Skocz do zawartości

Po prostu OFF TOPIC


mastah22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Taki golf w dtiku ma pewnie z 500tys przelatane.zacznij od wymiany amorow na nowe orginalne do tegu gumy zamien na poliuretany opony niskoprofilowe i bedzie gut.
Nie zakladaj samych springow bo to dobre pod remize a nie do jazdy
To ze sie wszystko tlucze oznacza ze amorki nie pracuja a nie ze jest zajebiscie i przyczepnie hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

zależy które - pro czy sportline :P

A Ty znowu swoje, wiercenie dziury w brzuchu:)

 

W moim Gofrze wsadziłem sprężyny KW żółte nowe i amortyzatory Monroe (nie pamiętam modelu, ciężko dostępne generalnie), jest mega fajnie w porównaniu z wyyebanym gwintem KW (który chyba miał z 200kkm przelatane), do tego wymieniłem wszystkie gumy/drążki, reasumując zrobiłem generalkę zawiechy przód/tył i jest w cholerę ciszej i stabilniej, co nie zmienia faktu, że z racji budowy zawiechy goffra jest on "po glebie" średnio wygodny, no i np z kołami 9,5 cala szerokimi na profilu 35 :) no ale zależy "co kto lubi" :) ja mam gofra do zabawy, więc nie zwracam uwagi na zużycie, bo robię nim może 6000km rocznie:) swoją drogą takie do zdrowego stanu doprowadzone 1.8T "po Goduli" to fajnie popier...ć by musiało :)

 

Zamiast pakować sie w gwinty doprowadź zawias do ideału. Zdziwisz się jak seria trzyma się drogi ;)

 

a goffer i tak dalej będzie wyglądał jak "kangur" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma wygladac czy jechac?

zawsze mozna kupic kit amory z sringami

albo pseudo gwint

 

Jak dla mnei to i to i to:) zrobiłem Leonem I`ej generacji 180kkm na "sringach" H&R czerwonych bardzo twardych (nie wiedziałem co kupuję, błędy młodości) i poza tym, że prawie zawsze wypadałem z auta po OS`ie to złego słowa nie powiem :) potrafiłem zawiechę w rok doprowadzać do ruiny, ale samochód wtedy latał, jak to się brzydko mówi "tata za wsio płacił". Oczywiście, dobry gwint, to dobry gwint, ale... taki tez kosztuje minimum 3-4kPLN i tu rodzi się pytanie, kogo stać na taki wydatek do starego samochodu. Racja zawsze w tym wypadku będzie leżeć po części po dwóch stronach, a i tak jedna kwestia będzie bezsporna, a mianowicie, że najszybsze i najtańsze jest auto... służbowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin nie gadaj jak jest dobry gwint i dobra opona  mówię tu o niskiej (np 165/40/16)  i auto jest opuszczone to w zakrętach leci jak po sznurku a wcale to nie prawda ze taki zawias szybko poleci jak potrafisz jeździć do spokojnie polata długo :)

A w mk 4 zęby zrobić ładnie siedzące auto trzeba zmienić stabilizator od audi s3 i i podjechać zestawem -60 i jest lalka 

a seryjne zawieszenia są dla emerytów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin nie gadaj jak jest dobry gwint i dobra opona  mówię tu o niskiej (np 165/40/16)  i auto jest opuszczone to w zakrętach leci jak po sznurku

 

 

na równym asfalcie... Na polskich drogach, gdybym miał się ścigać, na pewno bym na glebie nie jechał ;) Zientarski-style, to nie dla mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze temat gleby dla nie których jest albo do zera albo wcale słuchaj można ustawić gwint na odpowiednią wysokość i twardości  i zaufaj mi ze lepiej auto się zachowuje na takim zawieszeniu niż na ori zawieszeniu 

A co do ścigania nie brakuje kozaków jazdy na wprost spróbuj się ścigać po zakrętach a się przekonasz o czym mowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze temat gleby dla nie których jest albo do zera albo wcale słuchaj można ustawić gwint na odpowiednią wysokość i twardości  i zaufaj mi ze lepiej auto się zachowuje na takim zawieszeniu niż na ori zawieszeniu 

Ale jakie koszta... A tani gwint ustawic wysoko? to jeszcze gorzej/mniej komfortowo niz całkiwcie na ziemii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...