem na pojeżdżawach, ale i jako pilot w mocnej wydmuszce STI się zdarzyło ;) ), ale zawsze się czegoś można dowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NISKI Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Ciesze się ze mamy podobną teorie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Widzę ze temat gleby dla nie których jest albo do zera albo wcale słuchaj można ustawić gwint na odpowiednią wysokość i twardości i zaufaj mi ze lepiej auto się zachowuje na takim zawieszeniu niż na ori zawieszeniu Ale jakie koszta... A tani gwint ustawic wysoko? to jeszcze gorzej/mniej komfortowo niz całkiwcie na ziemii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NISKI Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Różne są ceny ja miałem okazje jeździć na H&R FK i jak jest nisko jest sztywno tak jak ma być ale jak dajesz do góry na maksa to zachowuje sie podobnie do serii może nieco sztywniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 H&R to nie jest tani gwint ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzikson Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Konkretne hamowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 ok proponuje testmoja seria vs gwint z golfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stochus Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 z tym 165/40/16 to trochę przegiąłeś NISKIchyba, że do mk1 ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 a miales kiedys zestawbtw ja tam lubilem jak tata za wszytsko placil Miałeś Hy, hy, hy ok proponuje test moja seria vs gwint z golfa pewnie test z "seryjnym M3" albo SkyLine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Megane RS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.